friezenfan2 schreef:Weer gefrustreerd, de zoveelste Tinder match die meteen wilt afspreken. Of ze zijn tegen vaccinatie.
Waarom match ik puur alleen met die kleine groep ongevaccineerde. Misschien moet ik maar gewoon accepteren dat ik alleen door deze pandemie moet. Ik snap niet eens waarom mensen tegen vaccineren zijn. Eentje zei vorige week dat alle gevaccineerd over 2 jaar dood gaan. Zo gefrustreerd. Sorry dat moest ik even kwijt.
Als jij wél gevaccineerd bent is op zích ongevaccineerd geen punt wat betreft jouw risico.
Kan me wel voorstellen dat je mbt manier van denken een probleem ziet.
Aan de andere kant, als het geen
aluminiumfolie-hoedje is, dan kan het een ander perspectief heel interessant zijn en een verrijking.
Een kennis van mij heeft in míjn perceptie een kronkel mbt vaccineren maar heeft wel op zich redelijke argumenten welke goed denkvoer zijn en is volledig consequent.
De positieve kant is dat het hoe/wat/waarom een perfect criterium is voor snel-selectie. Als covid ´over´ is valt dit weg en zou je er wellicht wél mee uitgaan. Wat heb je liever?
Ligt er natuurlijk ook aan waarom je de date wil

maar maakt het dan nú wat uit??
Al met al heeft Covid fundamenteel beperkingen voor iedereen die wel eens buiten de eigen kring sociaal contact waardeert.
Horeca dicht is een helder geval van eliminatie van sociale media, van amputatie van een sociaal kanaal.