Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tancreda4 schreef:Ik snap ook echt niet waarom we allemaal dinsdag kantoordag blijven aan houden..... op mijn werk ook vaker geopperd maar een andere dag lijkt onmogelijk. Gevolg, lekker allemaal in de file of als sardientjes in de trein ...
Siggislief schreef:Las net ergens dat er al 1000 km aan file staat hier in Nederland...
Coco4life schreef:Polarize schreef:
Mijn hond zat zonet te janken en te doen..dacht dat ze moest plassen maar nee mevrouw had de sneeuw gezien en wou een paar rondjes in de sneeuw rennen voordat ze op bed ging..sta ik daar in mn pyjama
![]()
![]()
Mijn hond is dus een halve husky en hij wil het liefst de hele dag buiten zijn. Dan gaat die voor de deur zitten in de hoop dat iemand hem opendoet
Merlen schreef:Ik heb al enkele weken rugpijn en raak 's morgens amper uit bed.Het duurt dan ook bijna een uur voordat ik iets vlotter kan bewegen maar de pijn die blijft wel.
Het zit ondertussen ook al in mijn rechterheup en en trekt door naar mijn knie.
Geen zin om naar de doktor te gaan want die zegt toch maar dat er niks mis is,net zoals de vorige keer.
Winged schreef:Ik werk voor een gemeente.. en hoeveel mensen niet begrijpen dat zout strooien niet direct zorgt dat de weg niet meer glad is. En dat he he snelheid moet aanpassen.... elke keer weer gezeik op sociale media
Siggislief schreef:Themba schreef:Dat kinderen van 5 schijnbaar ook migraine kunnen hebben. Nu doorverwezen naar de kinderarts.
Sterkte/Beterschap!
Ik was ook vroeg met Migraine, weet alleen niet meer hoe oud.
Maar heb het al mijn hele leven.
Merlen schreef:Geen idee Marcella,had daar nog nooit over gehoord.
Ik zou gewoon eens willen dat er eens deftig naar mijn schouder,rug en alles wat pijn doet gekeken wordt
i.p.v. afgewimpeld te worden met niets aan te doen,je wordt wat ouder hé of me de indruk te geven dat ik alles verzin om niet te moeten gaan werken.Want ondanks dit alles werk ik me nog dagelijks de naad uit.