Ariannee schreef:Hier eindelijk eens goed geslapen van half 9 tot 8 uur Lijkt me heerlijk! Ik van 4 tot 9 Gelukkig heb ik vakantie
Ik ga straks mn eerste nscht met slaapmedicatie proberen. Hoop zo dat ik nu eens kan doorslapen, ben kapot van de gebroken nachten.
Blergh vervelend zeg!! Ik sluit me ogen en slaap ws weer als een blok tot 6 uur. Ik kan echt altijd slapen, en langgg. Mijn ritme veranderd geregeld, nu 5 vroege maar ook gerust 5 nachten. Das ook gewoon alleen te doen als je lekker slaapt
@siersma hoop dat je n goed nachtje maakt.En ook voor jou duim ik helga!Wat een vermoeiend ritme Jester! Weet niet of ik dat zou trekken hoor
Ik heb goed geslapen! Van 12 tot 8 Gelukkig bleef vriendlief even benden toen ik wou slapen die is snot verkouden dus houd me anders toch wakker
Uuuhh een abbo op laat naar bed gaan? Dt is niet oke!!Hier gaat t onwijs goed,kwa vroeg slapen.. alleen slaap ik veeeeelste lang.. En voel ik me ook echt bagger! en met jou?
Ik kan prima slapen gelukkig! lang slapen is heerlijk. Jaloers! Ja heb komende week 2 late diensten dus moeilijk ritme vinden zo. Daarnaast ook wat spanning dus ik hoop gewoon op het zandmannetje dat zijn werk doet.
Het is hier zo ontzettend koud. Ik kan steeds daardoor niet slapen en.dan is het nog niet eens winter
Awww Ik ben echt moe maar kan niet slapen, en ik mis mijn elektrische kruik zo moet nu continue uit bed om dat ding weer te vullen..