Wat heb jij vandaag op te biechten?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-22 22:42

corinep schreef:
Urbanus schreef:
Ik had plakBH's besteld voor een feestje. Vreselijke ondingen. Ze waren per ongeluk bij mijn buurvrouw geleverd en zij had ze open gemaakt dus ze vroeg net hoe ze bevallen en ik heb gezegd dat ze fantastisch zijn!

Wat is hier nou precies de biecht aan? Dat je plakbh's hebt besteld of tegen je buurvrouw gejokt hebt? Vind dat echt niet smeuïg genoeg voor dit topic hoor :roll:
Corine, hou gewoon een keer op met dat gedrein. We weten dat er een clubje Bokkers is dat je niet ligt, dat is helemaal oké, dat groepje gebruiken om je frustraties of gebrek aan seks uit het dagelijks leven op af te reageren, komt me inmiddels echt m'n strot uit.

Happy birthday, Siersma! *\o/* **\O/** *\o/*
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 27-10-22 22:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-22 22:42

corinep schreef:
Urbanus schreef:
Ik had plakBH's besteld voor een feestje. Vreselijke ondingen. Ze waren per ongeluk bij mijn buurvrouw geleverd en zij had ze open gemaakt dus ze vroeg net hoe ze bevallen en ik heb gezegd dat ze fantastisch zijn!

Wat is hier nou precies de biecht aan? Dat je plakbh's hebt besteld of tegen je buurvrouw gejokt hebt? Vind dat echt niet smeuïg genoeg voor dit topic hoor :roll:

Heb je zelf een juicy verhaal anders? :P

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-22 22:43

corinep schreef:
Urbanus schreef:
Corien, ga een hobby zoeken.

Ik denk ik probeer jouw hobby eens uit...

corinep schreef:
Ik ben weer op Bokt gekomen in een wat eenzame rottige periode. Echter vond ik hier totaal niet wat ik zocht, mensen zijn zo hard soms achter een computer scherm. Nu ben ik er eigenlijk wel al weer een tijdje klaar mee maar ben toch een beetje verslaafd blijkbaar, ik geef mezelf regelmatig een ban voor een dag omdat ik gewoon echt veel betere/leukere dingen te doen heb... Ik overweeg nu een permanente ban voor mezelf aan te vragen.

Mij online volgen op bokt, prima meid. Maar laat me even herinneren aan je berichtjes hier. En hoe gepest jij je voelde. Ik heb gezegd vanaf nu 'zand erover' maar blijkbaar zit er bij jou alleen maar zand ergens in.

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-22 22:43

Mijn biecht is overigens dat ik altijd reacties gericht aan Urbanus lees want sensatie

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-22 22:44

Danique_G schreef:
Mijn biecht is overigens dat ik altijd reacties gericht aan Urbanus lees want sensatie
Same, vooral als mensen het allemaal weer veel te serieus nemen. _O-

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-22 22:45

Danique_G schreef:

Is je morele kompas stuk ;(

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-22 22:46

Corinep; Als je elkaar niet ligt, negeer elkaar dan. Als een biecht je niet aan staat, reageer dan niet. Als je iets echt te ver vind gaan kan je wat zeggen, maar om zo kinderachtig te reageren omdat een ander blijkbaar ooit zoiets geschreven heeft vind ik echt gewoon heel jammer en eerlijk gezegd bloedirritant.

De rest heeft niks met dit gedoe te maken en die lezen gewoon mee voor de biechten. Niet voor gezeur. Het maakt de sfeer alleen maar vervelend voor de rest

corinep

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-22 22:50

Urbanus schreef:
Ik heb gezegd vanaf nu 'zand erover' maar blijkbaar zit er bij jou alleen maar zand ergens in.

Jij bent degene die steeds mijn oude posts naar boven haalt. Omdat ik je trui niet mooi vond :')

hagelslag

Danique_G schreef:

#metoo

Maar Urbanus is veel te lief geworden.....

Niobe

Danique_G schreef:

Het is altijd een kwestie van tijd als Urbanus gereageerd heeft

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-22 22:51

corinep schreef:
Urbanus schreef:
Ik heb gezegd vanaf nu 'zand erover' maar blijkbaar zit er bij jou alleen maar zand ergens in.

Jij bent degene die steeds mijn oude posts naar boven haalt. Omdat ik je trui niet mooi vond :')

Ja, je reageerde alleen maar zo omdat je je gepest voelde. Vind het naar voor je, echt waar. Ik gun je je geluk. Maar dat gerel van je, meid. Het is hier geen zandbak.

Fabled

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-22 22:52

We hadden toch een popcorn smiley?

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-22 22:52

Geen idee welke geschiedenis zich hier heeft afgespeeld en daar hou ik mijn handen vanaf. Maar vind het wel interessant dat alleen Urbanus op ieders biecht mag zeggen dat een biecht niet deugd en er nu een pagina lang aan persoonlijk geblêr is omdat iemand anders dat doet. :') Maar ga vooral door.

Ik zit sowieso voor 95% op bokt voor de drama.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-22 22:52

hagelslag schreef:
Danique_G schreef:

#metoo

Maar Urbanus is veel te lief geworden.....

Ze is depressief en eenzaam, dan kan ik niet onaardig doen. Kan ik niet over m'n hartje verkrijgen.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-22 22:53

[***] schreef:

Ja dat is een Mandela effect volgens mij, meerdere mensen dachten dat, maar die is er niet (meer)
Er is wel een paar keer om gevraagd, maar nooit gekomen

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-22 22:53

Niobe schreef:
[***] schreef:

Ja dat is een Mandela effect volgens mij, meerdere mensen dachten dat, maar die is er niet (meer)
Er is wel een paar keer om gevraagd, maar nooit gekomen

Ik zelf zo nu:

Y)(^) want laf de drama.

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-22 22:54

Refreshen jullie ook elke minuut het topic ? Ik wel hoor

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-22 22:54

@Siersma, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

*negeert de rest*

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-22 22:54

Danique_G schreef:
Refreshen jullie ook elke minuut het topic ? Ik wel hoor

Ik ook.

Maar misschien nu maar gewoon een Nicje doen en de rest negeren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-22 22:55

Suliko schreef:
Geen idee welke geschiedenis zich hier heeft afgespeeld en daar hou ik mijn handen vanaf. Maar vind het wel interessant dat alleen Urbanus op ieders biecht mag zeggen dat een biecht niet deugd en er nu een pagina lang aan persoonlijk geblêr is omdat iemand anders dat doet. :') Maar ga vooral door.

Corine heeft een probleem met een paar Bokkers, waaronder Urbanus, omdat ze graag in het kindvrije topic meedeelt hoe fantastisch kinderen zijn en hoe ontzettend naar wij zijn ("ons morele kompas moest worden bijgestuurd") omdat wij dat niet altijd vinden. Had dit een serieuze reactie geweest dat ze die biecht onzin vond, prima, maar ze is gewoon aan het dreinen en aan het uitlokken, niets meer, niets minder. Een beetje zoals die vijfjarige snotneuzen waar we in het kindvrije topic zo'n hekel aan hebben. Voor haar geldt duidelijk 'negatieve aandacht is ook aandacht.'

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-22 22:56

Wie of wat is een Nicje?

Fabled

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-22 22:56

Afbeelding

Hebbes!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-22 22:57

Danique_G schreef:
Wie of wat is een Nicje?

Nicje87 die de drama negeert.

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-22 22:58

Danique_G schreef:
Wie of wat is een Nicje?

:)F

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-22 23:02

Mkango schreef:
Suliko schreef:

Corine heeft een probleem met een paar Bokkers, waaronder Urbanus, omdat ze graag in het kindvrije topic meedeelt hoe fantastisch kinderen zijn en hoe ontzettend naar wij zijn ("ons morele kompas moest worden bijgestuurd") omdat wij dat niet altijd vinden. Had dit een serieuze reactie geweest dat ze die biecht onzin vond, prima, maar ze is gewoon aan het dreinen en aan het uitlokken, niets meer, niets minder. Een beetje zoals die vijfjarige snotneuzen waar we in het kindvrije topic zo'n hekel aan hebben. Voor haar geldt duidelijk 'negatieve aandacht is ook aandacht.'

Dan ik snappen, bedankt voor de toelichting.