Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Niobe schreef:Telpeva schreef:Mensen hebben het wel eens over geloof wat wordt opgedrongen maar eigenlijk vind ik dat ook wel van voetbal en wielrennen.
Hoezo vind je dat?
Als ik het niet wil zien, zie ik bar weinig van voetbal en wielrennen.
Hetzelfde voor geloof trouwens.
Telpeva schreef:Omdat ik tv kijk (dus geen streamingdiensten) en mijn programma's erdoor worden gecancelled.
prompter schreef:Ik heb nog nooit iemand aan de deur gehad die mij op een racefiets probeerde te praten
prompter schreef:Ik ben juist gek op wielrennen! Pas "met pijn in mijn hart" een nieuw tehuis voor mijn racefiets gezocht. Maar de aandacht die er voor sport is, moet voor niet-sportliefhebbers een gruwel zijn, dat besef ik ook wel.
Avalanche schreef:Ik vind Formule 1 geweldig, maar alles met auto's![]()
Maar ik probeer niet iemand daarin mee te nemen.
Of voetbal opgedrongen wordt, ligt denk ik ook aan je omgeving. Ik krijg er nu idd helemaal niets meer van mee, maar ik heb in een wijk gewoond waar werkelijk álles oranje was met een EK of WK. En ik vind het soms nog wel leuk met een groepje, maar ik ben er niet echt wild van of zoik vind het iig heerlijk om er niets meer van mee te krijgen. Die ergernis herken ik zeker wel.
Adelaide71 schreef:MarlindeRooz schreef:Vergeet dat walgelijke formule 1 niet
Nou echt... ik heb er niks mee, maar op de socials komt het toch regelmatig voorbij in de nieuwsoverzichten en sommige vrienden. Maxssssssssss....brrrr.