Ik heb de app ook maar zal hem even van mijn telefoon verwijderen. Ik voeg hem wel weer toe als ik mijn Santa heb geraden ! Paar weekjes zonder moet lukken. Dan hoeft mijn Santa zich niet druk te maken dat ik je via het label kan achterhalen!
Ik heb de PostNL app maar zal niet verder klikken op de gegevens dus mijn lootje kan die gewoon gebruiken
Zo nog even shoppen zodat ik komende dagen met de kinderen samen kan inpakken
Tanya
Geplaatst: 07-12-22 15:09
Vandaag nog bij de intratuin een paar kleine schattige dingetjes gekocht als versiering voor de kadootjes. Denk dat ik aardig klaar ben, nu nog een doos
Hiraeth
Geplaatst: 07-12-22 15:18
Ik ben toch wel aardig wat over budget heen gegaan, maar de ~* kerstgedachte *~ greep me.
Daan13
Geplaatst: 07-12-22 15:25
Lavitabella schreef:
Ik heb de app ook maar zal hem even van mijn telefoon verwijderen. Ik voeg hem wel weer toe als ik mijn Santa heb geraden ! Paar weekjes zonder moet lukken. Dan hoeft mijn Santa zich niet druk te maken dat ik je via het label kan achterhalen!
Gewoon bij postnl punt afgeven en daar betalen, dan valt er niks te achterhalen. Moet goed komen toch
Ohh zonde Pikkepor. Ik heb helaas ook een gesneuvelde kerstbal. Ik heb in 2003/2004 een jaar in de VS gewoond en van mn gastgezin daar had ik toen kerstmannetjes kerstballen gekregen. Helaas is daar eentje van gesneuveld, wel heel jammer. Nog 3 over gelukkig.
Ik doe het ook gewoon bij het postnl punt en niets van te voren.
Hier geen gesneuvelde ballen, maar ook al jaren plastic. Nog 9 glazen ballen maar bovenin. Gisteren ook al een stuiterende bal uit de boom dankzij de hond.
Matheno
Geplaatst: 07-12-22 16:39
Gaat mijn pakketje morgen op de post of wachten we tot de laatste dag.
Zo ik ben onderweg naar mijn lootje in België Ben er als het goed is precies om middernacht en dan zet ik het pakket op klokslag 8 december voor de deur! Nu maar hopen dat lootje thuis is
MarlindeRooz
Geplaatst: 07-12-22 18:13
Ik vermoed dat bij de meeste mensen er wel een belletje zou gaan rinkelen als er Marlinde op hun pakket staat als afzender. Mijn naam staat nogal in mijn gebruikersnaam.
Vanbinnen misschien? Ga je ze nog versieren met glazuur en sprinkels voor het ultieme unicorneffect?
Alja
Geplaatst: 07-12-22 18:49
MarlindeRooz schreef:
Ik vermoed dat bij de meeste mensen er wel een belletje zou gaan rinkelen als er Marlinde op hun pakket staat als afzender. Mijn naam staat nogal in mijn gebruikersnaam.