Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Fading schreef:Het feit dat ik mijn menstruatie niet meer kan regelen omdat ik gestopt ben met de pil en mijn lijf hele rare dingen doet
Flying_Angel schreef:Dat een jongen in de supermarkt tegen de caissière zei dat haar mondkapje niet goed zat. Hij droeg er zelf geen.
Rambogirl schreef:Fading schreef:Het feit dat ik mijn menstruatie niet meer kan regelen omdat ik gestopt ben met de pil en mijn lijf hele rare dingen doet
T mooiste wat er bij mij gebeurde nadat ik de eerste keer de prikpil kreeg, was dat mijn menstruatie na 1,5 maand 2 dagen op, 2 dagen af, volledig stopte. Echt heerlijk! Wat een bevrijding. Als ik dat eerder had geweten, was ik er al veel eerder op overgestapt.
LukieBradley schreef:Erg zijn ze he. Mijn haantje is echt een baby en moest het al wat ontgelden maar nu is ie helemaal de pineut![]()
Kwam heel zielig naar me toe![]()
[ [url=m/jPjhWr.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zie nog geen gewonden dus hoop dat ze kalmer gaan worden.
Tis echt 9 tegen 4 en eigenlijk zijn ze allemaal bang maar die 4 zijn groter dus pikken soms ook.
[ [url=m/FVWEVk.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zertab schreef:Nou als je negatief getest bent kan je toch gewoon buiten komen? Ik ben ook verkouden. Kom gewoon buiten. Ga gewoon werken. En ben ook gewoon in de supermarkt geweest. En ja ik ben negatief getest.
Loeky01 schreef:Zertab schreef:Nou als je negatief getest bent kan je toch gewoon buiten komen? Ik ben ook verkouden. Kom gewoon buiten. Ga gewoon werken. En ben ook gewoon in de supermarkt geweest. En ja ik ben negatief getest.
Bij klachten blijf je thuis. Ook voor hetgevoel voor je medemens. Ja je mag naar buiten, maar liever niet.
Loeky01 schreef:Zertab schreef:Nou als je negatief getest bent kan je toch gewoon buiten komen? Ik ben ook verkouden. Kom gewoon buiten. Ga gewoon werken. En ben ook gewoon in de supermarkt geweest. En ja ik ben negatief getest.
Bij klachten blijf je thuis. Ook voor hetgevoel voor je medemens. Ja je mag naar buiten, maar liever niet.