Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-24 22:23

F_Orumster schreef:
Haha ja, dat maakt het extra eng als je voor het eerst gaat kijken en nog niet weet wat je durft.

No worries, de juiste club zorgt voor de juiste sfeer waarbij een afwijzing netjes wordt geaccepteerd.
Wordt dit niet gedaan en geef je dit aan bij het personeel, dan kunnen ze eruit gezet worden.
En niemand kijkt je raar aan als je niet in de actie meedoet, veel mensen hebben een paar keer nodig om los te komen.
Mijn aanrader is om zeker met een dame of een stel mee te gaan, ik denk dat Marocje een hele mooie introductie in de wereld kan geven.
Voel vooral geen druk om mee te doen aan dingen die je niet wil, want dat is alleen naar contraproductief.
Iedereen komt daar om het leuk te hebben, zo ook jij.
En of dat nou als kijker is, of als middelpunt van een orgie of vanalles wat daar tussen in zit, dat is helemaal aan jou.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-24 22:36

F_Orumster schreef:
Wat leuk Marocje! Toch fijn om een vertrouwensband met iemand op te kunnen bouwen. Heb je ook weleens een vrouw geïntroduceerd op een erotisch feestje? Dit vraagt ik voor een vriend O:)

Leeslampje wat een lief verhaal :)

Ik momenteel met wat matches aan het kletsen, en een flirt op mijn werk. Even een tijdje geen interesse in gehad wegens leuke scharrel, en dat scharrelt ook maar we zijn op dit moment 'open'.

Jahoor, gezellig! Altijd fijn om als alleengaande (vrouw al zeker) daar al met iemand half af te spreken. Gezellig een praatje bij de bar, een rondleiding.. de meeste mensen zij heel toegankelijk dus dan kan je echt rustig de sfeer proeven.

Ik ga vrijdag weer, maar snap dat dit wel erg kortdag is? (Ga maandelijks op vrijdag, enkele keer een zaterdag)

Oh, dit kan ook verder via pb ;)

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-24 22:50

Lief dat je me wel zou willen meenemen! Dat zou voor mij nog erg vlot zijn, het is nog een spannende oriëntatie voor me. Niet in de laatste plaats om ergens in een mooi outfit te lopen (dat ik nog zou moeten kopen). Daarnaast ga ik een paar dagen weg nu. We kunnen inderdaad wel even hierover in pb. Fijn jullie reacties en info :) ik heb ook al wat podcasts geluisterd. Spannend dit :+

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-24 19:15

Fleurtje & Marocje wat voor outfits dragen jullie? Een mooi maar sexy jurkje, of toch in lingerie?

Is er een manier waarop je iemand kenbaar maakt wat te willen verkennen, of is het net als flirten?

Sorry voor het vervuilen van het topic :) Ontopic kan ook hoor.

Wat vinden jullie van de opmerking sex positivity in een profiel? Is dat keurig waar het voor staat, of een vrijbrief dat je vooral lekker rond wil letten (ook niks mis mee).
Laatst bijgewerkt door F_Orumster op 10-01-24 19:20, in het totaal 1 keer bewerkt

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-24 19:20

F_Orumster schreef:
Fleurtje & Marocje wat voor outfits dragen jullie? Een mooi maar sexy jurkje, of toch in lingerie?

Is er een manier waarop je iemand kenbaar maakt wat te willen verkennen, of is het net als flirten?

Lingerie, maar meestal doe ik er wat doorschijnends overheen.

Het is idd net flirten maar meestal wel directer. Wanneer je in een leuk gesprek raakt merk je wel of de ander interesse heeft: ff aanraken oid.. ook wel afhankelijk vd avond trouwens: milf avond is wel directer, dan kan oogcontact ook al voldoende zijn om een ruimte op te zoeken.

F_Orumster

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-24 19:25

Dus oppassen hoe lang je naar iemand kijkt :D Ik ben momenteel nog wel wat voller dan ik zou willen zijn, dus in sexy gewaad vind ik wel wat spannend. Waarschijnlijk zit dit vooral tussen mijn oren := Of lopen er alleen superslanke mensen?

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-24 19:31

Milf avond?? _O- _O-
Lijkt me aan de ene kant zo leuk om daar eens rond te kijken. Aan de andere kant weet ik eigenlijk al dat het niks voor mij is. :')

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-24 20:15

F_Orumster schreef:
Dus oppassen hoe lang je naar iemand kijkt :D Ik ben momenteel nog wel wat voller dan ik zou willen zijn, dus in sexy gewaad vind ik wel wat spannend. Waarschijnlijk zit dit vooral tussen mijn oren := Of lopen er alleen superslanke mensen?

Ik dacht ook altijd dat er alleen maar superknappe mensen komen, maar dat schijnt tegen te vallen :') Ik vind het trouwens leuk dit mee te lezen, dus wat mij betreft geen topic-vervuiling :)

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-24 20:39

F_Orumster schreef:

Nee, dat varieert echt heel erg. Op een milf avond wellicht wel wat slankere mensen, maar op een andere avond waar ik vaak heen ga juist 80 tot 90% volle mensen..

Maar echt: zolang je je lekker voelt in je lijf straal je dat uit en das het belangrijkste. Wellicht krijg je juist een boost voor mij omdat je ervaart dat iedereen goed is op zijn of haar manier. En of je daar dan ook op valt is weer een tweede natuurlijk ;)

Hhilde: dat varieert ook echt per club idd. Sommige clubs zijn veel groter en gaat het meer om kijken en bekeken worden.. Meer dans clubs wat ook erotischer kan worden.. Daar ben ik alleen nog niet zelf geweest maar staat nog wel op de planning (Fun4two bijvoorbeeld)

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-24 20:49

Marocje schreef:
F_Orumster schreef:

Lingerie, maar meestal doe ik er wat doorschijnends overheen.

Het is idd net flirten maar meestal wel directer. Wanneer je in een leuk gesprek raakt merk je wel of de ander interesse heeft: ff aanraken oid.. ook wel afhankelijk vd avond trouwens: milf avond is wel directer, dan kan oogcontact ook al voldoende zijn om een ruimte op te zoeken.

Bij mij ongeveer hetzelfde inderdaad.
Iets van een lingerie setje, met een 'kimono' van de hunkemuller erover.
Die is niet helemaal doorschijnend dus dan kan ik mezelf toch een beetje bedekken.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-24 12:05

maitestar23 schreef:
F_Orumster schreef:
Wat een interessante ontdekkingstocht samen. Misschien even met hem meekijken naar zijn profiel? Of opereren jullie niet via een app? Doet me erg denken aan dit filmpje https://youtu.be/Uun055eC178

Hahaha dat filmpje :+ Maar het is helaas echt zo... Vrouwen hebben het zo makkelijk wat dat betreft...
Ik heb al eens meegekeken met zijn profiel, maar de meeste vrouwen vallen over het feit dat hij in een relatie zit. Dat het 'maar' voor een fwb relatie is maakt ze niet uit, snap er niks van. Waarom zou je perse alleen een fwb willen met een vrijgezelle man?

Omdat heel veel mannen liegen dat ze in een open relatie zitten maar er niet bij vermelden dat hun partner daar niets van weet :') (en ja vrouwen zullen dat ook best doen, maar doe date ik niet)

En verder kun je ondanks dat het 'maar' een fwb is altijd gevoelens krijgen voor iemand. Dan is het extra omslachtig als iemand al een partner heeft.

Dus ik skip de mannen met relatie ook.

Interessant om jullie ervaringen te lezen fleurtjeuh en marocje. Zeker geen topicvervuiling

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-24 12:26

Ik krijg toch bijna de neiging om ook weer eens naar een club te gaan. Maar in mijn eentje als vrouw zijnde vind ik dat toch wel een beetje een spannend idee. Al is samen met iemand gaan die je pas net kent niet persee beter leert ervaring :')

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-24 12:32

Ik zie een bokt uitje aankomen :+

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-24 12:35

MarjanB schreef:
Ik zie een bokt uitje aankomen :+

_O- Marocje voorop met mij aan de hand (ik geloof nooit dat ik een club zou durven, dus heb ik extra ondersteuning nodig := ) en jullie erachter aan. Een avondje sexen met zijn allen en/of kijken +:)+

Voor naaktheid heb ik dan totaal geen schroom. Ik denk dat het net als in de sauna is. Gewoon normale lichamen en dun of dik, oud of jong is mooi en ok.

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-24 12:37

Boktmeeting in een club :+

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-24 12:43

Nou, roep maar. Waar en wanneer :P

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-24 12:45

Peelie schreef:
Ik krijg toch bijna de neiging om ook weer eens naar een club te gaan. Maar in mijn eentje als vrouw zijnde vind ik dat toch wel een beetje een spannend idee. Al is samen met iemand gaan die je pas net kent niet persee beter leert ervaring :')

Als beide nieuw is, is dat idd best spannend. Mijn allereerste clubervaring heb ik alleen gedaan, maar niet zo goed bevallen toen. (Andere club, maar die club hield zich ook nog eens niet aan de regels, dus error bij mij :') )

Een jaar later met een groep die ik online leerde kennen (waar Fleurtjuh mij in heeft geïntroduceerd , zij zat bij de organisatie ;) ) ben ik met een sekspartner daar geweest: goed bevallen! Na nog een keer met een andere sekspartner daar geweest te zijn, ben ik dus alleen gegaan plus een andere avond (de milf avond waar ik nu het over heb). Dat laatste bevalt me dus heel erg goed! Maar nogmaals: ik had de club dus al eerder gezien en dat maakt echt uit.

Nu ga ik dus juist met een partner naar de milfavond: dat zal weer anders zijn..

Ik heb trouwens van verschillende vrouwen een pb om eens daar samen af te spreken: hartstikke gezellig! Dus voel je vrij ;)

Gezellig Pien! Ik had meteen beeld, hahaha <3
Idd eens een ander bokt uitje :') _O-

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-24 12:47

Ik vind het echt heel interessant om te lezen. Maar die meeting sla ik over als jullie het niet erg vinden. :o

maitestar23

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-24 12:54

Wat fijn Marocje en leeslampje!

En de clubervaringen vind ik alleen maar geweldig om te lezen, we hebben het hier al maanden over thuis maar durven toch steeds de stap niet te zetten. Wie weet binnenkort toch maar eens :+

Marocje schreef:
Maitestar: lijkt me toch erg moeilijk voor je man eerlijk gezegd. Dat jij volop geniet snap ik volkomen, ook het feit dat je nooit terug wil naar een monogame relatie. Maar om je man zo te zien worstelen? Niet alleen qua gevoelens van jou ‘moeten’ delen, maar ook het stukje van ‘zij wel en ik niet’. Daar heeft ie toch wat problemen mee zo te lezen ipv dat voorop staat dat ie het jou zo gunt.

Hij heeft het met vlagen ook wel lastig hoor, dat kan ik niet ontkennen. En dat is zeker niet leuk en ik hou er op die momenten ook zeker rekening mee. Het lastige is dat bijv. het verzoek voor openheid ook uit mij kwam, voor hem had het eigenlijk nooit echt gehoeven. En zo spelen er nog wat dingetjes mee, maar het heeft gewoon tijd nodig. Het gaat steeds beter gelukkig en we praten veel.

capopjekop schreef:
maitestar23 schreef:
Hahaha dat filmpje :+ Maar het is helaas echt zo... Vrouwen hebben het zo makkelijk wat dat betreft...
Ik heb al eens meegekeken met zijn profiel, maar de meeste vrouwen vallen over het feit dat hij in een relatie zit. Dat het 'maar' voor een fwb relatie is maakt ze niet uit, snap er niks van. Waarom zou je perse alleen een fwb willen met een vrijgezelle man?

Omdat heel veel mannen liegen dat ze in een open relatie zitten maar er niet bij vermelden dat hun partner daar niets van weet :') (en ja vrouwen zullen dat ook best doen, maar doe date ik niet)

En verder kun je ondanks dat het 'maar' een fwb is altijd gevoelens krijgen voor iemand. Dan is het extra omslachtig als iemand al een partner heeft.

Dus ik skip de mannen met relatie ook.

Interessant om jullie ervaringen te lezen fleurtjeuh en marocje. Zeker geen topicvervuiling

Dat mannen liegen over hun relatie status heb ik eigenlijk nooit over nagedacht, jammer dat de goeden dan weer lijden onder de slechten. Het irritante is natuurlijk dat je dan weer krijgt dat deze mannen, dus die in daadwerkelijk een open relatie zitten, gaan liegen dat ze vrijgezel zijn... Zo zag ik een bekende op tinder voorbijkomen die in een open relatie zit, maar dus claimt vrijgezel te zijn, zal dan ook wel om deze reden zijn.

Bij een fwb kunnen inderdaad altijd gevoelens ontstaan, maar de meeste fwb's willen geen relatie dus het zou hoe dan ook lastig zijn.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-24 13:00

Sta jij open in contact met die vrouwen? Wellicht zou dat twijfels weg kunnen mensen als daarover twijfel is en dat benoemen in het profiel.

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-24 14:06

Wat doen jullie als je na 2 dates toch geen klik voelt? Zeggen dat je het niet voelt? Of gewoon niks meer zeggen en maar laten gaan (hij zegt overigens ook niets)?

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-24 15:07

Ik zelf app dat ik het erbij wil laten maar tegenwoordig is het normaal dat je niks meer laat weten. Dan is het ook echt afgesloten en klaar, vind ik wel zo fatsoenlijk.

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-24 15:54

Ik laat het zelf wel weten.

Prima dat andere mensen het niet doen, maar ik steek niet zo in elkaar. Ik probeer alles zo dicht mogelijk bij mijzelf te houden tegenwoordig.

charootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-24 16:37

Ik laat het ook zelf weten, is wel zo netjes

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-24 16:56

Ook als de ander niets meer laat horen?