pien_2010 schreef:Waar woon jij dan ? Waar is hier?
Andere kant van het land.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Reden ze maar voorzichtig. Hier wordt de auto van zo'n vrouw zonder op of om te kijken gewoon opzij geknald, terwijl je er met jouw auto naast zit. Of afslaan, terwijl er een fietser naast hun rijdt en die gewoon van de sokken gereden wordt. Ik zie het zoveel gebeuren. Was het nu één keer, dan zou je nog denken dat diegene haar dag niet had, maar het is om de haverklap. Of er nog even voor gooien, terwijl ze geen voorrang hebben en ik met bijvoorbeeld een vrachtwagen achter me in de remmen moet of dat het gewoon leeg is achter mij en ze ook na mij hadden kunnen oprijden. Kunnen honderd 'theorieën' en 'statistieken' op los gelaten worden, maar dit is onderhand dagelijkse kost wat ik hier tegenkom. En dat is gewoon mijn ergernis. Dat iemand een andere ervaring heeft, dat is uiteraard prima.
MairiMacBran schreef:en ik ben het ook met jouw post eens . Dat had ik ook moeten zeggen.Oh, sorry!
Shenavallie schreef:Aan de - met name - vrouwen in het verkeer die niet spiegelen of überhaupt bewust zijn van verkeersdeelnemers om zich heen voordat ze een actie uitvoeren, dan wel de regels 'even vergeten' zijn. Ben het gedrag inmiddels echt zat. Het is gewoon levensgevaarlijk wat ze af en toe uitspoken. Mannen zijn daarin niet heilig (en ik ook niet, want niemand is perfect), maar het valt me echt op dat veel vrouwen geen verkeersinzicht hebben. Ik heb het ooit al eens genoemd, maar ik blijf erbij: het zou verplicht moeten worden om elke vijf jaar een herexamen te doen.
Shadow0 schreef:Ik vind die borden met informatie ook altijd lastig - dan staat er vanalles op maar je ziet ze alleen maar in een flits terwijl je er langs rijdt, meestal staat er maar 1 bord en ik moet ook op het andere verkeer letten. En via internet achterhalen wat er nou gepland staat is mij nog nooit gelukt.
purny schreef:Ik moet morgen ook richting Den Haag zuid. Denk dat ik maar binnendoor ga.
Rennie89 schreef:purny schreef:Ik moet morgen ook richting Den Haag zuid. Denk dat ik maar binnendoor ga.
Succes alvast, ik zou persoonlijk toch neigen om, afhankelijk van waar je komt, via de Erasmusweg of Meppelweg etc te gaan. ik moet zo weer naar Den Haag Zuid maar ga wel via rijswijk -> Erasmusweg. Zal nu wel wat rustiger zijn hopelijk.
JPitty schreef:Op de wegen van Rijkswaterstaat (A- en N-wegen) is dat inderdaad een hele goede. Voor de lokale wegen moet je bij de gemeente zijn. Maar ja, gemeenten en communicatie...
Unwritten schreef:Zo was hier de A2 dicht van de zomer.. wat een drama. Kon mn eigen dorp niet eens fatsoenlijk door door alle sluipers
Vorig weekend was de a12 dicht bij De Meern en de omrijroute was via Schiphol. Een uur extra om in Zoetermeer te komen want binnendoor werd je tegengehouden na het A2 debacle![]()
Nuff said - we zijn maar een keer niet naar sport gegaan.