Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Rebeccaa schreef:http://www.zalando.nl/element-fox-t-shi ... y-a11.html
Ik vind deze ook zo leuk! (en in de sale, yeey)
xRoosss schreef:Ik houuuuu van de H&M. Alles zit altijd geweldig en heb drie paar hakken van ze en die lopen ook echt zaligdaarnaast houd ik van de winkel app. Grappig dat de meningen zo verdeelt zijn
en ik ben snel uitgekeken op kleding, dus wel fijn dat ik geen hoofdprijs betaal voor wat ik bestel.
Sanne: leuke jas! Vooral teddy coating is heeeeeeerlijk.
Ik ben op zoek naar het perfecte (nep) leren jasje, echt de meest vreselijke zoektocht ooit
Jodie_ schreef:xRoosss schreef:Ik houuuuu van de H&M. Alles zit altijd geweldig en heb drie paar hakken van ze en die lopen ook echt zaligdaarnaast houd ik van de winkel app. Grappig dat de meningen zo verdeelt zijn
en ik ben snel uitgekeken op kleding, dus wel fijn dat ik geen hoofdprijs betaal voor wat ik bestel.
Sanne: leuke jas! Vooral teddy coating is heeeeeeerlijk.
Ik ben op zoek naar het perfecte (nep) leren jasje, echt de meest vreselijke zoektocht ooit
Ik weet niet wat voor jou het perfecte jasje is, maar ik heb de mijne laatst gevonden. Was ook al eeuwen op zoek en heb vooral veel gekeken naar echt leer, onder het mom van dan maar liever wat meer investeren, maar uiteindelijk voor €60 het in mijn ogen perfecte jasje gevonden, van nepleer, gewoon bij de Zara. Link: http://www.zara.com/nl/en/trf/outerwear/biker-jacket-c665507p2129182.html
Op de site vind ik 'm niet per se super eruit zien, maar het is zo'n heerlijk jasje. Hij valt super soepel, sluit mooi aan, ik vind de gestikte details super etc etc. Ik ben in ieder geval fan! Wil hem je dus even aanraden mocht je nog op zoek zijn!
Emmaa_ schreef:xRoosss schreef:Ik ben het van plan als een blazer te dragen. Gewoon over een trui of een tshirten als ik naar buiten ga de winterjas er over heen.
Mijn zusje doet dat idd ook altijd. Die dumpt haar jas op school in een kluisje en dan loopt ze de hele dag in dr leren jasje rond haha