Ik vind die fototip van jou ook wel handig shilady
Ja Jpay is zoiets als betaalde corrlinks maar dan net ff anders dacht ik :p Bij Jmail typ je online je brief en dan versturen ze het vanuit LA met gewone post! Jmail kun je gebruiken naar alle inmates en Jpay maar naar een beperkt aantal gevangenissen.
Mavelle
Geplaatst: 24-01-14 23:33
Bij Jpay worden je brieven ook uitgeprint.. Alleen dan in de gevangenis ipv ergens extern. Dus dan zou verder het enige verschil zijn dat Jpay niet bij alle gevangenissen te gebruiken is.
Grappig, ik zie net in mijn Google Analytics dat die docu van Jessica Villerius nogal wat extra bezoekers op mijn blog heeft opgeleverd. Meer dan 100 verdeeld over twee dagen.
Mavelle
Geplaatst: 25-01-14 22:20
Wow, wat veel! Door hoeveel werd je blog gelezen toen je hem nog schreef zeg maar?
Hij heeft m'n boek niet gekregen omdat Amazon geen approved vendor is voor zijn gevangenis Maar hij schreef zoiets als dat-ie het naar zijn moeder laat doorsturen, zodat hij hem alsnog kan krijgen oid. Ik hoop het! En hij heeft een foto meegestuurd die hij in december heeft laten maken. Wat een jonkie, haha (nou moet ik m uploaden zeker ) En hij wil ook wel bellen maar dat vind ik nog wel spannend, hoor. Ik ga eerst wel met Ernesto bellen, zodra hij terug is van court haha...
Oh en Alex was blij met de kerstkaartjes en z'n verjaardagskaart en de brieven die hij allemaal van me heeft gehad Da's fijn!!