Baby en kinderkleding

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

pmarena

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-18 20:31

Hier daarom veel liever een draagzak, dan heb je dat gedoe niet met die meters stof en dat knopen :)

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-18 20:33

Ik heb een geweven doek van bykay, die vond ik echt fijn. Knoopt makkelijk. Heb ook een rekbare, maar die knoopt idd moeilijker.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-18 20:37

Van ByKay heb ik een denim Mei-tai gehad, wel leuk ding maar dat knopen bleef een ellende. Heb je het eindelijk min of meer voor elkaar, en dan 10 minuten later is dreumes toch weer naar beneden gezakt :P

Toen dus toch maar weer een draagzak gekocht.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-18 20:42

Mijn doek heb ik net zo snel om als de drager. En binnen 2 tellen is de meeste stof wel weg hoor :)

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-18 20:43

Ik vond dat knopen ook niet zo ingewikkeld. Net zo makkelijk als een drager. Ook nooit last van afzakkers gehad :P

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-18 20:45

Mijn armen zijn te kort ofzo, op de rug met een dreumes / peuter vond ik het echt geen doen :P
En sowieso met die lange lap stof prutsen naast de auto... Wij hebben heel veel plezier gehad van de Manduca +:)+

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-18 21:00

Ieder zo zijn ding idd. Ik vind een doek prettiger omdat je die meer kunt aanpassen. En de hoeveelheid stof wordt je vanzelf handig in. Ik gebruik nog maar zelden een maat 6, maat 4 wordt hier meer gebruikt. Is toch weer een meter minder stof :P
Maar de tula is heel handig voor papa en de oma’s!

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-18 21:06

Oh echt? Ik dacht dat de maat het aantal meters was? :D

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-18 21:11

Hier ook pure baby love, super zacht inderdaad!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-18 21:24

Hier een ByKay clicker, ideaal voor mij want dat knopen blijf ik onzeker in.
Fiets is er, helemaap mooi. Maar nu op wijnfestival geweest, ik zie dubbel. Foto later!

MaritB

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-18 21:50

Tricot slen was het hier ook niet. Ergo baby ook niet en se bykay mai tai ook niet :p

Dus helemaal gestopt met dragen dacht het is niet voor ons.

Tijd terug weer begonnen met dragen met een bondolino en dat beviel wel!

Nu mag ik van iemand een geweven gebruiken en we zijn om! Zo fijn! Ik heb hem ook steeds sneller geknoopt en ook al op de rug geprobeerd daar moet ik nog even handiger in worden. Nu gebruik ik een maat 6.

Mijn vriend heeft er van de week ook mee gedragen :)

Wij gingen vandaag naar de h en m voor een leuk tuinbroekje maar hadden ze niet. Wilde niet met lege handen naar huis dus wel een zomers setje mee genomen.

Afbeelding
Afbeelding

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-18 22:00

Wel met korting Marit?

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-18 22:00

Wat een lief setje!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-18 22:01

Leuk setje!

MaritB

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-18 22:05

lieveli schreef:
Wel met korting Marit?

Nee pas vanaf 40 euro... kwam ik achter bij de kassa.. stom!

Edit he dat staat niet op de website..

Mmm morgen even terug.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-18 22:15

Terug brengen en online bestellen joh.

MaritB

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-18 22:24

Ja idd!

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-18 22:33

Idd! Gewoon doen.

Ik doe het zelfs met the stone hier op t dorp. Is een paar keer geweest dat ik net eea had gekocht en paar dagen later kortingsactie id bus kreeg. Nou ga ik niet terug voor 3 euro, maar was toen zeker 20/25 totaal. Dus naar de winkel en dat regelen ze dan gewoon. Heel netjes. Slaan ze gewoon alles retour en opnieuw aan en geld terug.

Zo, ik werd gek van de rotzooi op Synne dr kamer, wiegje stond er nog steeds, allerlei gekregen spul van de babyborrel. Ook d'r kast was ondertussen een zooi met nieuw spul en te klein spul. Dus alles overhoop gehaald, uitgezocht. Te klein spul in een bak (wat gaat het snel!!!) Kleertjes die ze nu draagt op de plank boven de commode. En vestjes eronder opgehangen. Maar was toch niet naar mijn zin. Dus alle nog te grote kleren plank lager in de kast en alle kleertjes in de kast. Even kijken of dat werkt, moet dan echt klaarleggen voor we haar aankleden, want kan niet bij de kast als ik bij de commode sta. Maar in de commode werd me te krap om alles om een laatje te proppen.

Haar 'huidige' kleertjes
Afbeelding

Haar 'toekomstige' kleertjes

Afbeelding

Zal morgen eens de kast op de foto zetten.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-18 23:02

Oh dat zijn nog nette hoeveelheden toch!

Britt: Tiny blijft heel erg mooi. Al die merkjes eigenlijk wel. Gaat zelden pillen of iets.

litilaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-18 23:35

Kwa draagdoeken ligt het er compleet aan wat je budget is. Geweven doek voor een newborn in de lage prijsklasse is een doek met een katoen/bamboe blend heel zacht bijvoorbeeld little frog heeft dat.
Wij hebben zelf gewoon een 100% katoen doek van hoppediz deze is ondertussen heerlijk zacht omdat iréne daar zo'n 5-8 uur per dag in leefde maandenlang en dat mijn enige doek was die is dus zo ver ibgedragen zachter ga je een katoenen doek niet krijgen hoor

Wij hebben kwa draagzak een lennylamb met een linnen/katoen blend maar dit is echt een gevalletje peuter proof.

Ik zou zeggen ga gewoon eens passen en voelen bij een draagconsulent in de buurt.

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-18 23:41

_lautje_ schreef:
Oh dat zijn nog nette hoeveelheden toch!

Britt: Tiny blijft heel erg mooi. Al die merkjes eigenlijk wel. Gaat zelden pillen of iets.

Dat vind ik nou ook!!! Manlief schudde en zuchtte alleen maar diep bij deze opmerking... Haha

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-18 07:40

Ik vind het mooie stapeltjes, Michelle!

Lautje, er zat ook een mingo trui bij, maar die is heel ruim in de hals. Vallen ze gewoon zo, of is ie dan opgerekt oid?

Ik ben fan van merino in mijn doeken <3 maar dat is niet echt newborn proof, aangezien dat handwas is :=
Pmarena, nee de maat is niet het aantal meters haha. Een maat 6 is ongeveer 4,80 meter. Per maat scheelt het een halve meter ongeveer.

MizzMontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-18 07:56

Michelle herkenbaar dat de commode te krap wordt. Hier heb ik nu de luiers, rompers en de sokken in de commode en de rest van de kleding in de kast. Dan heb je de basis bij de hand, mocht je een keer geen kleertjes hebben klaargelegd.

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-18 08:10

MizzMontana schreef:
Michelle herkenbaar dat de commode te krap wordt. Hier heb ik nu de luiers, rompers en de sokken in de commode en de rest van de kleding in de kast. Dan heb je de basis bij de hand, mocht je een keer geen kleertjes hebben klaargelegd.

Dat heb ik ook zo.

Ik had een geweven doek van Artipoppe, dat draagt wel fijn! Cruz vond er alleen niks aan, komt ook een beetje door zijn gewicht denk ik. Zou het bij een volgende wel weer willen :j

Heb de apentrui en legging besteld voor Cruz z’n verjaardag en gisteren via de fb groep nog een leuk shirt en vest gescoord.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-18 08:12

Dat heb ik idd ook. Luiers/rompers/sokken in de commode en leg vaak kleren klaar voordat ik dr op de commode zet. Had ook altijd een dik boxkleed in dr kamer liggen op de grond.

Hmm mijn Mingo trui heeft niet een extreem brede hals. Wel iets openstaand, maar niet uitgerekt. Afbeelding