Secret Santa Surprise 2019

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Chiren

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-19 21:10

Mijn pakket ligt bij de buren maar ze doen niet open |(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-19 21:11

Castilja schreef:
Alja schreef:
Nooit melden wanneer je je pakket gaat posten :+

Nou gut gut, wat ga je doen dan, zweep erover? :+
En inderdaad zeep van Lush! Super luxe!

Dan komt Dees vannacht je opzoeken :brr:

Chiren geen stoeptegel die los ligt?

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-19 21:11

De post is niet helemaal netjes omgegaan met het pakket voor Donna. Want er zat nog een hele strik bovenop. Maar die heeft het niet gehaald haha.

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-19 21:12

Chiren schreef:
Mijn pakket ligt bij de buren maar ze doen niet open |(

Die zijn avondje uit, dat is nog erger als niets gehad hebben. So close..... and yet... so far far far far away :D

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-19 21:13

Oh oliebol ik vergeet helemaal mijn bodyspray op de foto te zetten; die zat er ook nog bij! Ruikt dusdanig lekker dat ik hem al in mijn alledaagse schooltas heb gedaan en vergat hem even op de foto te zetten :') DANKJEWEL MELISSA

En oh Dees mag vannacht langs komen hoor, als ze die taart maar meeneemt <<)

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-19 21:15

Sjolvir schreef:
Lous schreef:
Ik vond vanmiddag een kaartje in de bus.
Nu doet de niet-thuisloze het wel. Helaas was het Post.nl punt al gesloten.
Word vervolgd morgen.....

Zujn ze dan open om af te halen?
Ik heb straf denk ik, mijne wordt pas op laatste dag verstuurd {:)-:(

@Roosh, :') :') x 100, had ik kunnen wezen zo'n actie.

Is toch leuk. Iedereen zn lol al gehad jij het nog tegoed :D

Haha Roosch wat erg. Gelukkig goed gekomen!
Je had een mooi pakket gemaakt :j

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Re: Secret Santa Surprise 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-19 21:45

Ik heb vandaag een pakketje gehad... *\o/* weet alleen nog niet of het van deze SSS is, of een andere... ik ga het maandag open maken... zo op tijd op bed en morgen de hele dag onderweg en ‘s avonds laat pas thuis, dus dan kom ik er ook niet toe :o

DeBuurvrouw

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-19 21:47

Banjer,wat een wilskracht heb jij :oo ik zou er tijd voor maken, kan niet wachten _O-

Slagroomsoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-19 21:48

Castilja schreef:
Melisssx!!! Jij moet mijn santa zijn! Dankjewel! <3 <3 <3 <3

Jaaa, fijn dat je er blij mee bent. Jammer dat het toch kapot is gegaan.. Had het nog zo zorgvuldig ingepakt. En inderdaad lush, ik vind dat dus echt een verschrikkelijke winkel maar speciaal voor jou toch heen gegaan hahaha

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-19 21:50

Melisssx schreef:
Castilja schreef:
Melisssx!!! Jij moet mijn santa zijn! Dankjewel! <3 <3 <3 <3

Jaaa, fijn dat je er blij mee bent. Jammer dat het toch kapot is gegaan.. Had het nog zo zorgvuldig ingepakt. En inderdaad lush, ik vind dat dus echt een verschrikkelijke winkel maar speciaal voor jou toch heen gegaan hahaha

Dat getuigt van SSS liefde :D :D :D (Waarom vind je het verschrikkelijk?!?!? Hoe kan dat?!?!?!)
Ja inderdaad jammer!! Maar goed, de onderkant heb ik nog dus daar gaan de hamsterknabbekls in <<)

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-19 21:51

DeBuurvrouw schreef:
Banjer,wat een wilskracht heb jij :oo ik zou er tijd voor maken, kan niet wachten _O-

Zal wel moeten... wil van net uitpakken enzo ook foto’s maken, en daar heb ik nu geen tijd voor ivm vroegere bedtijd -O-

Slagroomsoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-19 21:52

Omdat het zo veel geuren door elkaar heen zijn :P De geuren los zijn wel lekker hahaha

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-19 22:01

Banjer schreef:
Ik heb vandaag een pakketje gehad... *\o/* weet alleen nog niet of het van deze SSS is, of een andere... ik ga het maandag open maken... zo op tijd op bed en morgen de hele dag onderweg en ‘s avonds laat pas thuis, dus dan kom ik er ook niet toe :o

Dus... je gaat het niet uitpakken nu??? :roll: Y;( %) _-:( vewarring...
Die arme SS zit zich nu af te vragen of je het wel leuk vind wat hij gekocht heeft en je laat hem nog 2 dgn in spanning :=

DeBuurvrouw

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-19 22:09

Banjer schreef:
Zal wel moeten... wil van net uitpakken enzo ook foto’s maken, en daar heb ik nu geen tijd voor ivm vroegere bedtijd -O-

Ik zou er niet van kunnen slapen _O-

Slaap lekker, dromen over de cadeautjes.

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-19 22:17

Sjolvir schreef:
Oh oh....cadeautje kapot...
[ [url=m/eDAKug.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ex-dwerg.....

Deze post in dit topic hoorde trouwens bij de hint aan mijn lootje.... in het gedicht bij de pakjes, ze heeft Sllepy gehad in het pakket als enigste overlevende de andere dwergen waren ontstuft....
En het waren 22 slecht ingepakte pakejs.

Slopende hond was inderdaad het toverwood, verder is ze super zoet hoor <3 alleen Olaf heeft het ook slecht.
Afbeelding

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-19 22:26

Mijn pakket is binnen.

Afbeelding

En ik vind nog weken papiersnippers in mijn woonkamer EN de tuin. }:0

Afbeelding

Dus toen ik dit zag voorzichtig met het pakket EN een duiklamp de tuin in. Het regende en het waait, en dan voorzichtig alles overpakken in een andere doos.
Dan vind je 10 pakjes en gaat de kaart eens lezen:
Afbeelding

Na nog meer gerommel inderdaad een 11e heel klein pakje gevonden (met tomatenzaadjes).

Mijn tuin ziet er nu ondanks voorzichtig te werk gaan zo uit:
Afbeelding

En dan is dit de inhoud:
Afbeelding

Jazeker, deze komt op de vensterbank:
Afbeelding

En deze staat inmiddels al op de vensterbank:
Afbeelding

Dankje Santa. De boeken heb ik nog niet en ken ik zelfs niet (en dat terwijl ik 680 VERSCHILLENDE paardenboeken op de plank heb). Dus die komen heel goed van pas.
De thee en de theemok uiteraard ook. Deze theeleut zit namelijk ook thee te drinken terwijl ik dit schrijf.
Kokos en de zaden (pepers en tomaten) komen ook zeker van pas. De snoepjes worden vanzelf opgegeten.

Dan de hints.
-Een geurbuiltje van Zwitsal. Zegt me zo nog niets
-En een mok met 'Love' er op. Zat verpakt in een doos van Felix. Dus de hint moet dan 'LOVE' zijn.

Dus baby of zwitsalgeurtjesfan en love, liefde, relatie, getrouwd. Het zegt me zo nog niets.

Ik moet de nr's 1 tot en met 45 van de lijst nog bij langs. Maar dat gaat Germie morgenavond doen. De kop zit vol snot, koppijn en het gevoel of de kiezen er uit gedrukt worden (holtes vol). Dus het is douchetijd en bedtijd.

In ieder geval erg bedankt Santa. Ik kom er op terug, hopelijk dan weer fris en fruitig, want je wilt me nu niet zo zien.

Moirin

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-19 22:32

Wat een super leuke pakketjes allemaal weer <3
Ik denk dat er vandaag ook veel verzonden zijn op zaterdag, zal druk zijn maandag met posts :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-19 22:35

Leuk Germie! Lief boompje

Mijn gevoel zegt dinsdag een pakket bom

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-19 22:35

Lieve Santa

Mijn pakket is afgeleverd bij mn ouders. Helaas heb ik nu geen tijd meer om nu langs te gaan, maar morgemochtend ga ik meteen naar mijn ouders voor het grote pakket ( de doos komt tot de bankleuning.. := )

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-19 22:38

Het heeft gesneeuwd bij Germie! :oo

En weet je zeker dat de love en de zwitsal de hints zijn? Misschien zijn het wel twee andere cadeautjes, haha.

Ik heb een klein vermoeden wie jouw Santa is, maar ik heb het al verschillende keren mis, dus let niet op mij!

SpeechLess

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-19 23:43

Spannend Olympia!

En leuk pakket Germie! Tof dat je secret santa je alsnog een boompje heeft gegeven voor dit jaar :D

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-19 00:46

Mn ouders hebben alvast het pakket open gedaan en alleen de rode enveloppe open gemaakt. Die heb ik ook al ontcijfert :))

Dus morgen kan ik gelijk bij mn ouders opzoek naar een hint en de kadootjes uitpakken :):)

Junia

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-19 01:10

Wat een leuk pakket Germie! (En wat veel snippers, hahaha! )

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-19 08:00

fohadie schreef:
Het heeft gesneeuwd bij Germie! :oo

En weet je zeker dat de love en de zwitsal de hints zijn? Misschien zijn het wel twee andere cadeautjes, haha.

Ik heb een klein vermoeden wie jouw Santa is, maar ik heb het al verschillende keren mis, dus let niet op mij!

Ja, er zaten briefjes bij dat Zwitsal een hint was, en de tekst op het kado. En dat is love. Ik heb zo een half uurtje puzzeltijd en ga eens nadenken. Anders wordt het pas vanavond. Want ondanks grieperig zijn moet weekend vieren doorgaan ( met hulpmiddelen tegen hoofdpijn en verstopte neus).

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-19 08:55

Goldenarrow is actief in het dikke buiken topic. Zwitsal? Nee, denk te ver gezocht.

Giolli heeft een onderschrift over lief en liefde, en schreef een keer dat Zwitsal goed is als paardenshampoo. Hmmm, denk ik wel wat ver gezocht.

Donna89: Zwitsal kwam ook nog ergens voorbij. Ik heb wel een baby en hou van zwitsal maar wel echt alleen voor de baby haha
Heeft kinderen.

Charaz: schrijft dat ze als top geurbuiltjes heeft, en heeft in 2007 geschreven dat ze blij was met Zwitsal. Love of liefde kan ik nog niet direct koppelen.

En dan ben ik de hele lijst door geweest, en nog geen idee. Er stond nog wel een postcode met een afzendlocatie op de doos, maar die woonplaats staat nergens in de profielen van de bokkers. Dus helaas, daar kan ik ook niets mee.

Dan houdt het voor nu even op helaas.

xziva en mariekeoo zijn ook zwitsalfans, maar ook dan houdt het even op. Ik gok dat de zaden van Ali komen, want die sturen ze in zulke zakjes, maar ook dan vind ik nog geen koppeling.

En ondertussen ben ik enorm nieuwsgierig naar de geur van het geurbuiltje, maar ik ruik al 2 dagen helemaal niets. Dus ik moet geduld hebben. 8)7