[CENTRAAL] Het Kleding Topic - Deel 5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Davinia_

Re: [CENTRAAL] Het Kleding Topic - Deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-13 18:51

Ik sport (turn) gewoon in een lange broek van H&M (sportbroek) en een basic t-shirt van de H&M. Doe dit pas weer sinds paar weken, misschien wil ik in de zomer wel een korte broek kopen.

Xjewillemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-13 20:06

bij mij op sport op school hebben we kleding van school maar als ik ga hardlopen
meestal zo'n kortbroekje van america today en hemdje

Imke1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-13 20:11

Kayleigh schreef:
Waar sporten jullie in?

Ik ga binnenkort beginnen met zumba lessen en nu ben ik sportkleding en schoenen aan het bestellen, maar ik heb echt geeen idee wat.

ik hoor het graag.
xx

Ik sport best veel, maar ik draag echt steeds iets anders. Ik heb voor wedstrijden en trainingen mijn korte Adidas -sportbroekje en een basic shirtje (die van de sting zijn superfijn), maar op school heb ik meestal een lange bristol sportbroek, omdat iedereen die draagt, en ze zijn lekker warm. :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-13 20:14

Laatst bijgewerkt door MarlindeRooz op 20-11-13 20:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-13 20:16

Oh die broek is moohooi!

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-13 20:17

Ja dat hoop ik haha, ik wordt er alleen wel beetje gek van dat al die broeken tegenwoordig zo laag zijn. En echt de meeste mensen kunnen dat niet hebben. _O-
Dat mag alleen als je geen buikvetjes hebt. _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-13 21:13

Oh nou ja ik heb ook wel een klein beetje vetjes en draag ook gewoon lage broeken, zolang je niet echt erge vetrollen hebt kan dat toch prima? :)) Ik vind high waisted broeken gewoon heel stoer wel. Tof shirtje!

Ik heb laatst nog een zwart oversized t-shirt gekocht van de h&m. had hem al in het wit en dat shirt droeg ik écht veel te vaak dus ik heb er maar een zwarte bijgekocht haha. Komende 1.5 maand even niks meer kopen. Ik koop tegenwoordig veel te veel uit "ik moet echt iets kopen" in plaats van "dit vind ik echt leuk", herkenbaar voor jullie misschien? :')

Wil nog wel een paar leuke oorbellen, welke vinden jullie het leukste? ik twijfel nog. :))

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-13 21:16

De eerste of de tweede. Waar zijn die te koop, als ik vragen mag? :)

Connie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-13 21:19

Ik ben vandaag naar de nieuwe Primark in Eindhoven geweest. Wat een drukte, wat een rijen, wat een hitte! Maar toch hele leuke military boots, een ruimvallende witte blouse, een superzachte loopsjaal (2,50!) en leren handschoenen gekocht :)
Voor liefhebbers kan ik wel foto's maken?

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-13 21:19

Ik vind high waisted broeken echt heerlijk zitten :j

De H&M site is stom :+ Ik heb echt voor een godsvermogen aan spullen besteld :')

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-13 21:22

Rebeccaa schreef:
Oh nou ja ik heb ook wel een klein beetje vetjes en draag ook gewoon lage broeken, zolang je niet echt erge vetrollen hebt kan dat toch prima? :)) Ik vind high waisted broeken gewoon heel stoer wel. Tof shirtje!

Ik heb laatst nog een zwart oversized t-shirt gekocht van de h&m. had hem al in het wit en dat shirt droeg ik écht veel te vaak dus ik heb er maar een zwarte bijgekocht haha. Komende 1.5 maand even niks meer kopen. Ik koop tegenwoordig veel te veel uit "ik moet echt iets kopen" in plaats van "dit vind ik echt leuk", herkenbaar voor jullie misschien? :')

Schijnt dat zwarte shirt door? En heb je er toevallig een foto van? Ik zoek nog zoiets :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-13 22:28

Het schijnt een klein beetje door, maar met een zwart hemdje eronder prima. In de zomer zou ik hem ook gewoon dragen zonder een hemdje eronder trouwens.

http://www.hm.com/nl/product/13721?arti ... le=13721-A

het is deze! De witte die ik heb is overigens niet van de h&m divived, maar van de gewone h&m. die is wel wat fijner/mooier afgewerkt vooral, maar die was ook dubbel zo duur en ik draag ze toch altijd ergens onder. Die shirts zijn wel heel erg fijn overigens dus misschien haal ik die ook nog erbij O:)
overigens vind ik hem er in het echt leuker vallen dan op de site, ik heb wel een maat M genomen terwijl ik zelf S heb normaal gesproken.

http://www.hm.com/nl/product/03334?arti ... le=03334-A
deze shirts lijken me ook echt super fijn! ik heb echt een t-shirt verslaving :))

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-13 22:30

Dat laatste shirt is zoo leuk! Jammer dat ik hem niet vindt in de H&M hier om even te passen

Priscilla_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-13 22:45

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-13 22:47

De link is voor ons niet zichtbaar!

Priscilla_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-13 22:49

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-13 22:52

Rebeccaa schreef:
Het schijnt een klein beetje door, maar met een zwart hemdje eronder prima. In de zomer zou ik hem ook gewoon dragen zonder een hemdje eronder trouwens.

http://www.hm.com/nl/product/13721?arti ... le=13721-A

het is deze! De witte die ik heb is overigens niet van de h&m divived, maar van de gewone h&m. die is wel wat fijner/mooier afgewerkt vooral, maar die was ook dubbel zo duur en ik draag ze toch altijd ergens onder. Die shirts zijn wel heel erg fijn overigens dus misschien haal ik die ook nog erbij O:)
overigens vind ik hem er in het echt leuker vallen dan op de site, ik heb wel een maat M genomen terwijl ik zelf S heb normaal gesproken.

http://www.hm.com/nl/product/03334?arti ... le=03334-A
deze shirts lijken me ook echt super fijn! ik heb echt een t-shirt verslaving :))

Dank je! :) Dat laatste shirt heb ik dus ook besteld, maar ik vind dat je er echt doorheen kan kijken. Maar eigenlijk moet ik daar niet over zeuren, want ik draag overal ook een topje onder :+ Wel vond ik de nek wat wijd en vooral de v-hals diep. Nog maar eens goed passen met een topje eronder dan :)

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-13 23:30

Priscilla_90 schreef:
@flying angel ik zie het inderdaad
helaas doet de site het bij mij nu ook helaas niet krijg alleen maar
errors van shoeby zucht

ah weer geprobeerd en nu doet die het wel !

http://shoeby-cdn.imageserve.nl/medium_ ... 046-10.jpg

Ik vind hem leuk als je hem zou combineren met wat leuke items :)

Denk aan een felle kleur hakken (rood?)
Of wat accesoires :)

Nathaliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-13 10:21

xConnie schreef:
Ik ben vandaag naar de nieuwe Primark in Eindhoven geweest. Wat een drukte, wat een rijen, wat een hitte! Maar toch hele leuke military boots, een ruimvallende witte blouse, een superzachte loopsjaal (2,50!) en leren handschoenen gekocht :)
Voor liefhebbers kan ik wel foto's maken?

Ik ben wel benieuwd!! Wil ook graag naar de nieuwe Primark... Alleen de drukte trekt me niet zo aan :D

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-13 12:40

De 1e of de 3e oorbellen Rebecca :)

Wat vinden jullie van dit jasje? (Let niet op mijn te strakke shirt :o)
http://www.mijnalbum.nl/Foto-FU4WN47Y.jpg
Ik denk dat ik het toch terug ga brengen...

Afbeelding
Nieuw shortje. Zouden jullie dit gewoon zo met een panty naar college etc dragen?
http://www.mijnalbum.nl/Foto-UXUPAGSB.jpg

Afbeelding sjaal leuk?

H&M pakketje is dus bezorgd haha

Zal nog even een foto maken van mijn andere aankoopjes, Nelly pakketje was ook bezorgd en als het goed is wordt vandaag mijn galajurk (van een heleboel pagina's terug) bezorgd, ik hoop zo dat hij net zo is als op het plaatje!

Ikwashier

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-13 14:31

High-waisted broeken :+:

Leuke aankopen allemaal! Jasje is leuk xFioon! Shortje zou ik niet zo snel dragen maar dat ligt gewoon aan mijn smaak

Danique07

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-13 14:42

Leuke sjaal, heb ik zelf ook :+
Short zou ik zelf niet snel dragen, maar het jasje vind ik erg leuk!

Peperkroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-13 14:45

Ik heb alleen maar hoge broeken. Vind het zo irritant zitten als een broek laag zit, dan zakt hij bij mij alleen maar af.

SannevdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-13 16:43

* valt weer eens binnen * Haha.

Iemand een idee waar je leuke mutsen kunt kopen? :D Ik vind de standaard mutsen zo saaiachtig.

Ik heb net deze gekocht:
http://productimages.wehkamp.nl/is/imag ... uchsia.jpg

Wel leuk vind ik hem hoor! :D Maar ik zoek ook nog gewoon iets anders.

Hmm. Best vaag berichtje dit. :')