Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marije_1997 schreef:Ik doe elke dag exact het zelfde. 100 dingen tegelijk, maar kan nooit 1 ding 100% voor inzetten hahaha. En ik heb wel ADD.
LadyMadonna schreef:Dat het een wedstrijdje lijkt te worden voor wie Corona het ergst is....
wemkelover schreef:dat mijn zoon het een goed idee vond om tussen de muur en de bank in te klimmen. Probleem was dus hij zat klem, en die bank is dus fiets zwaar. Gelukkig voor hem kreeg ik de bank van zijn plaats en kon ik hem er tussen weg krijgen. Hij wou is pakken wat er tussen gevalle nwas
Flowery schreef:Dat ik door alle maatregelen niet meer kan zien wat nou wel/niet mag. Ik mag niet thuiswerken maar heb geen vitaal beroep, kunnen ze je dan verplichten om wel te werken? Ik ga morgen weer aan het werk na 2,5 week thuiszitten met een verkoudheid, maar ik heb geen idee of ik nou naar mijn baas moet luisteren (die zegt dat ik weer naar kantoor moet komen) of het rivm
Ik vind het maar een gedoe![]()
Ow en ik erger mij aan mijn verkoudheid die dus niet weg gaat...
Wijsje schreef:Mevrouw net in de Kruidvat. Iedereen houdt zich keurig aan de looproute, en wacht op gepaste afstand als de persoon voor je als die even wat langer stilstaat om iets te pakken. Komt een vrouw van een jaar of 60 langs mij en langs het oude echtpaar voor mij gelopen. Lacht om haar eigen domheid terwijl ze "oeps, ik ben mijn mandje vergeten, nou ja" roept. Op mijn "en afstand houden is ook erg moeilijk is het niet?" kijkt ze me alleen maar dom aan terwijl ze nog 3 mensen rakelings passeert.
Rawr schreef:Marije_1997 schreef:Ik doe elke dag exact het zelfde. 100 dingen tegelijk, maar kan nooit 1 ding 100% voor inzetten hahaha. En ik heb wel ADD.
Pass me the ritalin please.En omdat 3 projecten nog niet genoeg was heb ik net nog een kast op de kop getikt die ik volledig ga strippen en restylen. Hallo project 4!
Het is maar goed dat die coronamaatregelen doorgaan want ik ga de tijd thuis nodig hebben...LadyMadonna schreef:Dat het een wedstrijdje lijkt te worden voor wie Corona het ergst is....
Ja dit! Als die whataboutme's krijg ik jeuk van.![]()
Met als toppunt iemand die klaagde dat het oneerlijk is dat zoveel mensen 'lekker vrij' zijn terwijl hij als groenteman in een supermarkt gewoon door moest werken.
Seventje schreef:De afgelopen 2 weken was ik vrij omdat dat zo gepland stond.
Ik moet morgen weer gewoon aan het werk.
Werk in de voedsel branche voor aanlevering aan supermarktketens.
We werken in ploegendiensten om zoveel mogelijk verspreid te werken en er zo min mogelijk contact onderling is.
Ik snap sommige mensen wel die denken dat half Nederland vakantie lijkt te vieren terwijl zij moeten werken. Het is het mooiste weer van de wereld en iedereen lijkt zich buiten prima te vermaken.
Ik erger mij of iig verbaas me de laatste weken aan hoe druk het nu juist op straat is.
Ik zie gewoon samenscholing van jongeren in het park, samen komsten van mensen met honden etc.. Wat nou Corona het is nog drukker dan in vakantie tijd?
Ja ik verkeer ook op straat of park, honden uitlaten en voor de paarden zorgen. Maar hou mij aan de afstand van anderen, kom zo weinig mogelijk in supermarkten en ben zoveel mogelijk thuis geweest.
Ik weet dat ik in m'n handjes mag knijpen dat ik mijn baan houd. Maar ook ik zou nog graag een paar weken thuis, buiten, in het park en lekker de tijd voor de paarden hebben.
Amira_ schreef:Dat ik niet meer weet hoe ik het allemaal moet doen met m'n studie. Ik zie het mezelf gewoon niet halen, maar ik wil ook niet eindigen zonder studie en met studieschuld.
Marije_1997 schreef:Amira_ schreef:Dat ik niet meer weet hoe ik het allemaal moet doen met m'n studie. Ik zie het mezelf gewoon niet halen, maar ik wil ook niet eindigen zonder studie en met studieschuld.
Waar loop je mee vast? Misschien kan ik je opweg helpen? Niet dat ik geweldig goed in school was. Maar ik kan wel goed plannen etc. En anderen daarmee ook goed helpen.
Amira_ schreef:Marije_1997 schreef:
Waar loop je mee vast? Misschien kan ik je opweg helpen? Niet dat ik geweldig goed in school was. Maar ik kan wel goed plannen etc. En anderen daarmee ook goed helpen.
Lief!
Het grootste probleem is dat ik van vorig jaar 2 vakken moet inhalen, wat ik ook gedaan heb afgelopen periode, maar ik heb ze niet kunnen afsluiten door het coronavirus. Nu ben ik bang dat ik dat volgend jaar moet gaan doen, terwijl ik het dan al druk genoeg zou hebben met afstuderen. Is dus wel iets waar ik nu zeg maar niks mee kan.
En ik vind het ook lastig dat de tentamens nu online gaan, dat werkt gewoon zoveel minder goed voor mij.
LiannePuthzy schreef:ik liep eigenlijk stage in de voedselbranche op en kwaliteitsafdeling, school heeft alle onderwijsactiviteiten (dus inclusief stages) stopgezet. Voor mij is dit dus eigenlijk wel een soort vakantie (want geen vervangende opdrachten) en ik vind t vreselijkik wil gewoon stage lopen of vordering maken met mijn studie