Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cayenne schreef:Tancreda4 schreef:Het moeten kiezen tussen je dieren en je leven eigenlijk.... veel die toch blijven omdat ze door omstandigheden (vervoer, geld, geen plek voor de dieren, benzine tekort etc etc) blijven en op het beste hopen.... pfff
Ze zeiden gisteren bij CNN dat je je doodvonnis tekent wanneer je er voor kiest om niet te evacueren
Hiraeth schreef:Een vriendin van mij uit Tampa noemt dat ze niet gaan rijden want (1 benzine is op (2 alle hotels zijn tot in zuid Georgia geboekt. Dus ik kan me heel goed voorstellen dat mensen met een minder goed gevulde portemonnee extra hard geraakt worden.
Nyaleti schreef:Voor mensen die Helene hebben gevolgd en geen TikTok hebben (), wat hebben jullie meegekregen over North Carolina, Ashville, the Applachen ?
Ik zie op TikTok ontzettend veel voorbij komen, van veel verschillende mensen, dat ze daar in de steek worden gelaten en hulp is gekomen van particulieren met een helicopter etc. Dat het vanuit de overheid ontzettend lang duurde voor er iets gebeurde.
En dat een of ander fund, leeg is omdat ze het hebben uitgegeven aan steun in Oekraïne?
Die theorieën van weather manipulation en dat ze het expres doen omdat ze die grond willen hebben, geloof ik niet maar wat ik hier boven noem wel. En ik ben benieuwd wat daarover gezegd is in de mainstream media?
Hiraeth schreef:Een vriendin van mij uit Tampa noemt dat ze niet gaan rijden want (1 benzine is op (2 alle hotels zijn tot in zuid Georgia geboekt. Dus ik kan me heel goed voorstellen dat mensen met een minder goed gevulde portemonnee extra hard geraakt worden.
Hiraeth schreef:Dit is ook wel bizar. Alle tornado warnings tot nu toe (in stack, dus niet tegelijkertijd).
[ Afbeelding ]
En even voor een idee van schaal:
[ Afbeelding ]
Marigold schreef:Is aan land aan het komen geloof ik:
https://www.youtube.com/watch?v=d-V_YnmER0Y (YouTube livestream)