Wat fijn Marocje en leeslampje!
En de clubervaringen vind ik alleen maar geweldig om te lezen, we hebben het hier al maanden over thuis maar durven toch steeds de stap niet te zetten. Wie weet binnenkort toch maar eens
Marocje schreef:Maitestar: lijkt me toch erg moeilijk voor je man eerlijk gezegd. Dat jij volop geniet snap ik volkomen, ook het feit dat je nooit terug wil naar een monogame relatie. Maar om je man zo te zien worstelen? Niet alleen qua gevoelens van jou ‘moeten’ delen, maar ook het stukje van ‘zij wel en ik niet’. Daar heeft ie toch wat problemen mee zo te lezen ipv dat voorop staat dat ie het jou zo gunt.
Hij heeft het met vlagen ook wel lastig hoor, dat kan ik niet ontkennen. En dat is zeker niet leuk en ik hou er op die momenten ook zeker rekening mee. Het lastige is dat bijv. het verzoek voor openheid ook uit mij kwam, voor hem had het eigenlijk nooit echt gehoeven. En zo spelen er nog wat dingetjes mee, maar het heeft gewoon tijd nodig. Het gaat steeds beter gelukkig en we praten veel.
capopjekop schreef:maitestar23 schreef:Hahaha dat filmpje

Maar het is helaas echt zo... Vrouwen hebben het zo makkelijk wat dat betreft...
Ik heb al eens meegekeken met zijn profiel, maar de meeste vrouwen vallen over het feit dat hij in een relatie zit. Dat het 'maar' voor een fwb relatie is maakt ze niet uit, snap er niks van. Waarom zou je perse alleen een fwb willen met een vrijgezelle man?
Omdat heel veel mannen liegen dat ze in een open relatie zitten maar er niet bij vermelden dat hun partner daar niets van weet

(en ja vrouwen zullen dat ook best doen, maar doe date ik niet)
En verder kun je ondanks dat het 'maar' een fwb is altijd gevoelens krijgen voor iemand. Dan is het extra omslachtig als iemand al een partner heeft.
Dus ik skip de mannen met relatie ook.
Interessant om jullie ervaringen te lezen fleurtjeuh en marocje. Zeker geen topicvervuiling
Dat mannen liegen over hun relatie status heb ik eigenlijk nooit over nagedacht, jammer dat de goeden dan weer lijden onder de slechten. Het irritante is natuurlijk dat je dan weer krijgt dat deze mannen, dus die in daadwerkelijk een open relatie zitten, gaan liegen dat ze vrijgezel zijn... Zo zag ik een bekende op tinder voorbijkomen die in een open relatie zit, maar dus claimt vrijgezel te zijn, zal dan ook wel om deze reden zijn.
Bij een fwb kunnen inderdaad altijd gevoelens ontstaan, maar de meeste fwb's willen geen relatie dus het zou hoe dan ook lastig zijn.