Het Kleding Topic - Deel 6

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 14:18

Staat je heel mooi allemaal! Ik vind dat gestreepte shirtje ook heel leuk! (Streepjes. Mijn grote liefde. :'))

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 14:20

xRoosss

Re: Het Kleding Topic - Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 14:21

En Marlinde, leuk! Vooral dat jurkje staat je echt prachtig :j

dyoka

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 15:01

Streepjesshirt is leuk! :D Jurkje staat je inderdaad goed!

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 15:07

xRoosss schreef:
Ik houuuuu van de H&M. Alles zit altijd geweldig en heb drie paar hakken van ze en die lopen ook echt zalig :D daarnaast houd ik van de winkel app. Grappig dat de meningen zo verdeelt zijn :Y) en ik ben snel uitgekeken op kleding, dus wel fijn dat ik geen hoofdprijs betaal voor wat ik bestel.

Sanne: leuke jas! Vooral teddy coating is heeeeeeerlijk.

Ik ben op zoek naar het perfecte (nep) leren jasje, echt de meest vreselijke zoektocht ooit -O-

Ik weet niet wat voor jou het perfecte jasje is, maar ik heb de mijne laatst gevonden. Was ook al eeuwen op zoek en heb vooral veel gekeken naar echt leer, onder het mom van dan maar liever wat meer investeren, maar uiteindelijk voor €60 het in mijn ogen perfecte jasje gevonden, van nepleer, gewoon bij de Zara. Link: http://www.zara.com/nl/en/trf/outerwear/biker-jacket-c665507p2129182.html

Op de site vind ik 'm niet per se super eruit zien, maar het is zo'n heerlijk jasje. Hij valt super soepel, sluit mooi aan, ik vind de gestikte details super etc etc. Ik ben in ieder geval fan! Wil hem je dus even aanraden mocht je nog op zoek zijn!

Laurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 15:09

Leukkk Marlinde! Dat jurkje is het echt helemaal :D

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 15:14

Jodie_ schreef:
xRoosss schreef:
Ik houuuuu van de H&M. Alles zit altijd geweldig en heb drie paar hakken van ze en die lopen ook echt zalig :D daarnaast houd ik van de winkel app. Grappig dat de meningen zo verdeelt zijn :Y) en ik ben snel uitgekeken op kleding, dus wel fijn dat ik geen hoofdprijs betaal voor wat ik bestel.

Sanne: leuke jas! Vooral teddy coating is heeeeeeerlijk.

Ik ben op zoek naar het perfecte (nep) leren jasje, echt de meest vreselijke zoektocht ooit -O-

Ik weet niet wat voor jou het perfecte jasje is, maar ik heb de mijne laatst gevonden. Was ook al eeuwen op zoek en heb vooral veel gekeken naar echt leer, onder het mom van dan maar liever wat meer investeren, maar uiteindelijk voor €60 het in mijn ogen perfecte jasje gevonden, van nepleer, gewoon bij de Zara. Link: http://www.zara.com/nl/en/trf/outerwear/biker-jacket-c665507p2129182.html

Op de site vind ik 'm niet per se super eruit zien, maar het is zo'n heerlijk jasje. Hij valt super soepel, sluit mooi aan, ik vind de gestikte details super etc etc. Ik ben in ieder geval fan! Wil hem je dus even aanraden mocht je nog op zoek zijn!

Die is zeker mooi! Alleen super toevallig heb ik 10 minuten geleden een leren jasje besteld, deze van de modemusthaves: http://www.modemusthaves.com/kleding/jasjes/leahter-jacket-black.html

Kon er ook nog mijn fashioncheque kwijt, dus was de keuze snel gemaakt :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 15:18

Ik vind leren lasjes altijd zooo mooi, maar ik word er een beetje stereotype pot van, om het even niet zo netjes te zeggen.

:')

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 15:20

Staat je alledrie echt superleuk, Marlinde! :D

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 15:25

Dat jasje heb ik ook gehad maar heb hem een week geleden verkocht omdat ik 'm nogal stijf vond. Ben benieuwd wat jij er van vindt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 15:29

Dat leren jasje van Zara is mooi! Beetje jammer dat ik nu echt even het geld er niet voor heb, maar wauw :+:
Ik heb een hele mooie van h&m, dat is echt mijn favoriete kledingstuk. Draag het het liefste elke dag, maar mag het maar 1x per week aan van mezelf. :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 15:44

Heel lief dat jullie dat zeggen! :+:

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 16:07

Ik ga mee met Roos in de H&M 'discussie'. Past altijd goed & ik heb ook graag vaak nieuwe dingen, dus ietwat goedkoper is altijd fijn :Y)

Gisteren m'n bestelling binnen gekregen! De broeken waren niet goed, maar ik ben wel 4 jurkjes,2 mutsen en een sjaal rijker <<) En laatst van Zalando 2 mooie warme vesten binnen gekregen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 16:09

Ligt er ook aan of je veel kleding hebt die je af en toe draagt, of weinig kleding die je heel vaak draagt. Enkele van mijn favoriete kledingstukken zijn ook h&m (divided vooral), maar ik heb het ook niet heel vaak aan, omdat ik gewoon best veel andere kleding heb, waardoor het best prima blijft allemaal. Vroeger had ik niet zoveel kleding en droeg ik wat ik had best vaak, dan merk je wel dat je heel regelmatig nieuwe dingen moet kopen omdat het slijt, maar ach. Als ik iets echt heel erg fijn/leuk/mooi vind, koop ik het ook nog wel eens 2 keer. :o

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 16:10

Ik heb heel veel wat ik weinig draag ;) Zoals ik laatst al zei toen de aantallen hier voorbij kwamen; ik heb 17 broeken hangen (waarvan ik er 2 vaak draag en 15 dus af en toe :') ), truien etc weet ik niet eens. Met schoenen zit ik over de 45 paar :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 16:10

45. :oo
Wauw, ik ben jaloers haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 16:11

Ik heb ook heel veel kleding, maar kom wel regelmatig terug op bepaalde artikelen die ik dan weer heel veel draag.

H&M zit bij mij over het algemeen prima, heb het goede figuur ervoor ofzo denk ik? Moet wel altijd relatief grote maatjes hebben maar dat maakt me niet zo veel uit eigenlijk

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 16:27

Als m'n inloopkast strakjes helemaal klaar is zal ik een foto plaatsen O:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 16:56

Ik heb 3 jeans waarvan 1 echt begint te slijten. :=

Ik heb een cadeautje gekregen :D Een Alice + Olivia jurk. <3

Afbeelding
Afbeelding

Doubtless, wauw, een inloopkast! Ik wil foto's! :D

xkimmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 17:39

Wat ik me dan afvraag he, hoe dragen jullie dat leren jasje? Echt als jas of meer als vest en hou je dat op bijv school gewoon aan? Als jas alleen lijkt me te koud, doen jullie er dan een jas overheen?

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 19:35

Ik ben het van plan als een blazer te dragen. Gewoon over een trui of een tshirt :D en als ik naar buiten ga de winterjas er over heen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 19:37

xRoosss schreef:
Ik ben het van plan als een blazer te dragen. Gewoon over een trui of een tshirt :D en als ik naar buiten ga de winterjas er over heen.

Mijn zusje doet dat idd ook altijd. Die dumpt haar jas op school in een kluisje en dan loopt ze de hele dag in dr leren jasje rond haha

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 19:48

xkimmx schreef:
Wat ik me dan afvraag he, hoe dragen jullie dat leren jasje? Echt als jas of meer als vest en hou je dat op bijv school gewoon aan? Als jas alleen lijkt me te koud, doen jullie er dan een jas overheen?

In de zomer als zomerjas en in de winter als "jasje". :D

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 19:57

Emmaa_ schreef:
xRoosss schreef:

Mijn zusje doet dat idd ook altijd. Die dumpt haar jas op school in een kluisje en dan loopt ze de hele dag in dr leren jasje rond haha

Jaa, precies dat :j en in de zomer als zomerjasje.

Goh wat voel ik me opeens minder schuldig, ik heb gewoon een ontzettend functionele aankoop gedaan :')

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 20:05