Hier in het Gooi is nog niet veel, behalve heel veel flitsen vanaf een uur of 22.00
Als ik buienradar moet geloven trekt er nog een flinke strook ellende over vannacht en zal ik dus weinig slapen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lotus83 schreef:Ben ik nu echt de enige die bang is voor onweer?
Hier in het Gooi is nog niet veel, behalve heel veel flitsen vanaf een uur of 22.00
Als ik buienradar moet geloven trekt er nog een flinke strook ellende over vannacht en zal ik dus weinig slapen
poetser schreef:Lotus83, ondanks dat ik ontzettend gefascineerd ben door het weer en de wolken, zit ik momenteel aan de kalmeringspillen vanwege mijn brontofobie, sta zelfs op de wachtlijst voor therapie![]()
@Drawlover, ik heb net gelezen dat je, door de hoge wolkentoppen, de bliksem tot 100km ver kan zien. Antwerpen heeft volgens de radars ook een deeltje gehad, maar ik was zelf op stap met de kleine en een goede vriend en zat blijkbaar aan de goede kant van de provincie.
drawerlover schreef:Lotus83 schreef:Wat is brontofobie?
Dat wilde ik net vragen
drawerlover schreef:_l_amanda_l_ schreef:Het is hier een paar buien geleden vlák naast ingeslagen, ik kan je vertellen dat dat niet fijn is
Flits-BOEM was het echt zó kort op elkaar, en al het licht klapte natuurlijk uit, we schrokken ons echt helemaal wild
Dan heeft het op jullie huis ingeslagen denk ik
drawerlover schreef:Lotus83 schreef:Wat is brontofobie?
Dat wilde ik net vragen