Ailill schreef:29 is niet oud
30 wel.
ga je mond spoelen met zeep!
Ik neig ook naar jonger als ik eerlijk ben. Vraag mij bij sommige leeftijds genoten echt oprecht af of ze styling en stijl van hun opa afkijken
Niet allemaal trouwens hoor! Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ailill schreef:Wat hangt er hier weer een fijne sfeer
Ik vroeg enkel iets en LL moet nog reageren. Voor hetzelfde geld zien ze elkaar enkel op vriendschappelijk basis, altijd direct zaken invullen. Ik vind sowieso dat sommige mensen behoorlijk aan het zeiken/bitchen zijn, zonde.

Relaxed schreef:Ll, nu ben ik wel benieuwd naar je toekomstbeeld
Berdien, wat een sukkel, zijn eigen gedram verpest het gewoon..
al had ik dat vroeger ook
listiglistje schreef:Relaxed schreef:Ll, nu ben ik wel benieuwd naar je toekomstbeeld
Berdien, wat een sukkel, zijn eigen gedram verpest het gewoon..
Met 43 is dat wel ff anders dan begin 20 of 30![]()
Ik hoef geen huisje boompje beestje met iemand, alleen fun stuff, sex en gezelligheid![]()
Maar liefst wel dezelfde, geen wisselende contacten...gelukkig zijn er meer mensen die ook zoiets zoeken.
Voordeel van 43 is dat je schijt hebt aan wat anderen van je vindenal had ik dat vroeger ook
Uiteindelijk ga ik wel het liefst voor een leuke relatie, maar tot die tijd lekker scharrel

Cayenne schreef:Cer: Maar ze kende hem verder helemaal niet. Eerste date en hoppa, ze bleef slapen en is nooit meer weg gegaan![]()
Het zijn nu nog steeds goede vrienden, maar ze zou het nooit meer op deze manier doen
vrouwtje had 2 kids

Ketly schreef:Iedereen heeft een ander doel in het leven en heeft andere normen en waarden, maar toch praat dat niet goed dat je bewust met iemand het bed in duikt die een vriendin heeft. Is gewoon een bepaald verantwoordelijkheidsgevoel richting jezelf. Behandel een ander zoals je zelf ook behandeld wilt worden.