Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-22 17:11

Froukje schreef:
Mensen zijn diesel en benzine aan het hamsteren... ;(

En ik heb echt een lege tank met brandend lampje en dacht even snel 10 liter te tanken omdat ik aan het werk moet.. Staat verdorie gewoon een rij van hier tot Tokio |o

Ahw oliebol, ik moet zo ook echt tanken.. Nou ja, ik ga het wel zien, zal toch moeten, anders kom ik niet meer thuis _O-

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-22 17:18

Appeltje_1 schreef:
fotolijstje schreef:
Wat poedersuiker dat het niet goed ging Sushi, sommige mensen zijn af en toe zo laks :knuffel:
-
Ik moet vandaag naar het ziekenhuis voor mijn oor. Ik ga echt eventjes zitten duimen dat het niet mijn 10e operatie gaat worden

En? Ik hoop voor je dat het er niet nog een gaat worden

(nog) Geen operatie gelukkig!
Linker oor was duidelijk slechter met een korstje op de trommelvlies en vocht achter het oor.
Nu neusspray gaan gebruiken voor 2 maanden lang waar ik echt een schijthekel aan heb :')
en dan weer terug naar het ziekenhuis kijken op verbeteringen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-22 17:19

fotolijstje schreef:
Appeltje_1 schreef:

Linker oor was duidelijk slechter met een korstje op de trommelvlies en vocht achter het oor.
Nu neusspray gaan gebruiken voor 2 maanden lang waar ik echt een schijthekel aan heb :')

Ik duim voor je!

Appeltje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-22 17:37

fotolijstje schreef:
Appeltje_1 schreef:

Gelukkig!

Veel sterkte!

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-22 17:45

Uitslag binnen, positief, wat een verrassing

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-22 18:14

Ik begin me zo langzamerhand echt een beetje min te voelen door dit weer. Niks winters aan, ondanks dat er al veel lente bloemetjes door komen ook totaal geen gevoel dat de lente er dan aan komt. 1 dag mooi weer leef helemaal op, vanmorgen was het mooi. Eenmaal in de stad is het weer één en al regen, naar huis rijden de regen in m'n gezicht doet gewoon serieus zo'n pijn bah. Weer niet gewandeld, weer de rest van de dag opgesloten in m'n huis. De muren komen nog net niet op me af |o

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-22 18:41

Niobe schreef:
Froukje schreef:
Mensen zijn diesel en benzine aan het hamsteren... ;(

En ik heb echt een lege tank met brandend lampje en dacht even snel 10 liter te tanken omdat ik aan het werk moet.. Staat verdorie gewoon een rij van hier tot Tokio |o

Ahw oliebol, ik moet zo ook echt tanken.. Nou ja, ik ga het wel zien, zal toch moeten, anders kom ik niet meer thuis _O-

Hier in de regio zijn de tankstations nog rustig. :j De camper had gas nodig vanmiddag (bijna leeg ook) en nog steeds was het kalm.

Love_Laugh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-22 19:30

Afbeelding
Dit is echt ranzig %)

Plop1997

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-22 19:41

Love_Laugh schreef:
[ [url=m/zT1Ox1.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit is echt ranzig %)

Jaa die heb ik laatst ook geproefd en dacht echt dat ik gras aan het drinken was bah! Vond het nog erger dan mars drink wat ik ook echt uitspuug :r

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-22 19:50

De hele Rusland-situatie -O-

Rambogirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-22 20:52

Ik moet er morgen veeeeel te vroeg uit om naar de andere vestiging van mn werk te rijden. 2,5 uur in de auto heen, en 2,5 uur in de auto terug -O-

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-22 21:29

Baal ervan en erger me eraan dat een klant niet betaald. Niet binnen de gestelde betalingstermijnen en ook niet na enkele verzoeken. Zegt het steeds wel te doen, maar doet vervolgens niets.

Fearn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-22 21:39

Dat ik opzoek was naar een restaurant in de kou en uit wanhoop na lang zoeken maar ergens ben aan zitten. Was een hamburger voor 15 euro (belachelijk duur maarja.. had honger en dacht van, dan zal t wel echt lekker zijn). Nou er zat nog niet eens patat of salade bij, en de burger was hooguit middelmatig.. en heb er meer dan een halfuur op gewacht in een rustig restaurant. Ook toen ik wilde afrekenen deed de bediening heel langzaam alsof ze geen zin hadden :')

Nu zelfs nog honger dus heb op een metrostation een Indonesisch broodje voor 2 euro gehaald. Was oprecht lekkerder en ook veel betere service (een aardige en behulpzame man met een klein winkeltje) :')

Vind het echt niet erg om wat uit te geven aan echt lekker eten, maar dit vind ik gewoon weggegooid geld

Nathalie18x

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-22 21:41

Dat ik graag terug naar Nederland wil omdat ik me niet veilig voel hier maar de universiteit totaal niet meewerkt :x

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-22 21:44

Nathalie18x schreef:
Dat ik graag terug naar Nederland wil omdat ik me niet veilig voel hier maar de universiteit totaal niet meewerkt :x

Kun je daarvoor niet naar de NL ambasade?

Nathalie18x

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-22 21:46

Ik kan gelukkig gewoon naar huis vliegen maar we mogen 0 colleges missen en ik kan niet garanderen dat ik in het weekend kan vliegen.Ook verwachten ze over een paar weken wel weer op de uni colleges te kunnen doen maar wie weet wat Rusland dan nog aan het uitspoken is. Een beetje flexibiliteit vanuit de universiteit zou fijn zijn maar wie weet komt dat nog :+

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-22 21:54

Nathalie18x schreef:
Ik kan gelukkig gewoon naar huis vliegen maar we mogen 0 colleges missen en ik kan niet garanderen dat ik in het weekend kan vliegen.Ook verwachten ze over een paar weken wel weer op de uni colleges te kunnen doen maar wie weet wat Rusland dan nog aan het uitspoken is. Een beetje flexibiliteit vanuit de universiteit zou fijn zijn maar wie weet komt dat nog :+

Uhm nou dan maar een paar lessen missen , je leven is belangrijker toch?

raar gedoe zeg... Ik snap heel goed dat je je absoluut niet prettig voelt! Maar ik zou het zo snel mogelijk proberen voordat je niet terug kunt komen naar Nederland.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-22 22:23

Gefeliciteerd fotolijstje met je nieuwe baan, succes en veel plezier!

Ik heb hoofdpijn en ben moe. Hopelijk kan ik zo wel goed slapen.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-22 22:33

Nathalie18x schreef:

Waar zit je?

Edit, in Riga. Ja snap ik wel. Wat zeggen je ouders?

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-22 22:39

Nathalie18x schreef:

Okay, ik dacht dat je niet naar huis mocht gaan of zo. Ik snap je wel dat je naar huis wil. Voor nu hoef je niet bang te zijn voor een Russische inval, mocht dat het geval zijn, mocht dat je iets geruststellen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-22 22:40

oliebol, Nathalie18x... Ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt. :( Wat vervelend dat de uni zo moeilijk doet, zeg.

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-22 22:44

Ik heb weer meer moeite gekregen met mijn gevoelens -O-

Nathalie18x

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-22 22:45

We wachten op dit moment nog op officieel bericht van de rector voor nu is het "volg het nieuws". Ik wil ook niet te overhaast handelen want ik woon hier en heb gewoon een appartement wat betaald moet worden natuurlijk.

@San87 Ja inderdaad! Dat is wel een fijn idee. Het helpt natuurlijk ook niet dat iedereen elkaar aansteekt met paniekgedrag.
@Urbanus die zegt dat ik het even aan moet kijken. Ik wilde sowieso al een weekje naar huis maar ik wacht eerst maar af wat het officiele bericht van de uni gaat zijn.

Bedankt voor het meeleven! We gaan er vanuit dat we hier veilig zijn voor nu.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-22 22:50

Nathalie18x schreef:
We wachten op dit moment nog op officieel bericht van de rector voor nu is het "volg het nieuws". Ik wil ook niet te overhaast handelen want ik woon hier en heb gewoon een appartement wat betaald moet worden natuurlijk.

@San87 Ja inderdaad! Dat is wel een fijn idee. Het helpt natuurlijk ook niet dat iedereen elkaar aansteekt met paniekgedrag.
@Urbanus die zegt dat ik het even aan moet kijken. Ik wilde sowieso al een weekje naar huis maar ik wacht eerst maar af wat het officiele bericht van de uni gaat zijn.

Bedankt voor het meeleven! We gaan er vanuit dat we hier veilig zijn voor nu.

Wel voor langer, hoor. Estland is lid van de NAVO.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-22 22:55

Wordt een beetje moedeloos van al dit nieuws..... 8)7

Was net weer een beetje vrolijk nu corona wat op het einde leek en nu dit erachter aan.