Confessions....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-15 23:37

lisa_xxx schreef:
De broer van mijn vriend en zijn vriendin hebben ons (ik en vriend) uitgenodigd om morgen met ze uit eten te gaan. Superlief natuurlijk maar ik heb er echt geen zin in. durf alleen niet zo goed nee te zeggen

Het is zijn broer, kan je vriend wel nee zeggen hihi

Wij hebben de 'regel', diegene van wie het familie is regelt het. Dus mijn man is van de toezeggingen/afzeggingen zijn kant en ik van mijn kant :P

limilou

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-15 23:51

.
Laatst bijgewerkt door limilou op 06-02-22 02:03, in het totaal 1 keer bewerkt

Amandavd

Re: Confessions....

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-15 23:53

Joh die paar uur overleef je vast wel, zeker als je vriend er wel zin in heeft! Komt goed!

CharIsabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-15 01:01

en meestal iets waar je geen zin in heb , wordt echt wel gezellig :) tenminste dat is bij mij zo

Thasja

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-15 01:28

Ik moest vandaag samen met iemand anders een werstuk in leveren voor twaalf uur (00:00u dus). We zijn 16 minuten te laat :') :+

Maar goed, het is gisteravond ookk pas over de mail gezegd. Nou dan ga je er natuurlijk niet meer mee bezig, omdat dat om 20:00u nog weinig zin heeft. Goed, doen we dat morgen wel.

Meteen toen we vandaag thuis kwamen zijn we begonnen, dus ongeveer om 18:00u.

Ja en toen kwam het probleem dus. We waren goed bezig, hadden de taken verdeeld en waren zo een beetje samen aan het werken over Facetime. Valt haar Wi-Fi uit.. Toen moest ik dus de rest alleen doen en het was écht heel veel. Tsja..

Rip :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-15 01:30

:') Leuk he wifi :+

Argh heb me vandaag geergerd aan mokkel die perse naast mij in de bus wou ofzo , veel stoelen vrij maar nee naast mij neerploffen pff met 120 kilo [naam] is dat niet bewegen :')

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-15 08:32

Rumag vind ik bijna altijd wel leuk!

Teksten zoals boef vind ik ook niks.
Op facebook heeft iemand nu ook een petje op met deze tekst.
Heb het niet geliked ook al staat haar het petje wel erg leuk!

Ik word altijd vrolijk van dit topic!

En ik kan ook niet tegen mensen die chips eten haha

Waarschijnlijk kraakt het bij mij net zo als bij een ander.
Of mensen die maar blijven roeren in hun kopje.

Maanlicht schreef:
UhNee schreef:
Confession: ik heb echt een schijthekel aan rumag, doemaarniet en dat soort dingen op facebook. Staan echt domme teksten bij en ik vind het eigenlijk voor tokkies. Ik onvriend ook mensen die daar iets onder zeggen of mensen in taggen :+

En nu ik toch aan het zeiken ben, ik vind die sweaters en beanies waarop 'rebel' 'tuig' en 'boef' staan even erg :=

Ik ook, allebei vreselijk.

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-15 08:43

WenMLove schreef:
Ik ben met 3 laptops, n ipad en 2 telefoons gewapend en klaar om de kaartenstrijd van Adele aan te gaan (en te winnen :+ )

En is het ook gelukt?

Niet normaal dat dit nodig is om kaartjes te krijgen!

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-15 09:23

Ik wil eigenlijk wat meer op mijn voeding letten en 4 kilo afvallen ongeveer... Alleen heb ik net ontbijt bij de Mac gehaald met daarin een Mac muffin en pannenkoekjes en stroop....

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-15 11:58

Herkenbaar. Ik heb net gebruncht met KFC.. In my defence! Ik heb een flinke kater en vettigheid helpt. O:)

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-15 12:03

Ik kreeg een filmpje doorgestuurd van iemand waar een man een kuikentje opeet en wegspoelt met een fles bier. Ik heb er hard om moeten lachen. :')

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-15 12:03

Ik heb donderdag een wedstrijd op de manege, heb 3 paarden opgegeven, krijg ik net te horen dat ik dus op een paard zit, waar ik dus helemaal niet mee kan, en eng vind in de galop.. Fijn dan.

Stiekem vind ik dit dus heel erg eng en zit te overwegen of ik nu nog wel mee wil doen..

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-15 12:15

SpikkelFire schreef:
Ik kreeg een filmpje doorgestuurd van iemand waar een man een kuikentje opeet en wegspoelt met een fles bier. Ik heb er hard om moeten lachen. :')

Een dood kuikentje?

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-15 12:24

SpikkelFire schreef:

Whut :oo

WenMLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-15 13:20

linnie050 schreef:
WenMLove schreef:
Ik ben met 3 laptops, n ipad en 2 telefoons gewapend en klaar om de kaartenstrijd van Adele aan te gaan (en te winnen :+ )

En is het ook gelukt?

Niet normaal dat dit nodig is om kaartjes te krijgen!

Niet gelukt..! Ik was om 9:15 al ingelogd en in de wachtrij, en ben er niet doorheen gekomen.. Maandag weer proberen en om 7:30 maar vast inloggen ofzo

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-15 14:01

WenMLove schreef:
Niet gelukt..! Ik was om 9:15 al ingelogd en in de wachtrij, en ben er niet doorheen gekomen.. Maandag weer proberen en om 7:30 maar vast inloggen ofzo

Het maakt niet uit hoeveel apparaten je gebruikt en hoe vroeg je bent, er wordt geloot.

Confession: Ik vind dat die Adele concerten veel te veel aandacht krijgen. Gistermorgen heb ik niets anders gehoord op de radio.

Nog een soort confession: Ik moest net mijn eigen sinterklaas cadeautjes kopen. Mijn vriend had mijn lootje getrokken, maar hij heeft geen tijd om iets te kopen -O-.

CharIsabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-15 14:33

Citaat:
Nog een soort confession: Ik moest net mijn eigen sinterklaas cadeautjes kopen. Mijn vriend had mijn lootje getrokken, maar hij heeft geen tijd om iets te kopen -O-.

hopelijk wel van zijn geld :')

ik ga straks weer eens paardrijden maar ik heb eerlijk gezegd geen zin mij veel te koud -O-

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-15 14:43

Maanlicht schreef:

Ik was iets heel duurs gaan kopen :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-15 14:54

Ik sta al vanaf half 11 vanmorgen te koken voor vanavond, en heb om 12 uur mijn eerste wijntje ingeschonken :=

RoosDeG

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-15 15:05

Emmaa_ schreef:
Ik sta al vanaf half 11 vanmorgen te koken voor vanavond, en heb om 12 uur mijn eerste wijntje ingeschonken :=

Ik ook :') _O-

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-15 15:24

Sodera schreef:
Maanlicht schreef:

Ik was iets heel duurs gaan kopen :=

Hij voelde zich al behoorlijk schuldig dus ik mocht nog iets extra's kopen van hem! :o

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-15 15:41

Confession: Ik vind sinterklaas vieren heel erg leuk, ik kijk het liefst ook elk jaar de intocht (lukt alleen bijna nooit omdat ik meestal moet werken) en zelfs de club van sinterklaas vind ik leuk. Even ter info, ik word over 10 dagen 30, haha. Alleen NIEMAND die ik ken vindt het verder leuk. Ik negeer het Sint gebeuren tegenwoordig dus maar een beetje, maar stiekem wil ik echt ontzettend graag lootjes trekken en lekker kneuterig met z'n alleen bij elkaar zitten op 5 december... :')

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-15 15:50

joyce2 schreef:
Confession: Ik vind sinterklaas vieren heel erg leuk, ik kijk het liefst ook elk jaar de intocht (lukt alleen bijna nooit omdat ik meestal moet werken) en zelfs de club van sinterklaas vind ik leuk. Even ter info, ik word over 10 dagen 30, haha. Alleen NIEMAND die ik ken vindt het verder leuk. Ik negeer het Sint gebeuren tegenwoordig dus maar een beetje, maar stiekem wil ik echt ontzettend graag lootjes trekken en lekker kneuterig met z'n alleen bij elkaar zitten op 5 december... :')

Ik heb met sinterklaas zelf niet zo veel, maar ik vind het ook super leuk dat ik vanavond naar mijn ouders ga.

Confession: Ik ben echt gek op gourmetten. Vind het echt helemaal geweldig. Mijn vriend en ik gaan dat morgen lekker met zijn tweeën doen, glaasje wijn erbij, heerlijk!

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-15 15:52

Ik heb principieel een hekel aan feestdagen die gerelateerd zijn aan een geloof. Dus Sinterklaas is de enige feestdag die ik leuk vind omdat dat de Christelijke lading daar nu wel vanaf is. :')

dogs_horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-15 16:19

Ik had met secondelijm per ongeluk de secondelijm en wat muntjes op het doosje van mijn telefoon geplakt, en toen ik het er af wilde halen zat het overal op mijn handen, wat ben ik toch een handig mens 8)7 :')

Edit: en ik ben nu aan het genieten van de lucht van de nagellakremover om het eraf te krijgen <3