Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MoniqueT schreef:Dat denk ik niet ... ten eerste zijn er dat in totaal 11. Dus 11 tickets tegen hoogseizoenprijzen plus 300 euro p.p. voor PCR-testen. Als ik snel tel, komt dat tussen de 6000 en 7000 euro uit. En dan dus ook allemaal in quarantaine bij thuiskomst in Nederland.
Wij rijden, met zijn tweeën, een hotelovernachting plus 250 euro diesel en tol en dus ook die PCR’s (al hoop ik dat tzt vaccinatiebewijs genoeg is) en we hebben ons eigen huis daar.
MoniqueT schreef:Klopt zeker, maar zolang ik hier nog dagelijks toeristen zie, die echt overal heen rijden, voelt het wel heel oneerlijk.
Vayo schreef:Hier laten testen en de kindertesten zijn prima, maar ook mezelf gewoon zomaar laten testen omdat ik er toch was ... maar ik vond het echt heel naar. Dat ga ik niet nog een keer doen.
Eleeke schreef:Vayo schreef:Hier laten testen en de kindertesten zijn prima, maar ook mezelf gewoon zomaar laten testen omdat ik er toch was ... maar ik vond het echt heel naar. Dat ga ik niet nog een keer doen.
Dan heb je vermoedelijk met je ogen geknepen. Als je echt ontspant voel je er niet zoveel van.
Wij zijn allemaal een keer of zes getest.
Zoon doet mee aan onderzoek van universiteit van Utrecht naar verspreiding onder middelbare scholieren.
Wij gaan morgen naar artis. Om 8 uur even testen en om 16 uur mogen we naar binnen. Ik twijfel over het nut van deze bizar dure fieldlabs. Maar heb er wel zin in.
We wonen vlakbij dus hebben een abonnement.
Eleeke schreef:Ik vond het de eerste twee keer ook vreselijk tot de derde keer de tester zei : ontspan je ogen.
Met knijpen zet je de boel in je neus blijkbaar dicht
mysa schreef:Als ze stukje bij beetje komen kost het toch nog steeds 11 tickets?
Relaxed schreef:Theoretisch hartstikke mooi dit, maar dit gaat toch niks veranderen?
https://nos.nl/artikel/2376832-vanaf-15 ... ebied.html
mysa schreef:KEn lang niet iedereen heeft het geld voor een vakantiebestemming buiten nl.
Cookies schreef:In Noorwegen ook. Daar willen ze precies weten waar je bent tijdens je quarantaine. Er zijn er nu ook veel die verplicht in quarantaine hotel moeten. De boetes zijn echt heel hoog.
Bij vertrek uit Noorwegen 2 x testen en bij terugkomst 4 x.
elnienjo schreef:mysa schreef:Als ze stukje bij beetje komen kost het toch nog steeds 11 tickets?
Nam aan dat het om volwassen kinderen ging en dat die toch wel een ticket naar 'n vakantiebestemming zouden boeken. Als ze tijdens die vakantie dan ook nog 'n paar dagen bij pa en ma kunnen logeren zijn ze overall gezien wellicht goedkoper uit.
Cookies schreef:In Noorwegen ook. Daar willen ze precies weten waar je bent tijdens je quarantaine. Er zijn er nu ook veel die verplicht in quarantaine hotel moeten. De boetes zijn echt heel hoog.
Bij vertrek uit Noorwegen 2 x testen en bij terugkomst 4 x.
MoniqueT schreef:Ik wil best die 95 euro p.p betalen, maar als je daarnaast nog 2 PCR-testen a 130 euro moet doen, terwijl je al gevaccineerd bent, vraag ik me toch af waar we mee bezig zijn. Komend uit een zeer beschermende omgeving met lage besmettingscijfers in de eigen auto met een overnachting in hotels waar zeer strenge regels zijn.
MoniqueT schreef:We gaan sowieso niet voor we volledig gevaccineerd zijn.