Marcella schreef:En brood!karuna dingen zoals appelstroop of perenstroop of combi van beide zijn makkelijk zelf te maken. Hetzelfde geld voor jam.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mkango schreef:Marcella schreef:En brood!karuna dingen zoals appelstroop of perenstroop of combi van beide zijn makkelijk zelf te maken. Hetzelfde geld voor jam.
en die eerst een tijd elke keer uitverkocht is binnen een paar dagen, dus nog populair ook. MyWishMax schreef:Waarom wordt alles wat ik lekker vind en vaak koop uit het assortiment gehaald? En dan niet eens het hele product, maar altijd de variant of smaak die ik eeten die eerst een tijd elke keer uitverkocht is binnen een paar dagen, dus nog populair ook.

maar ook hartig beleg, tig smaken en degene die ik eet is er niet meer. Ik haat dat, want kan best kieskeurig zijn en het gebeurt elke paar maanden wel dat iets wat ik vaak eet of gebruik er niet meer is en niet meer terugkomt.
Je kan zien dat ze op één pakketje absoluut niet netjes zijn geweest helaas. Die gaat uiteraard ook terug maar van de andere brak er iet af. Wel iets wat je er zo weer op klikt dus maar voordeel van de twijfel. Het andere pakket zag en mij te beschadigd uit.

. Knert schreef:Marcella schreef:Kan dan ook fret zijn. Dat zijn ook moordenaars.
Komen die voor in het wild?
Dacht dat ze gedomesticeerde dieren waren.
Los dat ze ook tot de marterachtigen horen.
Of bedoel je de bunzing?

gelukkig is er nog jam die ik mag. Ik ben alleen geen echte zoet broodbeleg mens meer maar heb nu gewoon geen keuze, een soort kipfilet mag ik hebben. De rosbief eerder mocht ik al niet meer hebben.

Kleine note zijn antieke vegla potten koop deze nooit tenzij er genoeg bruikbare rubbers bij zitten.