Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Siggislief

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-24 09:32

Las net ergens dat er al 1000 km aan file staat hier in Nederland...

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-24 09:47

Ik snap ook echt niet waarom we allemaal dinsdag kantoordag blijven aan houden..... op mijn werk ook vaker geopperd maar een andere dag lijkt onmogelijk. Gevolg, lekker allemaal in de file of als sardientjes in de trein ...

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-24 09:53

Ergernis van mezelf, ik maak mij nu al druk om morgen.. _O-

Vannacht word het weer -1 dus het vriest heerlijk op wat er vandaag dooit, en dan heb je weer een gratis ijsbaan.

Moet morgen eerst naar een Park wandelen, en later op de dag naar de Tandarts/Mondhygeniste,
nou als ik daar al helemaal op mijn muil ga dan kan ik meteen terecht bij de Tandarts om het te laten maken. _O-

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-24 10:12

Tancreda4 schreef:
Ik snap ook echt niet waarom we allemaal dinsdag kantoordag blijven aan houden..... op mijn werk ook vaker geopperd maar een andere dag lijkt onmogelijk. Gevolg, lekker allemaal in de file of als sardientjes in de trein ...

Hier ook de ene week op dinsdag en de andere week op donderdag kantoor dag. Precies de drukste dagen van de week :')
Maar vandaag ga ik sowieso niet, gezien het weer en de eventuele gladheid blijf ik veilig thuis.
Sterkte vandaag voor degenen die er doorheen moeten.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-24 10:13

Siggislief schreef:
Las net ergens dat er al 1000 km aan file staat hier in Nederland...

En allemaal naar kantoor op dinsdag.
Ik ga tegenwoordig de maandag en de woensdag, dat is prima te doen. Op dinsdag naar kantoor kan alleen als je tegen 10 uur/half 11 vertrekt en om 15 uur weer richting huis gaat.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-24 10:15

Mijn broer werkt in Groningen (wonen zelf in zuiden van Friesland) dus ik vond het ook aardig spannend dat hij dat hele eind moest :') nu zullen dr snelwegen wel aardig meevallen, maar ik heb niet zoveel vertrouwen in de medeweggebruikers

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-24 10:23

Ik heb al enkele weken rugpijn en raak 's morgens amper uit bed.Het duurt dan ook bijna een uur voordat ik iets vlotter kan bewegen maar de pijn die blijft wel.
Het zit ondertussen ook al in mijn rechterheup en en trekt door naar mijn knie.
Geen zin om naar de doktor te gaan want die zegt toch maar dat er niks mis is,net zoals de vorige keer.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-24 10:26

Coco4life schreef:
Polarize schreef:

Mijn hond zat zonet te janken en te doen..dacht dat ze moest plassen maar nee mevrouw had de sneeuw gezien en wou een paar rondjes in de sneeuw rennen voordat ze op bed ging..sta ik daar in mn pyjama

:') :')
Mijn hond is dus een halve husky en hij wil het liefst de hele dag buiten zijn. Dan gaat die voor de deur zitten in de hoop dat iemand hem opendoet :')

Het erge is nog dat mijn hond echt geen sneeuwbestendige rassen in zich heeft :') ze is half mopshond half jack Russell..ze is gewoon gek op sneeuw

Op dit moment dus even de camera opladen en straks lekker foto's maken van haar in de sneeuw

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-24 10:32

Ukkie die niet in de sneeuw kan ravotten -O-
Volgende winter hopelijk wel
Afbeelding

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-24 10:38

Merlen schreef:
Ik heb al enkele weken rugpijn en raak 's morgens amper uit bed.Het duurt dan ook bijna een uur voordat ik iets vlotter kan bewegen maar de pijn die blijft wel.
Het zit ondertussen ook al in mijn rechterheup en en trekt door naar mijn knie.
Geen zin om naar de doktor te gaan want die zegt toch maar dat er niks mis is,net zoals de vorige keer.

Eh heb je familie die ziekte van Bechterew heeft kan ook heel ver terug zijn.

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-24 10:45

Geen idee Marcella,had daar nog nooit over gehoord.
Ik zou gewoon eens willen dat er eens deftig naar mijn schouder,rug en alles wat pijn doet gekeken wordt
i.p.v. afgewimpeld te worden met niets aan te doen,je wordt wat ouder hé of me de indruk te geven dat ik alles verzin om niet te moeten gaan werken.Want ondanks dit alles werk ik me nog dagelijks de naad uit.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-24 11:00

Heet tegenwoordig anders ax-SpA. Anders kijken of je doorverwezen kan worden naar reumatoloog.

Daar waar ik voorheen krom uit bed kwam nu gewoon bijna gelijk rechtop kan lopen. Energie niveau gaat ook steeds beter.

Voor mij de ergenis loop al jaren met pijn en nu pas wordt er wat aan gedaan. Heb ook het idee dat mijn bijholten rustiger aan het worden zijn.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-24 11:17

Marcella, wat Merlen omschrijft kan van alles zijn. Je hoeft haar niet direct bang te maken met een fikse aandoening omdat het voor jou herkenbaar klinkt. Wat ze omschrijft is veel te vaag om met zoiets te gooien. De ene rugpijn is de andere niet.

Merlen, juist wel naar de dokter gaan anders gebeurt er in iedergeval niks. Ze doen meer als jij al 3x langs bent geweest dan wanneer jij je voor het eerst laat zien maar wel zegt dat het al maanden zeer doet.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-24 11:29

Klopt daarom ook advies reumatoloog. Die weten het wel om uit te zoeken.

En zou ook zeker naar de huisarts gaan. Als je nagaat dat ik al jaren bezig ben om duidelijkheid te krijgen. De pijn kan ook door een verkeerd matras of verkeerde manier van lopen komen.

Themba

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-24 11:31

Dat kinderen van 5 schijnbaar ook migraine kunnen hebben. Nu doorverwezen naar de kinderarts.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-24 11:54

Themba schreef:
Dat kinderen van 5 schijnbaar ook migraine kunnen hebben. Nu doorverwezen naar de kinderarts.

Sterkte/Beterschap!

Ik was ook vroeg met Migraine, weet alleen niet meer hoe oud.
Maar heb het al mijn hele leven. -O-

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-24 12:08

Winged schreef:
Ik werk voor een gemeente.. en hoeveel mensen niet begrijpen dat zout strooien niet direct zorgt dat de weg niet meer glad is. En dat he he snelheid moet aanpassen.... elke keer weer gezeik op sociale media

Mijn man is zelf in de strooiploeg. Hij had dienst tot afgelopen vrijdag. Ik weet hoe het werkt zeg maar. Maar evengoed heb ik rustig aangedaan. Ik ben geen held met dit weer. Grote weg was orima te doen maar wel snottig zeg maar

Themba

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-24 12:16

Siggislief schreef:
Themba schreef:

Sterkte/Beterschap!

Ik was ook vroeg met Migraine, weet alleen niet meer hoe oud.
Maar heb het al mijn hele leven. -O-

Zit het bij jou dan ook in de familie? Vroeg de huisarts net. Ik heb het alleen tijdens zwangerschap zoon 1 gehad. Mijn moeder heeft het dan weer wel. Wil dan weten he wat de oorzaak kan zijn wat hem zo triggert. Maarja eerst maar even de kinderarts afwachten.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-24 12:19

Themba schreef:

Ahh wat sneu, zo jong al, arm kindje :\

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-24 12:19

Merlen schreef:
Geen idee Marcella,had daar nog nooit over gehoord.
Ik zou gewoon eens willen dat er eens deftig naar mijn schouder,rug en alles wat pijn doet gekeken wordt
i.p.v. afgewimpeld te worden met niets aan te doen,je wordt wat ouder hé of me de indruk te geven dat ik alles verzin om niet te moeten gaan werken.Want ondanks dit alles werk ik me nog dagelijks de naad uit.

Merlen je hebt ook het rug expertise centrum, misschien is dat iets voor jou!

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-24 12:31

Dat ik eigenlijk wel baal dat er morgen waarschijnlijk amper sneeuw valt hier. Had wel zin in een prachtig, dik pak sneeuw en dagje chaos in het land :')

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-24 12:36

Nyaleti schreef:
Dat ik eigenlijk wel baal dat er morgen waarschijnlijk amper sneeuw valt hier. Had wel zin in een prachtig, dik pak sneeuw en dagje chaos in het land :')

Hier is chaos, zal ik het naar je toesturen? :')

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-24 13:01

Ja hier toch ook op sommige plekken. moet nog even bedenken hoe ik zo van de parkeerplaats aka ijsbaan op een heuveltje af kom :')

Maar morgen alsnog lekker veel sneeuw please *\o/*

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-24 13:05

Een tante van mij heeft al jaren reuma.Zij is maar 10 jaar ouder dan ik.
Een oom van mij had het ook.Die is er onrechtstreeks aan overleden.
Hij had vreselijk veel pijn in zijn laatste jaar.Hij kon zelf zijn geliefde dieren (kippen,duiven,pony) geen eten meer geven en was afhankelijk van anderen.
Omdat het leven lijden was,heeft hij de drastische beslissing genomen om te stoppen met eten omdat niemand hem wilde helpen met zijn pijn.

Cambionn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-24 13:52

Ik heb een beginnende migraine. En nu wordt er op werk ineens lastig gedaan over een upgrade die vanavond er door moet waardoor ik nu weer achter van alles aan moet daarvoor terwijl alles juist mooi klaar stond... Ik heb hier echt zo geen zin en energie voor...