Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Relaxed schreef:topsylover schreef:Die van mij heeft voor de derde keer achter elkaar een date afgezegd.Ik weet dat hij het druk heeft maar het begint nu toch wel een beetje vervelend te worden hoor.. Plan dan gewoon beter. Het is lastig want voor de rest is hij wel enorm enthousiast.
Hoe lang daten jullie al? 3x afzeggen vind ik echt niet oke hoor
Relaxed schreef:Ach daar heb je toch helemaal geen zin in, hoeveel stress kan je hebbenJe hebt hem wel al gezien? Of moet het de 1e date nog worden?
Neverland schreef:Oh god ik zou echt zo'n bitch zijn die zou zeggen: 'Goh, ik ben ook op zoek naar die dikke 10, kan het helaas niet vinden dus moet het maar met minder doen. Daarom dat ik nu tegen jou praat.'
Wat een rare gast.
Veraaaaah schreef:Maar nu de vraag: was ze ook wel echt een tien?![]()
Nee die gaat jou straks constant met zijn ex vergelijken. Moet je echt niet willen.
Zertab schreef:Ik begin het gesprek vaak wel door iets uit de bio te pakken en iets over te zeggen of vragen.
MissFloorx schreef:Zertab schreef:Ik begin het gesprek vaak wel door iets uit de bio te pakken en iets over te zeggen of vragen.
Oh ja dat is wel een goeie! Alleen veel van mijn matches hebben niks in hun bio dus dan wordt het lastig.
Die match van die actie met de ex blijft nu doorpraten dat het niet zo bedoeld was en dat ie echt dacht dat hij eindelijk iemand had waarmee ie echt een klik had. Erg heftig na een dag praten...