Nyaleti schreef:Hele weekend al zo'n enorme pijn. Kapot en doodmoe na even douchen. Had nog hoop dat ik de griep te pakken had maar helaas lijkt het daar niet op.
Afgebeld voor werk dus waarschijnlijk daar m'n baan kwijt. (Lang verhaal).
Klote fibro ik ben er zo verdomde klaar mee. Leek eindelijk eens goed te gaan maar blijkbaar kan ik echt niks aan. WIA krijgen we toch niet dus zoek het maar uit in de toekomst ofzo.
Janken en naar bed. Hopelijk een week slapen.
Maar is dit niet duidelijk een gevolg van de overbelasting die van jou gevraagd wordt tijdens jouw proefplaatsing? Kun je geen voortijdig gesprek met UWV aanvragen en bij hen aangeven hoe de 'opbouw' en verwachtingen er in de praktijk uitzagen? En wat de lichamelijke gevolgen (ook in jouw vrije tijd!) vervolgens zijn? Dit klinkt eerlijk gezegd niet als een passende plek voor jou en misschien is het wel goed dat je er tijdens de proefplaatsing achter komt (en niet tijdens contract) hoe hoog zij hun lat hebben en dit totaal niet passend is bij wat jij kunt geven (wat niet erg is!). Ik hoop dat je tijd krijgt om bij te tanken en samen met het UWV op zoek kunt gaan naar een sociale werkgever die bij jouw belastbaarheid past (ipv over de klif te jagen).