Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Caira schreef:mijn mond valt echt open van het volkomen ontbreken van elke vorm van empathisch vermogen bij jou. Je doet nu net alsof JIJ het slachtoffer bent en dat vind ik echt dieptriest. Ik hoop dat je tot inzicht komt, en voor je slachtoffers dat ze toch op enige manier gecompenseerd gaan worden of gewoon hun spullen ontvangen want dit is toch echt op zijn zachtst gezegd niet netjes.
Coconut schreef:Geen rare ervaring op marktplaats meer, wel in het "weggeef topic" hier op Bokt.
Geef ik twee gloednieuwe broeken weg, "krijger" erg blij mee en zielig verhaal dat ze het toch echt nodig heeft in verband met geen geld....zie je later de broeken voorbij komen op marktplaats
Giftig kan ik er om worden. Ik had ze dan net zo lief bij het Leger Des Heils gebracht!!!
Voor mij dus geen dingen meer die ik in het weggeef topic zet, erg jammer!
romyloverrr schreef:jij bent inderdaad geen oplichter waarschijnlijk , MAAR
indien JIJ de fout maakt die TNT codes niet mee te nemen ( het verzendbewijs ! )
en de pakketjes komen niet aan , dan ben jij verantwoordelijk en moet je het geld terugstorten
( ik zou ook niet akkoord gaan met de helft )
en als jij als een gedupeerde zegt dat het niet om 10 euro gaat , jij zegt dat het ook geen 1000en euro's zijn , waarom maak je het geld dan niet gewoon terug over , want ach , het zijn toch maar een paar tientjes.
jij geeft aan daarmee eigenlijk '' stel je niet aan het zijn maar een paar tientjes '''
maar andersom zijn die paar tientjes als JIJ ze terug moet geven opeens wel veel geld
ik vind het eigenlijk echt niet kunnen JIJ gaat in de fout , geeft dat toe , maar ervoor opdraaien ho maar !
DaraBariton schreef:Ik heb nu ook iets via brievenbuspost verstuurd, de koper wilde het niet via pakketpost met track & Trace ik heb het zaterdag verstuurd en het is er nu nog niet dus diegene wil aangifte doen. Heb al teruggemaild dat het even zou kunnen duren voor het er is maar dat ik het dus gewoon verzonden heb. Maar meer kan ik niet doen. Heb al zo veel spullen verkocht via bokt en MP...gaat altijd gewoon goed.
LinSa schreef:Wat een discussie...![]()
Maar ik heb een tijdje geleden toch iets raars meegemaakt op marktplaats, kan er wel hard om lachen gelukkig.
Ik had namelijk een advertentie geplaatst waar ik mijn 16inch zadel te koop aanbood. Een aantal dagen later krijg ik een mail van een mevrouw met een foto erbij van haar derrière met de vraag of haar achterwerk in mijn zadel zou passen....
LinSa schreef:Wat een discussie...![]()
Maar ik heb een tijdje geleden toch iets raars meegemaakt op marktplaats, kan er wel hard om lachen gelukkig.
Ik had namelijk een advertentie geplaatst waar ik mijn 16inch zadel te koop aanbood. Een aantal dagen later krijg ik een mail van een mevrouw met een foto erbij van haar derrière met de vraag of haar achterwerk in mijn zadel zou passen....