Wij hebben deze liggen. Vind het heel leuk dat ze zulke gekke stukjes hebben, dus als er meer puzzels zijn in deze stijl met zulk soort stukjes hoor ik het graag
Puzzels met zulke gekke stukjes heb ik wel van hout, die zijn ook heel erg leuk (unidragon)
cursebreaker
Geplaatst: 22-01-23 21:32
Hele toffe puzzels komen weer voorbij! Die van de Efteling blijft echt prachtig
Die ‘gekke’ stukjes hierboven ziet er echt te gek uit ook! En benieuwd naar de Disney Kinkade puzzels wie daar nog aan gaat beginnen
Hier weer na die eerste leg niks meer gedaan tot vandaag dus ben nog niet heel ver nu na 2x puzzelen maar je begint wel het eea te herkennen:
Ik heb me er een beetje op verkeken, hij is pittiger als verwacht haha. Maar heb ook al jaren niet meer gepuzzeld dus dat kan ook wel meespelen.
Ben wel echt mega gelukkig met deze porta map van Jumbo! Wat een fijn ding en ook met rechtop wegzetten blijft alles netjes op de plek, dat is echt ideaal want plat is zo’n grote puzzel hier een stuk lastiger wegzetten tussendoor. Z’n geld so far wel waard geweest wat mij betreft.
Hierna wilde ik the little mermaid doen maar m’n zoon kijkt me al dagen smekend aan of ik ‘m met de Pokémon puzzel wil helpen waar hij aan was begonnen, dus dat wordt eerst hierna de Pokémon puzzel samen afmaken haha. Deze is dat:
En zojuist ook nog een ronde puzzel op de wishlist gezet die me echt fantastisch lijkt om te leggen:
Hier ook nog steeds blij met mijn Portapuzzel. Ok ik moet tegen op hard oppervlak vind ik fijner puzzelen. Maar ik vind dit handiger dan een plank.
Leuk hè puzzels met apartere stukjes King heeft ze volgens mij ook wel eens.
Hier een klein stukje verder maar ik puzzel zonder voorbeeld en direct uit de (kleine) doos.
Plus ik zit niet meer zo comfortabel aan tafel
ElfBeau_067
Geplaatst: 23-01-23 09:01
Shettepret schreef:
Mijn Efteling puzzel is af! Wat was deze leuk om te maken zeg! Absoluut een aanrader deze puzzel! Morgen ga ik er een lijst voor halen!
[ [url=m/3CItFk.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/RjXKhK.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wat een leuke puzzel! Zou m zelf ook wel willen!!
Shettepret
Geplaatst: 23-01-23 10:39
Dorus Deze puzzel vind ik ook echt waanzinnig! Ik hou van Rien Poortvliet en Anton Pieck.
Nicole Ah, op die manier. Nee de puzzel heeft niet alleen maar gewone stukjes. Het zijn er niet heel veel inderdaad maar er zitten wel een aantal drietjes en viertjes bij.
savieralover en Faringo Die puzzels zijn beide mooi met dat kleurenpalet! Hele 'warme' platen zo!
D_akota oh die Dombo puzzel is ook echt heel erg leuk!!
thirteen Naast de gekke stukjes vind ik ook de puzzel zelf heel erg mooi! Echt heerlijk kerstig zeg! Ik zag op aliexpress ook een gave puzzel van een kat. De stukjes zijn ook allemaal katjes. Die zou ik ook nog wel eens willen hebben.
cursebreaker Dat hert zie ik ook telkens langskomen als ik zoek op hertenpuzzels. Leuk dat jij hem maakt nu! Ik ben ook heel erg blij met mijn portapuzzle. Ideaal dat ding en ik zet hem inderdaad ook rechtop weg.
Saul Dat vin ik echt knap puzzelen. Doe je dat altijd zo?
ElfBeau Ik zag dat hij bij bol.com nu in de aanbieding was.
Inmiddels hangt hij nu aan de muur in het trappengat richting de zolder (mijn domein). Vandaag krijg ik ook nog een boek van Anton Pieck en de Efteling. Die komt er ook bij te liggen. Smaakt nar nog een puzzel van hem, maar lastig kiezen want er zijn zoveel leuke!
Nu ben ik bezig met een puzzel die we op het werk als relatiegeschenk kregen van een klant van ons. Een beetje een v Haasteren idee.
@Faringo: dat is ook een mooie plaat, maar ik vermoed vergelijkbare problemen als dat ik met Rien Poortvliet had. Als het niet opschiet vind ik altijd zo demotiverend.
@savieralover: mooie puzzel! Zoiets spreekt mij ook heel erg aan. Van welk merk is die?
@D_akota: die That's Life vond ik erg leuk! Zaten wel een paar lastige stukjes in, maar die heb ik met veel plezier gelegd. Ik hoop dat jij er ook net zoveel plezier aan beleefd!
@thirteenn: Ik wil ook puzzels met van die gekke stukjes! Maakt het zoveel uitdagender! Kerst thema heb ik dan weer helemaal niets mee :0 Ik zag laatste ergers een "bit and pieces" puzzel aangeboden worden. Die hebben standaard van die gekke stukjes en ook vaak puzzels in vorm. Maar van wat ik begrepen heb ik het een amerikaans post order bedrijf en zijn die puzzels hier niet zo makkelijk verkrijgbaar. Dus hoe die ene hier in nederland op marktplaats/marketplace terecht is gekomen durf ik niet te zeggen.
@cursebreaker: die plaat blijft ook zo mooi! En veel plezier met Pokemon.
@Saul: ik puzzel ook graag zonder voorbeeld. Beetje afhankelijk van de puzzel. Af en toe een keer kijken is bij sommige gewoon nodig om niet te gefrustreerd te raken.
@Shettepret: die hangt daar mooi!
Ik ben afgelopen weekend aan een nieuwe Wasgij begonnen, maar ik vergeet er iedere keer een foto van te maken. Maar hij schiet goed op, waarschijnlijk gaat hij vanavond wel af komen.
@dorus deze is van King. Classic collection met 3x een 1000 puzzel stukjes puzzel. Kwaliteit is niet het beste maar puzzelt toch leuk weg!
cursebreaker
Geplaatst: 24-01-23 19:39
Saul Knap zonder voorbeeld en direct uit de doos puzzelen! Benieuwd naar het eindresultaat, hij ziet er nu al erg tof uit!
Shettepret Ja, hij is ook erg mooi. Vind het ook wel tof dat je de 4 seizoenen terug ziet komen. En ja omg echt ideaal weg zetten zo dat ding, eens! Heeeel gaaf ook je puzzel aan de muur, prachtig!
Dorus Dankjewel! Veel plezier nog met het laatste deel van je Wasgij, als je ‘m ondertussen niet al af hebt misschien haha!
--
Ik heb gister nog een beetje gelegd. Langzaamaan wordt ie steeds voller, al heb ik nog genoeg te gaan
Jammer genoeg zie je op foto's telkens weinig door de weerkaatsing van het licht dus binnenkort eens kijken of ik een foto kan maken waarop je de details kunt zien - de puzzel ligt telkens precies onder de lamp, ook erg vervelend met stukjes leggen wel moet ik zeggen maar we hebben helaas slecht daglicht overdag en tot nu toe heb ik meestal ook 's avonds alleen gepuzzeld haha.
Wat is het druk hier! Ik ga morgen even rustig alles bijlezen hoor. Hier ook weer een aantal af, maar wel puzzels die ik voor de tweede keer maak. Kunnen ze daarna op Marktplaats.
Dorus
Geplaatst: 24-01-23 23:14
cursebreaker schreef:
Dorus Dankjewel! Veel plezier nog met het laatste deel van je Wasgij, als je ‘m ondertussen niet al af hebt misschien haha!
De Wasgij had ik gisterenavond inderdaad af Ze gaan best snel, maar ik heb er ook echt plezier in!
En wasgij is geweldig maar ik ga niet spieken sorry
Hier een klein stukje verder. Onze dame wilde niet slapen. Dus niet heel veel kunnen leggen. Ik moet hem opruimen voordat ze beneden komt anders wil ze perse helpen. En dat is nog net iets te moeilijk voor dr
cursebreaker
Geplaatst: 25-01-23 20:55
nevica Oh leuk, benieuwd welke jij nog (her)legd hebt!
Dorus Ohh de Tower Bridge, heel erg tof! Ziet eruit alsof het een leuke uitdaging is geweest. Knap dat je daar zo snel doorheen vliegt haha!
Faringo Oh zulke mooie updates al telkens, ben benieuwd als hij af is!
Saul Lekker opgeschoten weer! Ik weet niet hoe oud je dame is, maar jonge kids kunnen idd beter zoiets niet zien hahaha mijn zoon zou dan ook zeker hebben willen helpen, met alle gevolgen van dien. Nu hij bijna 10 is kunnen we wel samen lekker aan de slag met 1000 stukjes al is dat voor hem nog wel best pittig, voor hem zou 500 eigenlijk nog beter zijn.
-
Ik ben vandaag best goed opgeschoten nog; zat opeens een beetje in een flow. Nu denk ik dat het onderste deel wel ook makkelijker is tov het bovenste deel, omdat nu alles gaat komen met de takken nog, maar dat wordt iets voor morgen of overmorgen. Heb wel het idee dat ik de 2 stukjes links onder kwijt ben geraakt, want ik zie ze echt niet - maar zal er vast en hopelijk gewoon heel hard overheen kijken haha. Denk dat ik nog 2 leg sessies nodig heb - ik ga nooit zolang door achter elkaar ivm slechte concentratie momenteel en regelmatig duizelig zijn - en dan zal ie wel af zijn
Knap hoor dat je dan steeds zo ver komt! Ik vind die verticale puzzels vaak lastiger omdat ik er niet goed bij kan.
Onze dochter is 2,5 maar legt al met gemak een puzzel van 56 stukjes van normaal formaat Ik verwacht dus dat ze me binnen nu en een paar jaar wel kan helpen
Hier ook nog heel even gepuzzeld vanavond. Wilde eigenlijk een uur geleden al te bed
cursebreaker
Geplaatst: 25-01-23 23:31
Ik heb er niet bij stil gestaan hoe minder handig verticale puzzels zijn tot ik hieraan begon inderdaad haha. Ik ga in ‘t vervolg wel minder snel zo eentje kopen denk ik. Moet telkens veel staan en dat is wel jammer ja. Kan helaas de puzzelmap niet anders leggen hier op tafel omdat de (werk) computers daar staan dus met een verticale puzzle wel extra onhandig zo.
Wat leuk dat je dochter zo graag puzzelt al! Vond m’n zoontje ook zo fantastisch vroeger, net als lezen - en ik ben echt een boekenworm - maar ondertussen is het alleen nog voetbal, tennis en fortnite al is hij onlangs enthousiast aan de Pokémon puzzel begonnen maar 1000 stukjes is erg demotiverend voor ‘m dus die gaan we samen afmaken als ik klaar ben met deze. Heb voor z’n verjaardag in februari een paar 500 stukjes puzzels gevraagd voor ‘m.
En jouw puzzel komt ook al heel mooi bij elkaar zo zeg
cursebreaker
Geplaatst: 26-01-23 11:40
Oeh, bij Bol is er 2e halve prijs op veel puzzels/puzzel producten.
Zojuist een Jumbo portapuzzel Standaard gekocht die mijn zoon voor de verjaardag gaat krijgen en voor mezelf nog een Wasgij puzzel mee besteld. €16 korting totaal
Jammer genoeg zaten de Kinkade Disney puzzels er niet tussen haha, maar wel heel veel andere keus zoals Wasgij, jan van Haasteren, andere Disney puzzels en meer nog. Ook de andere portapuzzel dingen van jumbo zitten bij de actie erin, dus als iemand nog zoiets wilt is nu het moment denk ik hihi!
Dorus
Geplaatst: 26-01-23 12:06
Vraag me niet waarom, maar die Wasgij zonder voorbeeld vlieg ik zo doorheen en ik heb daar dan ook echt plezier in! Terwijl andere puzzels die ik in eenzelfde tijdsbestek leg me veel te snel gaan
@Faringo: Je schiet al aardig op! Het plezier van het proces is belangrijker dan de snelheid @Saul: Jij schiet ook al op! Erg hè, dat je soms zo lekker gaat met je puzzel dat je je bedtijd gewoon opschuift
Ik heb diverse verticale puzzels gezien die me qua plaat heel erg aanspreken (waaronder dat hert), maar moet heel eerlijk zeggen dat ik ze bewust voorbij laat gaan. Ik vind de bovenkant bij een horizontale puzzel al te ver weg, dus ik heb geen behoefte om te gaan ervaren hoe dat met een verticale puzzel is Hoewel er wel een paar puzzels zijn die iedere keer weer voorbij komen en waarbij ik misschien nog wel een keer overstag ga
Ja, ik zal ook niet snel meer een verticale puzzel kopen hoe mooi de plaat ook mag zijn haha. Iemand hier die wel eens andere vormen doet zoals ronde puzzels? Heb daar ook een paar van op de wishlist die me aanspreken, maar vraag me af hoe praktisch die zijn dan weer bv.
En heerlijk Dorus als je dat zo weglegt zonder voorbeeld! Ik heb daar te weinig voor gepuzzeld denk ik om dat voor elkaar te krijgen nog, maar wie weet komt dat nog als ik weer wat meer ermee bezig ga zijn. Sommige stukken leg ik wel zonder voorbeeld, andere stukjes zit ik wel regelmatig met m'n neus boven op die deksel om te loeren