marleen_88 schreef:fjordjes schreef:Kan nu iedereen oprotten, vier mijn verjaardag maar vind het wel mooi geweest, ben het zat. Ga weg!
Ga stofzuigen.
Of de ‘oprotmuziek’ aan. Hardcore

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
fjordjes schreef:Ben gaan opruimen en na een kwartier gingen ze gelukkig langzaam aan naar huis, nu de laatste nog, m'n man staat dan nog aan de voordeur te ouwehoeren over trekkers en weet ik veel wat, denk dan echt joh ga er dan heen als je daar zo graag over wil banketstaaf ipv aan de voordeur. Staan al een kwartier zo te kleppen...
Bullebeest schreef:fjordjes schreef:Ben gaan opruimen en na een kwartier gingen ze gelukkig langzaam aan naar huis, nu de laatste nog, m'n man staat dan nog aan de voordeur te ouwehoeren over trekkers en weet ik veel wat, denk dan echt joh ga er dan heen als je daar zo graag over wil banketstaaf ipv aan de voordeur. Staan al een kwartier zo te kleppen...
Schat, jij sluit af? Ik ga vast naar boven. Tot straks
Femke_Tweety schreef:Fysieke beperkingen hebben,
Maar toch zelf willen schilderen.
(Iets met klussers hebben giga wachttijden én zijn schreeuwend duur...)
Het 1e deel vandaag ging goed.
Deel 2 had niet vandaag moeten doen eigenlijk,
Evenwicht kwijt met verf in handen....
(Gelukkig had ik de vloer echt goed afgedekt, daar dus geen schade...)
De ergste zooi heb ik hier al van mijn voeten gewassen.
Lachen is toegestaan.
Doe ik zelf ook. Een beetje. Als een boer met kiespijn zeg maar...![]()
[ [url=m/yBtHky.jpg]Afbeelding[/url] ]
Femke_Tweety schreef:Jup, dat wel
Ik weet dat ik soms wat wankel ben, dus schilderen of überhaupt klussen gaat altijd in oude kleren![]()
Hier zaten de nodige gaten al in.
Ik moet nog een paar stukken schilderen, maar dat doe ik denk ik overmorgen.
Eerst weer even bijtrekken. Anders lig ik morgen met mijn neus in de verf![]()
Diezelfde kleren gebruik ik dan mooi nog een keer... Zijn toch al geverfd nu
nicole_floor schreef:Kana schreef:Ik zit midden in seizoen 3 van Chicago Med en vandaag is de laatste dag dat het op Netflix staat.
Nee tot 31 augustus toch?
Menino schreef:Introductie dag voor studie.
Laat me gewoon mn accounts activeren en naar huis gaan. Ben 30. Hoef geen atje kratje meer te spelen met 18-jarige brallende studenten clubjes
Helaas. Heb een heel entertainment programma vandaag.