Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
geerte schreef:Als je een appartement gaat huren waar in de advertentie staat dat hij gestoffeerd is, er staat verder niets over in het contract. Kan iemand dan nog extra geld vragen naast de huur voor de stoffering, denk het zelf wel maar even voor de zekerheid.
Britta31 schreef:Bij de oprit van de Waalbrug in Nijmegen staat aan beide zijden een wachthuisje met iemand erin.Maar wat is nu de taak van die persoon?Toen ik er vanmiddag langs reed zat die persoon te slapen
Britta31 schreef:Bij de oprit van de Waalbrug in Nijmegen staat aan beide zijden een wachthuisje met iemand erin.Maar wat is nu de taak van die persoon?Toen ik er vanmiddag langs reed zat die persoon te slapen
deksel schreef:Britta31 schreef:Bij de oprit van de Waalbrug in Nijmegen staat aan beide zijden een wachthuisje met iemand erin.Maar wat is nu de taak van die persoon?Toen ik er vanmiddag langs reed zat die persoon te slapen
In Dordrecht zit een pop in een wachthuisje, misschien is dat hier ook het geval?
https://www.facebook.com/pages/category/Visual-Arts/Brugwachter-Teus-492983474436715/
Emmaa_ schreef:geerte schreef:Als je een appartement gaat huren waar in de advertentie staat dat hij gestoffeerd is, er staat verder niets over in het contract. Kan iemand dan nog extra geld vragen naast de huur voor de stoffering, denk het zelf wel maar even voor de zekerheid.
Ik heb dat persoonlijk nog nooit gezien. Ik huur ook gestoffeerd en in mijn geval betekent dat dat ik de gordijnen en vloer niet mag vervangen en dat het me in rekening gebracht wordt als ik ze beschadigd.