Dat de gebakken aardappelen heerlijk waren. Wel jammer dat ze mislukt met wecken.
Zertab
Geplaatst: 18-01-21 10:00
It's ma birthday
Safiera
Geplaatst: 18-01-21 10:05
Gefeliciteerd Zertab
Marcella
Geplaatst: 18-01-21 15:25
Dat de laatste pot tomaten/tijm puree ook goed gelukt is. Vorig jaar iedere keer na een paar maanden schimmel erin en nu gewoon een pot die nog steeds goed is na maanden.
Zebrastreep
Geplaatst: 19-01-21 21:59
Dat mijn beste vriendin heeft kunnen regelen dat we foto's kunnen maken in de oude dierentuin van Emmen En dan met name achter de schermen wat helaas binnenkort gesloopt gaat worden. Het kost wel wat maar heb er nu al zin in
En geen paniek ik ben waarschijnlijk al gevaccineerd voordat we gaan en het is dan een soort van afgehuurd omdat we er ook voor betalen.
vandaag voor het eerst langsgeweest bij een hondje om uit te gaan laten, sinds mn hond is ingeslapen. En dan erachter komen hoe erg ik het echt mis, het wandelen, het knuffelen. Klik was er meteen tussen mij en de hond maar ook tussen mij en de eigenaar op deze manier kunnen we elkaar helpen dus deze week ergens nog een keer even lekker wandelen, blij dat ik toch de stap gezet heb om een berichtje in de buurt app te plaatsen
[ [url=m/ybnsQH.jpg]Afbeelding[/url] ] Heerlijke dagen gehad met mijn vriend en gisteren een leuke verjaardag gehad! Deze POP's gekregen om mijn collectie uit te breiden
Ohhh die Eevee en Eeveelutions moet ik hebben!!
Zebrastreep
Geplaatst: 21-01-21 11:29
Dat ik mijn workshop heb ingeleverd ruim voor de deadline Toch altijd een fijn gevoel om een vak af te sluiten.