Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Marcella schreef:Even snel Haven festival braderie gelopen. Zonde van de tijd geweest. Okay wel een paar dingen gezien, maar als ik niemand zie staan ben ik weer weg.
Maar nu lig ik dus kapot op bed en moet nog iets eten klaarmaken.
Met benauwd.
Trippelstoel is leuk, maar op zijn hoogst nog te laag.
fohadie schreef:Foaly schreef:Toen ik nog Grote Clubactie regelde voor mijn vereniging kon je die lootjes ook handmatig invullen met je rekeningnummer. Kan dat ook niet meer?
Nope. Helaas.
denisesilver schreef:Ik wil er bijna niet over komen zeuren, maar mijn zus ligt weer overhoop met mijn moeder, vindt dat ze sinds haar herseninfarct heel erg veranderd is, ongeïnteresseerd en heel de tijd loopt te zeiken op mijn zwager dat hij niets goed kan doen. Maar dan hoor ik dat zo aan, en dan denk ik; dat deed ze normaal altijd naar mij
Niet dat ik mijn zus niet gelijk geef hoor. Mijn moeder was altijd al lastig en nu is dat erger geworden, maar ik doe niet moeilijk en trek me gewoon terug naar mijn eigen huis, doe mijn eigen ding en als ze er commentaar op hebben dan val ik een keer uit, of trek ik het me niet aan.
Waarom zijn ouders in het algemeen altijd zo moeilijk? Het lijkt wel of je dat pas merkt als je zelf ouder wordt. Dan denk je; ik dacht dat jij volwassen moest zijn, maar je doet hartstikke kinderachtig.
Maar goed, ik erger me dus dat ze me erover gaat appen. Ik krijg daar altijd spanning van, terwijl er eigenlijk niks aan de hand is.
Little_Gift schreef:Nou ja, je kunt je moeder toch moeilijk kwalijk nemen dat ze na een herseninfarct veranderd is hé... Daar doet ze zelf ook niet om, ze heeft er ook niet om gevraagd en het is voor haar heus nog minder prettig dan voor je zus en co natuurlijk...