Weet iemand hoe je Google Analytics moet installeren? Ik heb van Google een code gekregen, die moet je kopiëren en ergens plakken, maar ik snap er helemaal niets van.
Gefeliciteerd Rian! En Marit, erg leuk verhaal, heb met plezier het hele filmpje gekeken!
Vandaag is een gekke dag voor mij, zowel een jubileum voor mij en mijn vriend als de verjaardag van mijn vader. Een persoonlijk verhaaltje.. Gefeliciteerd
Bnet
Geplaatst: 02-07-14 15:30
O wat een dubbel gevoel grassie!
Gefeliciteerd Rian!
Laatst bijgewerkt door Bnet op 07-05-24 21:08, in het totaal 1 keer bewerkt
In wordpress, Vanessa? Heb je de plugin al geinstalleerd?
Ja, ik gebruik wordpress. Wat is de plugin?
Anoniem
Geplaatst: 03-07-14 08:48
Leuk kleurtje Yv, maar is dus weer zo'n typische lichte Essie... sheer als de neten! Lijkt hij niet heel erg op All about the Glam?
DC is echt totaal mijn kleurtje niet... Maar wel fijn dat hij zo lang goed bleef zitten
Mijn lak is geinspireerd door Vanilla Coke... als iemand me kan uitleggen waarom ze dan voor deze kleur gekozen hebben, graag, want ik zie het niet Sorry I'm fizzy today
Tazzey
Geplaatst: 03-07-14 08:58
Ik gok dat ze die kleur uit het blikje hebben willen namaken.
Ik heb hem liggen maar nog niet gelakt. Dit weekend maar eens naar kijken.
Ik lijk wel gek, maar ik zit erover te denken om een 2e blog te beginnen... Mijn huidige blog verhuist binnenkort naar mijn website, als onderdeel van mijn "new and improved" webshop. Zo kunnen mijn klanten sneller bij interessante informatie en het is eigenlijk ook veel logischer om alles samen te voegen.
Maarja, dat wordt dan echt een officieel zakelijk dingetje en ik vind het ook altijd leuk om gewoon voor de lol te schrijven. En laten mijn vriend en ik nou sinds mei een oude camper hebben gekocht, die we nu helemaal gaan opknappen en pimpen, om er vervolgens mee op pad te gaan. Het leek me wel geinig om daar een blog over bij te gaan houden, ook voor onszelf, om later nog eens terug te lezen.