Dat is altijd makkelijk. Mijne van oilily is kapot zag ik net en is toch wel handig voor op vakantie om er een te hebben
Jamira
Geplaatst: 06-07-14 12:16
gister voor de eerste keer naar de primark geweest, was super leuk! wat een leuke spulletjes allemaal haha ik heb een pyama gekocht, sokken, tas, maxi dress, maxi rok, sport shirtje, harry potter shirt, shirtje met flamingo's, mintgroen t-shirt, shirtje met hond, spijker giletje en gebreid shirt met franjes en nog wat dingetjes voor mijn moeder meegenomen
Laatst heeft een bokker een Harry Potter shirtje voor mij mee genomen en hier ben ik echt superblij mee! ze zijn heerlijk zacht
Nou mijn vraag is er iemand die een of meerdere Harry Potter shirtjes voor mij wil meenemen? Ik wil alle afdelingen hebben. (ben een hele grote harry potter fan)
Slytherin heb ik al, dus ben ik nog op zoek naar: Hufflepuf (geel), Ravenclaw(Blauw) en Griffoendor(rood). Maat M.
Ik zou dit ontzettend op prijs stellen!
Anoniem
Geplaatst: 07-07-14 12:47
yellowtje8 schreef:
Hebben ze veel crop tops bij primark?
Jawel! Maar in elke winkel hebben ze veel crop tops voor weinig geld op het moment!
Jamira
Geplaatst: 07-07-14 12:49
heeft iemand nog interesse in een BH maat 75C? Hij past mij niet namelijk! het is een 'Your multiway' met verschillende bandjes waardoor je hem op 5 manieren kan dragen je mag hem gratis hebben, alleen verzendkosten moet je zelf betalen.
Celiien
Geplaatst: 07-07-14 15:18
Vraagje: ik ben opzoek naar de roze, lange rok van primark. Bovenin een zwarte elastieken band. Eigenlijk een kortere rok, met een laag tule tot aan de enkels. Maar hij was er 1x in mijn maat, toen niet meegenomen, en nu constant niet mijn maat is hij er toevallig in Rotterdam dat iemand weet?
lovey_ou
Geplaatst: 07-07-14 15:40
Jongens ik ben nu in de primark en ze hebben hier nog Harry Potter shirts! Moet ik iets voor iemand meenemen? Ze hebben hogwarts in elke maat wel denk ik Zwadderich in maat 32 enravenklauw in maat 46, 42 en 44
Destination
Geplaatst: 07-07-14 15:52
Wil je voor mij Hogwarts maat M meenemen? Welke kleur heeft hij eigenlijk? Oh en van de afdelingen ook maat M waarvan hij er is.