Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Fem

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 13:17

Dat moet ook ieder voor zich weten, maar je doet het overkomen alsof mannen die niet langer dan een maand kunnen praten per definitie niet serieus zijn.
Daar reageerde ik op.
Maar misschien heb ik het verkeerd geïnterpreteerd en in dat geval, mijn fout.

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 13:19

Dat zegt echt niks over de serieusheid. :+ Wie weet houden ze het wel zo lang vol omdat ze nog 3 andere dates in de planning hebben staan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 13:21

Ik heb zelf dat ik de interesse gewoon verlies na weken appen zonder dat er een date komt. Ik wil toch eigenlijk wel binnen een week afspreken.

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 13:21

Ook dat nog eens.. Ik weet dat mijn ex (waar ik nog altijd goed contact mee heb) het prima vind om maanden de appen, ondertussen heeft ie namelijk allang een vrouw die hij af en toe ziet en nog 6 anderen op de app. :') :j

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 13:22

Maar daar kan je wel van uitgaan toch? Dat mannen en vrouwen ook, echt wel meerdere tegelijk daten. Tenminste, ik ga daarvan uit. Scheelt een hoop teleurstelling.

topsylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 13:25

Relaxed schreef:
topsylover schreef:
Die van mij heeft voor de derde keer achter elkaar een date afgezegd. :roll: Ik weet dat hij het druk heeft maar het begint nu toch wel een beetje vervelend te worden hoor.. Plan dan gewoon beter. Het is lastig want voor de rest is hij wel enorm enthousiast. :

Hoe lang daten jullie al? 3x afzeggen vind ik echt niet oke hoor :n

Nog niet zo lang, ik spreek hem nu 4 weken denk ik. De eerste keer was de vader van een vriend overleden, dat is acceptabel. De keer daarna had hij een beetje paniek omdat hij erg gestresst was over deadlines. Uiteindelijk is hij toen toch nog langsgekomen en hebben we het heel fijn gehad. Nu geeft hij weer aan dat hij te gestresst is om af te spreken.
Ik ben heel begripvol geweest de afgelopen tijd, maar ik blijf natuurlijk niet op hem wachten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 13:47

Ach daar heb je toch helemaal geen zin in, hoeveel stress kan je hebben :+ Je hebt hem wel al gezien? Of moet het de 1e date nog worden?

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 13:54

Zertab schreef:
Maar daar kan je wel van uitgaan toch? Dat mannen en vrouwen ook, echt wel meerdere tegelijk daten. Tenminste, ik ga daarvan uit. Scheelt een hoop teleurstelling.

Je gaat bij voorbaat dus al uit van het slechte in de mens.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 14:07

Silly1972 schreef:
Zertab schreef:

Je gaat bij voorbaat dus al uit van het slechte in de mens.

Klopt.

Elodie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 14:15

Ik ga er niet vanuit dat iemand vanaf de eerste keer dat ik er mee afspreek puur en alleen voor mij gaat. Als het meerdere dates worden is het vroeg genoeg om eventuele andere scharrels, dates, fwb's niet meer te zien vind ik. :P Twee eerste dates in een week is natuurlijk ook heel anders dan langdurig mensen tegelijkertijd daten.

Qua hoe lang wachten tot afspreken heb ik het allemaal wel eens gedaan. Zelfde dag, na twee weken, na een maand. Na een maand was dan wel met een reden, nu bijvoorbeeld ook na langer dan een maand pas afgesproken omdat ik eerst huiverig en voorzichtig was i.v.m. corona. Op een gegeven moment wil ik gewoon afspreken, ik herken dat wel en vind een maand praten ook lang.

Vervelend Topsy! Hoe is jullie contact?

topsylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 17:37

Relaxed schreef:
Ach daar heb je toch helemaal geen zin in, hoeveel stress kan je hebben :+ Je hebt hem wel al gezien? Of moet het de 1e date nog worden?

We hebben 2 dates gehad en hij was diegene die 25 berichten achter elkaar stuurde iedere keer. Dat is nu wel minder omdat we daar beide zat van waren := We appen nog wel iedere dag maar over kleine dingetjes. De grote gesprekken bewaren we liever tot een echte date. Hij wil morgen afspreken dus we gaan het zien!

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 18:18

Ik heb Tinder maar verwijdert, maar blijf graag mee lezen! :)

MissFloorx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 20:45

Ik heb vandaag weer zo'n gek tindermomentje gehad. Ik had een leuke match, eventjes gekletst via tinder en al vrij snel over op whatsapp. Begint ie opeens dat ie niet snel iemand leuk vindt omdat zijn ex voor hem wel echt een dikke 10 was qua uiterlijk. Toen dacht ik nog, nouja oké opzich niet verkeerd dat ie daar eerlijk over is. Maar helaas bleef het hier niet bij en ging ie met veel plezier even twee foto's voor mij zoeken. Die ik dus ook daadwerkelijk gestuurd kreeg. Vond het echt een leuke match maar nu toch wel ernstige twijfels... :Y)

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 20:47

Ik zou hem sturen,
Joh je hebt gelijk ze is echt een dikke 10.
Maar ik niet, dus succes met de zoektocht....

Tenzij je natuurlijk opzoek bent naar iemand die nonstop je gaat vergelijken met zijn ex

MissFloorx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 20:53

Ja daar heb ik dus geen zin in inderdaad. Ik vond die opmerking al een beetje gek maar toen ook nog ongevraagd de foto's gestuurd werden was ik wel even heel verbaasd >;) . Zeker omdat het al 1,5 jaar uit is, beetje gek om dan met zoiets te komen.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 20:53

Dat is wel bijzonder...

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 21:07

Oh god ik zou echt zo'n bitch zijn die zou zeggen: 'Goh, ik ben ook op zoek naar die dikke 10, kan het helaas niet vinden dus moet het maar met minder doen. Daarom dat ik nu tegen jou praat.'

Wat een rare gast. %)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 21:09

Neverland schreef:
Oh god ik zou echt zo'n bitch zijn die zou zeggen: 'Goh, ik ben ook op zoek naar die dikke 10, kan het helaas niet vinden dus moet het maar met minder doen. Daarom dat ik nu tegen jou praat.'

Wat een rare gast. %)

Haha zo zou ik ook reageren :+

MissFloorx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 21:10

Neverland schreef:

Wat een rare gast. %)

Heerlijk :') . Ik heb er eigenlijk niet direct op gereageerd en het gesprek is gewoon verdergegaan. Maar als ik er nu zo over nadenk... Thankyou, next :wave: .

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 21:16

MissFloorx schreef:
Ja daar heb ik dus geen zin in inderdaad. Ik vond die opmerking al een beetje gek maar toen ook nog ongevraagd de foto's gestuurd werden was ik wel even heel verbaasd >;) . Zeker omdat het al 1,5 jaar uit is, beetje gek om dan met zoiets te komen.

Hahahahahaha wat een vent.

Veraaaaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 22:15

Maar nu de vraag: was ze ook wel echt een tien? :')

Nee die gaat jou straks constant met zijn ex vergelijken. Moet je echt niet willen.

MissFloorx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 22:34

Veraaaaah schreef:
Maar nu de vraag: was ze ook wel echt een tien? :')

Nee die gaat jou straks constant met zijn ex vergelijken. Moet je echt niet willen.

Haha, laten we zeggen dat het een heel ander type was dan ik. Ik vond het persoonlijk zeker geen 10. Iedereen z’n ding natuurlijk. Maar goed heb ‘m veel succes ermee gewenst nu. Hij zei nog dat het inderdaad een domme actie was :') .

Beginnen jullie vaak zelf het gesprek? Of wacht je meestal even af of er iets van de andere kant komt? Weet niet zo goed hoe ik het gesprek moet openen. Vind gewoon “hey” zo droog maar op een slechte openingszin zit ook niemand te wachten natuurlijk... :+

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 22:56

Ik begin het gesprek vaak wel door iets uit de bio te pakken en iets over te zeggen of vragen.

MissFloorx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 23:06

Zertab schreef:
Ik begin het gesprek vaak wel door iets uit de bio te pakken en iets over te zeggen of vragen.

Oh ja dat is wel een goeie! Alleen veel van mijn matches hebben niks in hun bio dus dan wordt het lastig.

Die match van die actie met de ex blijft nu doorpraten dat het niet zo bedoeld was en dat ie echt dacht dat hij eindelijk iemand had waarmee ie echt een klik had. Erg heftig na een dag praten... :')

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 23:12

MissFloorx schreef:
Zertab schreef:

Oh ja dat is wel een goeie! Alleen veel van mijn matches hebben niks in hun bio dus dan wordt het lastig.

Die match van die actie met de ex blijft nu doorpraten dat het niet zo bedoeld was en dat ie echt dacht dat hij eindelijk iemand had waarmee ie echt een klik had. Erg heftig na een dag praten... :')

Jeetje mina... Das idd wel een beetje heftig.
Hoe sta je er zelf in qua mening?