vuurneon schreef:m8eld schreef:Ik kon ook een Jeska, vond ik best mooi.Ik vind het een mooie hondennaam Haha
xColorCross schreef:Op fb: Daymean. Ik dacht ' Day-mean? .. Oh, Dayme-an.' Aparte variant van Demian.Off topic: Sammie, je os. Hoe kom je er op. Wat is dat voor (code)taal? Sowieso vind ik demian verschrikkelijk, hoe ook gespeld...
Tinus1909 schreef:Ik moet zeggen dat ik Jinte en Fenne erg leuk bij elkaar vind passen!Dankjewel! Ik hoor de combinatie wel vaker, of bv Jente en Fenna, iets in die trant iig
Vind Jite ook wel erg leuk Hier in de familie ook een Tjallie, inmiddels al járen, maar ik kan er maar niet aan wennen
takkie_muis schreef:En Liz? , dus zonder de zy erachter "=Voor mijn gevoel meer een afkorting, niet echt een volwaardige naam...
Liz, zou zo op mijn namenlijstje kunnen staan maar staat van geen meter bij de achternaam en wordt het een soort spraakgebrek
takkie_muis schreef:Ik las een Rayan , zal wel verbastering van Ryan zijnis idd de Marokkaanse versie van Ryan, wordt uitgesproken als Raajan.
Olivia met als korte Liv is wel oke. Alleen Liv vind ik niet oke.Ik heb vanmiddag kennisgemaakt met twee mannekes (broertjes) die Beuk en Manus heette.... echt een no-go.