Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-20 20:58

Mijn bovenburen die (weer) een feestje hebben met de muziek op standje gehoorbeschadiging.

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-20 21:12

Marije_1997 schreef:
Ik doe elke dag exact het zelfde. 100 dingen tegelijk, maar kan nooit 1 ding 100% voor inzetten hahaha. En ik heb wel ADD.

Pass me the ritalin please. :') En omdat 3 projecten nog niet genoeg was heb ik net nog een kast op de kop getikt die ik volledig ga strippen en restylen. Hallo project 4!
Het is maar goed dat die coronamaatregelen doorgaan want ik ga de tijd thuis nodig hebben...

LadyMadonna schreef:
Dat het een wedstrijdje lijkt te worden voor wie Corona het ergst is....

Ja dit! Als die whataboutme's krijg ik jeuk van. :\

Met als toppunt iemand die klaagde dat het oneerlijk is dat zoveel mensen 'lekker vrij' zijn terwijl hij als groenteman in een supermarkt gewoon door moest werken. :roll:

Nayomie

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-20 21:14

Ik erger me aan mezelf momenteel omdat ik geen rust kan vinden en kan maken.

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-20 21:31

wemkelover schreef:
dat mijn zoon het een goed idee vond om tussen de muur en de bank in te klimmen. Probleem was dus hij zat klem, en die bank is dus fiets zwaar. Gelukkig voor hem kreeg ik de bank van zijn plaats en kon ik hem er tussen weg krijgen. Hij wou is pakken wat er tussen gevalle nwas

*proest* :')
Dit maakte mijn dag dan weer wel _/-\o_

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-20 23:05

Die verschrikkelijk irritante reclame van een bedrijf waarin alle 'helden in het onderwijs' voorbij rollen. Ga weg met je irritante reclame :roll:

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-20 23:08

Flowery schreef:
Dat ik door alle maatregelen niet meer kan zien wat nou wel/niet mag. Ik mag niet thuiswerken maar heb geen vitaal beroep, kunnen ze je dan verplichten om wel te werken? Ik ga morgen weer aan het werk na 2,5 week thuiszitten met een verkoudheid, maar ik heb geen idee of ik nou naar mijn baas moet luisteren (die zegt dat ik weer naar kantoor moet komen) of het rivm
Ik vind het maar een gedoe :')

Ow en ik erger mij aan mijn verkoudheid die dus niet weg gaat...

Volgens mij wel. Mijn vader werkt ook nog gewoon op kantoor omdat thuiswerken niet mogelijk is, wel in shifts en maar max. 5 mensen op de afdeling per dag. Iedereen moet 1,5 meter uit elkaar blijven en iedereen heeft z'n eigen kamertje waar die de hele dag moet zitten.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-20 23:18

Dat ik niet ben gekozen als flarum tester ^)

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-20 23:44

Wijsje schreef:
Mevrouw net in de Kruidvat. Iedereen houdt zich keurig aan de looproute, en wacht op gepaste afstand als de persoon voor je als die even wat langer stilstaat om iets te pakken. Komt een vrouw van een jaar of 60 langs mij en langs het oude echtpaar voor mij gelopen. Lacht om haar eigen domheid terwijl ze "oeps, ik ben mijn mandje vergeten, nou ja" roept. Op mijn "en afstand houden is ook erg moeilijk is het niet?" kijkt ze me alleen maar dom aan terwijl ze nog 3 mensen rakelings passeert.

Ik irriteer me aan de hele kruidvat. Die hele verplichte looproute is bal. Die paden zijn veel te smal en je moet steeds op mensen wachten als je alleen iets aan het einde nodig hebt. Hier was het vandaag vooral druk met mensen die thuis willen haarverven/kappen. Dan sta je dus aan het begin al te wachten. Vervolgens kan je door, moet je wachten want er staat iemand te vakken vullen. Vervolgens staan al die mensen weer op jou te wachten. Tripje van normaal nog geen 5 minuten, was er nu dik 20 minuten aan kwijt.
Als ze gewoon wat van die rotzooi uit die winkels trekken en een beetje ruimte maken. Overal zitten lege schappen tussen en schepsnoep bv kan nu toch niet. Maak dan gewoon ruimte.

Oh en Bonus ergenis. Dan moet je de paracetamol van achter de kassa vragen. Hebben ze alleen doosjes van 20 nog en dan mag je er dan ook nog maar 3 van. Wat dus betekend dat ik de hele ellende over ruim een week nog een keer kan doen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 06:43

Rawr schreef:
Marije_1997 schreef:
Ik doe elke dag exact het zelfde. 100 dingen tegelijk, maar kan nooit 1 ding 100% voor inzetten hahaha. En ik heb wel ADD.

Pass me the ritalin please. :') En omdat 3 projecten nog niet genoeg was heb ik net nog een kast op de kop getikt die ik volledig ga strippen en restylen. Hallo project 4!
Het is maar goed dat die coronamaatregelen doorgaan want ik ga de tijd thuis nodig hebben...

LadyMadonna schreef:
Dat het een wedstrijdje lijkt te worden voor wie Corona het ergst is....

Ja dit! Als die whataboutme's krijg ik jeuk van. :

Met als toppunt iemand die klaagde dat het oneerlijk is dat zoveel mensen 'lekker vrij' zijn terwijl hij als groenteman in een supermarkt gewoon door moest werken. :roll:

Slik al jaren geen Ritalin. Kan ik net zo goed aan de mdma gaan. Werkt nog beter ook. Ik neem alleen wiet olie als het heel erg word. Heb so m'n eigen maniertjes wat gevonden om het makkelijker te maken.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 08:03

Ik wilde net opstaan, begint mijn hond aan de deur te krabben en te piepen
Duusssss eerst maar wachten tot ze daarmee klaar is. En dan pas opstaan.
Niet dat ze gaat leren, oh krabben aan de deur betekend ze komt uit bed...

Seventje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 08:28

De afgelopen 2 weken was ik vrij omdat dat zo gepland stond.

Ik moet morgen weer gewoon aan het werk.
Werk in de voedsel branche voor aanlevering aan supermarktketens.
We werken in ploegendiensten om zoveel mogelijk verspreid te werken en er zo min mogelijk contact onderling is.

Ik snap sommige mensen wel die denken dat half Nederland vakantie lijkt te vieren terwijl zij moeten werken. Het is het mooiste weer van de wereld en iedereen lijkt zich buiten prima te vermaken.

Ik erger mij of iig verbaas me de laatste weken aan hoe druk het nu juist op straat is.
Ik zie gewoon samenscholing van jongeren in het park, samen komsten van mensen met honden etc.. Wat nou Corona het is nog drukker dan in vakantie tijd?

Ja ik verkeer ook op straat of park, honden uitlaten en voor de paarden zorgen. Maar hou mij aan de afstand van anderen, kom zo weinig mogelijk in supermarkten en ben zoveel mogelijk thuis geweest.

Ik weet dat ik in m'n handjes mag knijpen dat ik mijn baan houd. Maar ook ik zou nog graag een paar weken thuis, buiten, in het park en lekker de tijd voor de paarden hebben.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 08:36

Dat ik vannacht gedroomd heb dat ik echt vervangen werd op mn werk :( (nog steeds ziektewet, werk nu 8 uurtjes in de week mede doordat revalidatie soort van stil ligt)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 08:37

Seventje schreef:
De afgelopen 2 weken was ik vrij omdat dat zo gepland stond.

Ik moet morgen weer gewoon aan het werk.
Werk in de voedsel branche voor aanlevering aan supermarktketens.
We werken in ploegendiensten om zoveel mogelijk verspreid te werken en er zo min mogelijk contact onderling is.

Ik snap sommige mensen wel die denken dat half Nederland vakantie lijkt te vieren terwijl zij moeten werken. Het is het mooiste weer van de wereld en iedereen lijkt zich buiten prima te vermaken.

Ik erger mij of iig verbaas me de laatste weken aan hoe druk het nu juist op straat is.
Ik zie gewoon samenscholing van jongeren in het park, samen komsten van mensen met honden etc.. Wat nou Corona het is nog drukker dan in vakantie tijd?

Ja ik verkeer ook op straat of park, honden uitlaten en voor de paarden zorgen. Maar hou mij aan de afstand van anderen, kom zo weinig mogelijk in supermarkten en ben zoveel mogelijk thuis geweest.

Ik weet dat ik in m'n handjes mag knijpen dat ik mijn baan houd. Maar ook ik zou nog graag een paar weken thuis, buiten, in het park en lekker de tijd voor de paarden hebben.

Ik moet thuis werken, en zie echt allemaal oudjes en mensen met kindere hutje mutje op elkaar langs fietsen hier. En dan denk ik we zijn geen vakantie (ook kinderen die doot leuk schaapjes gaan kijken en alles aanraken) ik woon buitenaf. En het is normaal alleen in de zomer op zondag zo druk met fietsers. Niet normaal meer.

Seventje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 08:48

[quote="Marije_1997"

Ik moet thuis werken, en zie echt allemaal oudjes en mensen met kindere hutje mutje op elkaar langs fietsen hier. En dan denk ik we zijn geen vakantie (ook kinderen die doot leuk schaapjes gaan kijken en alles aanraken) ik woon buitenaf. En het is normaal alleen in de zomer op zondag zo druk met fietsers. Niet normaal meer.[/quote]

Ja belachelijk heh!?

Het is zelfs nu zo erg dat wanneer ik nu besluit buiten te gaan rijden het op de ruiterpaden stikt van de mensen met honden die achter je paard aan komen. Je nog een grote bek kan krijgen dat jij daar niet mag rijden.
Pardon? Het is een ruiterpad!
Op iedere hoek boomhutten worden gebouwd, samen scholing plaats vind van jongeren met muziek en al.

Het is geen lolletje meer. Dus verblijf daarom alleen al maar terug in de rijbak.

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 08:52

ik liep eigenlijk stage in de voedselbranche op en kwaliteitsafdeling, school heeft alle onderwijsactiviteiten (dus inclusief stages) stopgezet. Voor mij is dit dus eigenlijk wel een soort vakantie (want geen vervangende opdrachten) en ik vind t vreselijk :') ik wil gewoon stage lopen of vordering maken met mijn studie

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 08:53

Seventje

Nee idd ik vermijd ook echt alles waar mensen zijn als ik buiten kom. Gelukkig woon ik lekker ruim en is de tuin goed genoeg om even buiten te zijn. En rijden doe ik toch alleen in de bak. Gelukkig is dan ook lekker open en aan et water (groot meer) dus kan dan ook lekker genieten.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-20 09:01

Aan dat ik zo moe ben terwijl ik gewoon voldoende slaap. Zit net 5 minuten achter de laptop en ik slaap nu alweer half

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 09:03

xPabloBokt schreef:
Aan dat ik zo moe ben terwijl ik gewoon voldoende slaap. Zit net 5 minuten achter de laptop en ik slaap nu alweer half

Ik heb daar ook last van. Ik denk dat het door het verschuiven van de tijd komt, ik heb daar altijd extreem last van :').

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 09:06

xPabloBokt schreef:

Eventjes 10 minuutjes naar buiten. Kun je even wakker worden.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 09:17

Collega's die niet snappen dat je je microfoon op mute zet als je niet aan het praten bent tijdens een meeting. Zo irritant.

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 09:26

Dat ik niet meer weet hoe ik het allemaal moet doen met m'n studie. Ik zie het mezelf gewoon niet halen, maar ik wil ook niet eindigen zonder studie en met studieschuld.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 09:29

Amira_ schreef:
Dat ik niet meer weet hoe ik het allemaal moet doen met m'n studie. Ik zie het mezelf gewoon niet halen, maar ik wil ook niet eindigen zonder studie en met studieschuld.

Waar loop je mee vast? Misschien kan ik je opweg helpen? Niet dat ik geweldig goed in school was. Maar ik kan wel goed plannen etc. En anderen daarmee ook goed helpen. :)

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 09:37

Marije_1997 schreef:
Amira_ schreef:

Waar loop je mee vast? Misschien kan ik je opweg helpen? Niet dat ik geweldig goed in school was. Maar ik kan wel goed plannen etc. En anderen daarmee ook goed helpen. :)

Lief!
Het grootste probleem is dat ik van vorig jaar 2 vakken moet inhalen, wat ik ook gedaan heb afgelopen periode, maar ik heb ze niet kunnen afsluiten door het coronavirus. Nu ben ik bang dat ik dat volgend jaar moet gaan doen, terwijl ik het dan al druk genoeg zou hebben met afstuderen. Is dus wel iets waar ik nu zeg maar niks mee kan.
En ik vind het ook lastig dat de tentamens nu online gaan, dat werkt gewoon zoveel minder goed voor mij.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 09:43

Amira_ schreef:
Marije_1997 schreef:

Lief!
Het grootste probleem is dat ik van vorig jaar 2 vakken moet inhalen, wat ik ook gedaan heb afgelopen periode, maar ik heb ze niet kunnen afsluiten door het coronavirus. Nu ben ik bang dat ik dat volgend jaar moet gaan doen, terwijl ik het dan al druk genoeg zou hebben met afstuderen. Is dus wel iets waar ik nu zeg maar niks mee kan.
En ik vind het ook lastig dat de tentamens nu online gaan, dat werkt gewoon zoveel minder goed voor mij.

Ohh lastig zeg! Tijdens online tentamens kan ik alleen maar zeggen schijf alles op. Lees desnoods de vraag 4x. En haal alles wat afleid weg. Vraag desnoods iemand (als dat mag) of die er bij wil zitten om voor te lezen. Dat heeft mij heel eg geholpen bij digitale toetsen/examens. Ik kan prima zelf lezen, maar als ik het hoor dringt het beter door(dat rijmt hahaha). Probeer zelf er het beste van te maken. En denk maar zo een 5.5 is nog altijd beter als een onvoldoende :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 10:20

LiannePuthzy schreef:
ik liep eigenlijk stage in de voedselbranche op en kwaliteitsafdeling, school heeft alle onderwijsactiviteiten (dus inclusief stages) stopgezet. Voor mij is dit dus eigenlijk wel een soort vakantie (want geen vervangende opdrachten) en ik vind t vreselijk :') ik wil gewoon stage lopen of vordering maken met mijn studie

Je mag mijn essays schrijven. <<)

Mensen die niet weten wat ze willen en niet achter hun beslissingen blijven staan. Kreeg eerst een nogal bot bericht dat ze met rust gelaten wilden worden en voorlopig helemaal geen contact wilden - helemaal prima -, om een paar uur later van dezelfde persoon weer gewoon berichten te ontvangen alsof er niets aan de hand is. Leuk die gemengde signalen, maar ik heb daar geen zin in, dus negeermodus aan voorlopig. :evaw: