Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rena100 schreef:Je had beter gewoon een nieuwe deken in de winkel kunnen kopen volgens mij silvericathy
Maar misschien naar een deken zoeken in de buurt zodat je hem kan ophalen? Dan weet je zeker dat je een goede hebt?
silvericathy schreef:Rena100 schreef:Je had beter gewoon een nieuwe deken in de winkel kunnen kopen volgens mij silvericathy
Maar misschien naar een deken zoeken in de buurt zodat je hem kan ophalen? Dan weet je zeker dat je een goede hebt?
Ja, maar een nieuwe deken van meer de €100,- kan ik op dit moment gewoon even niet betalen.
Daarom wil ik een tweedehands kopen... maar dat blijkt lastiger dan gedacht dus.
in de buurt heb ik al gekeken, maar helaas niks te vinden.
Alja schreef:had je beter mijn amigo kunnen kopen in de maat en 200 grams vulling
die 0 gr deken van je, is dat een merk?
silvericathy schreef:Alja schreef:had je beter mijn amigo kunnen kopen in de maat en 200 grams vulling
die 0 gr deken van je, is dat een merk?
Harry Horse, maar kreeg de tip van een vriendin om de 0 grams als reserve te bewaren, ik heb op het moment een andere in gebruik. Dus dat gaan we dan maar doen.
En ze zei me om eventueel een 200 of 300 grams onderdeken te kopen die ik dan onder de regendeken kan doen.