Alwiene schreef:Die komt bij de 1000poot vandaan.
hmm misschien moet ik daar ook eens neuzen.......
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Alwiene schreef:Ja ik ben wel van zoet haha, maar niet van bloemen die vermijd ik als de pest. Behalve inderdaad Watercolors, die is lekkerrrrrrrrr.
Qua merken vind ik Kringle (Watercolors) en Village Candle (Blueberry Muffin!) echt aanraders. Heb hier paar stukjes Mc Calls liggen, nog niet gebrand maar droog vind ik ze niet heel veel belovend qua geuren. Wil je wat goedkoper dan kan ik je Waxmeltsenzo aanraden (Pumpkin souffle) of Pure Soap. Tulpje Creatief is een prima bedrijf, maar meerderen hier hebben de ervaring dat de waxmelts niet erg sterk ruiken. Waxmelts.nl is ook prima, vind ik qua sterkte ook goed. Bridgewater (knusvoorjehuis.nl) heeft ook lekkere geuren, al moet ik ze zelf nog gaan branden want dat is er nog niet van gekomen. Voordeel is dat je bij haar de geuren per blokje kan kopen dus zo kan je fijn veel verschillende proberen zonder meteen een vermogen aan bars kwijt te zijn.
Lisitano schreef:Ik zal zo even een foto posten. Ik houd tegenwoordig ook een Instagram pagina bij over mijn verslaving.
Ik heb inmiddels erbij:
YC jar Pink Hibiscus
YC jar Midnight Jasmine
YC jar Amber Moon
YC jar Vanilla Lime
BBW Vanilla Snowflake
BBW Gather: Marshmallow Fireside
Aan melts niet veel geloof ik. Ik wilde gisteren de nieuwe geuren halen maar de winkel was dicht
In bestelling staan nog jars van BCC: Free spirit, Sweet grace en Vanilla Cream.
Hun nieuwe geur Let's Celebrate moet ik ook nog hebben.
Stamper schreef:Leuk!!! Onder welke naam?