Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-21 10:47

Telpeva schreef:
1st world problem vergeleken met sommige andere issues hier, maar de constante stroom aan doorstuur plaatjes die ik op mijn telefoon binnen krijg met ik wens je een fijne maandag, dinsdag, weekend, werkweek, ochtend, avond etc. Bleeeh

Ik heb medelijden met je verschrikkelijk zeg :') ik zou daar ook echt niet tegen kunnen haha :')

wyoming

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-21 10:52

Dat ik altijd meteen een app van mijn ex krijg als zijn ouders hebben geprobeerd om zoon te bellen en hij dus niet opneemt. (FaceTime via de iPad) Opa wil graag met “zoon” bellen. Dat is fijn voor opa maar zoon had er geen zin in.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-21 10:55

wyoming schreef:
Dat ik altijd meteen een app van mijn ex krijg als zijn ouders hebben geprobeerd om zoon te bellen en hij dus niet opneemt. (FaceTime via de iPad) Opa wil graag met “zoon” bellen. Dat is fijn voor opa maar zoon had er geen zin in.

Oh brrr Wyoming krijg hier jeuk van als ik het lees :7 had zelf ook hele manipulatieve grootouders. Had want ik heb geen contact meer met ze precies om die reden. Mijn vader was net zo..

Goed dat je je zoon zelf laat aangeven wat hij wil. Daar heeft hij later heel veel aan :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-21 11:09

Ik volg Pablo. Ik heb ook zo een vader en die mensen zijn verschrikkelijk. Goed dat jou zoon zijn eigen grenzen mag aangeven!

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-21 11:09

Onweer en dat was niet opgegeven. >;)

Gewoon nu beroerd ook nog worden van de pijn en ook nog hoofdpijn erbij. Zou fijn zijn als het een uurtje droog zou worden kan ik snel naar de moestuin kippen controleren.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-21 11:14

Dat mijn jonge paard denkt dat constant stilstaan the way is. Nee mevrouw je moet naar voren :') In ieder geval hoef ik geen rodeo te verwachten want stap is al heel moeilijk.

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-21 11:27

Het is niet opa die klaagt maar oma die meteen ex appt. Maar goed over oma (en ex) kan ik een heel boek schrijven. :+ (opa is een hele lieve man)

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-21 11:33

Zebrastreep schreef:
Telpeva schreef:
1st world problem vergeleken met sommige andere issues hier, maar de constante stroom aan doorstuur plaatjes die ik op mijn telefoon binnen krijg met ik wens je een fijne maandag, dinsdag, weekend, werkweek, ochtend, avond etc. Bleeeh

Ik heb medelijden met je verschrikkelijk zeg :') ik zou daar ook echt niet tegen kunnen haha :')

Ja echt he :') Ze bedoelen het allemaal lief en aardig maar dat is echt zó niet mijn ding!
Maar wat ik al zei het is echt niks vergeleken met andere veel ergere en ook heel verdrietige dingen die hier voorbij komen, zeker de afgelopen paar dagen.

Ik ben gelukkig gezegend met een lieve familie, het lijkt mij echt vreselijk om zulke exen, schoonouders etc. te hebben. Echt top inderdaad dat jullie de kinderen ook een stem geven daarin!

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-21 12:01

Dat ik het zo mis om tussen de paarden te zijn, lessen doe ik niet want dat is alleen rijden en dat wil ik niet, ik gewoon net wat meer

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-21 12:05

Bij stage voor gesprek met mijn praktijkbegeleider. Hij is nog aan de telefoon. Zit mezelf 200% op te vreten.

Edit: en nu zwaait hij ontzettend blij naar me. Waarom is dit zo moeilijk -O-

PineApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-21 12:08

Succes Pablo :(:)

Maddy_Paola

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-21 12:11

fotolijstje schreef:
Dat ik het zo mis om tussen de paarden te zijn, lessen doe ik niet want dat is alleen rijden en dat wil ik niet, ik gewoon net wat meer

Welke omgeving zit je? Misschien kan iemands paard uit t topic nog extra aandacht gebruiken...

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-21 12:17

Ik moet leren en weinig motivatie hebben

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-21 12:40

Maddy_Paola schreef:
fotolijstje schreef:

Welke omgeving zit je? Misschien kan iemands paard uit t topic nog extra aandacht gebruiken...

Ik wou het net vragen

SincereQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-21 13:01

Mijn lijf. Ik slik afweeronderdrukkende medicatie, er hoeft maar iemand met een verkoudheidje langs me heen te lopen en ik ben ziek lijkt het wel.

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-21 13:03

Dat ik ontzettend moe ben en nog tot 18:40 les heb :(

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-21 13:04

Maddy_Paola schreef:
fotolijstje schreef:

Nunspeet!

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-21 13:08

Gisteren nieuwe camera gekocht, maar zo overwhelmed door al die knopjes en functies, dat ik niet meer weet hoe ik nu goed foto's moet maken. :')

Sanniejtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-21 14:13

SincereQ schreef:
Mijn lijf. Ik slik afweeronderdrukkende medicatie, er hoeft maar iemand met een verkoudheidje langs me heen te lopen en ik ben ziek lijkt het wel.

Herkenbaar, zo vervelend. Het seizoen van onbeperkte verkoudheid is weer aangebrokken. Kan me wel 2 keer per week laten testen :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-21 14:55

.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 26-02-23 14:17, in het totaal 1 keer bewerkt

PineApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-21 14:56

Sanniejtjuh schreef:
SincereQ schreef:

Herkenbaar, zo vervelend. Het seizoen van onbeperkte verkoudheid is weer aangebrokken. Kan me wel 2 keer per week laten testen :Y)

Hier ook, ben weer helemaal schor van het vele hoesten. Slaap inmiddels ook maar op zolder, zodat ik alleen mijzelf wakker hoest en niet mijn vriend.. -O-

vikawiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-21 15:22

[***] schreef:
Mijn moeder geeft de hond van alles wat hij niet mag. Ik zeg er bijna niks meer van, want het heeft toch geen zin. Nu was ze trots aan het vertellen dat hij van druiven houdt... terwijl ik al minstens 10x heb uitgelegd dat druiven giftig zijn. Daar heb ik dus iets van gezegd en nu heb ik het weer fout gedaan.

:oo
Dat meen je niet. Het is jouw hond, ongeacht of het giftig is of niet zouden ze daar toch naar moeten luisteren?

Sanniejtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-21 15:43

PineApple schreef:
Hier ook, ben weer helemaal schor van het vele hoesten. Slaap inmiddels ook maar op zolder, zodat ik alleen mijzelf wakker hoest en niet mijn vriend.. -O-

Sterkte :(:)

Hier beginnende kriebels dus weer flink aan gember thee met honing…

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-21 15:48

.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 26-02-23 14:17, in het totaal 1 keer bewerkt

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-21 15:51

Misschien kun je een pagina van een site uitprinten met wat er giftig is voor honden?
Dan weet ze dat je het niet zelf verzint.