Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-25 09:25

Foaly schreef:
Ouders die miepen dat hun kinderen de AH mini's niet in elkaar krijgen en dat ze 'te moeilijk' zijn. Als je je kind al niet wilt helpen om een kartonnen kaas te vouwen, waarom heb je dan kinderen _O-

"nee we hoeven geen mini's want mama kan niet vouwen" _O-

Wij vouwen ze hier in elkaar en geven ze aan de buurtkindjes zodat ze er meteen mee kunnen spelen :j

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-25 09:28

Marcella schreef:
Vond het warm vannacht. Verschillende keren dus dekens afgegooid en daar vind mijn lichaam nu wat van.

-O- plus één.

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-25 10:16

Polarize schreef:
Foaly schreef:
Ouders die miepen dat hun kinderen de AH mini's niet in elkaar krijgen en dat ze 'te moeilijk' zijn. Als je je kind al niet wilt helpen om een kartonnen kaas te vouwen, waarom heb je dan kinderen _O-

"nee we hoeven geen mini's want mama kan niet vouwen" _O-

Wij vouwen ze hier in elkaar en geven ze aan de buurtkindjes zodat ze er meteen mee kunnen spelen :j

Die kinderen? :')

fleurtjeuh

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-25 10:45

Ik woon in deze regio....
Om de paar minuten vliegt er wat over...
Afbeelding

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-25 10:50

Mijn hemel, laten we kinderen nog dommer maken. Moet AH dan een app maken om die dingen voor de kinderen te vouwen? Kunnen ze ze via een 3D printer uitdraaien... 8)7

Mijn ergernis ligt bij de apotheek. Voorheen kon je je etiket in de speciale brievenbus doen en lag het medicijn de volgende dag of een van de volgende dagen voor je klaar. "Uit hygiëne-oogpunt" wordt dat niet meer gedaan en gaat alles digitaal. Als ik ergens een *********** hekel aan heb, dan is het dat. Vooral omdat die van onze apotheek zo onnodig ingewikkeld is. Maar goed, ze hadden een automatische herhaalservice, maar die werkt blijkbaar niet. Dus moest ik het net digitaal aanvragen. Mijn stressniveau ligt momenteel mijlen hoger dan de Himalaya, want het lukte niet. Besloten om een mail te sturen, kan ook niet. Na veel omwegen een contactformulier weten te vinden, maar Katrien Duck was al aardig in mijn hoofd aan het huishouden. Laat staan dat ouderen hun herhaalrecept moeten aanvragen...

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-25 11:07

Alja schreef:
Niet Fleur maar Froukje ;)

Beterschap Froukje! :')
Ik ben er met mijn kop niet bij hoor, de laatste tijd :+

Pff, ik dacht dat gisteren de laatste warme dag zou zijn, maar het is bloedheet. Ben gelukkig bijna klaar met uitmesten.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-25 11:16

Captain schreef:
Het programma 'Rutger en de uitkeringstrekkers' }:0 Goed om te weten naar wat voor personen je salaris kan gaan.

N.a.v. de reacties hier ben ik hem ook gaan kijken, eigenlijk vind ik hem niet per se spannend, tot nu toe komen er stereotypes voorbij die wat mij betreft wel herkenbaar zijn. Bij sommige kan je wat mij betreft goed zien dat zij op sommige punten volgens mij vooral vast lopen in hun hoofd, met hoe zij dingen aanpakken (lees, gebrek daaraan zoals passiviteit, of het maken van in mijn ogen onlogische keuzes) wat ook heel erg beperkend kan zijn.
Een beperking is niet per se lichamelijk.

Ik erger mij aan bol.com, ik had een prullenbak besteld en die is zonder deksel geleverd. Dat verzin je toch niet? Er wordt nu een nieuwe opgestuurd maar ik moet deze wel retourneren, ja leuk hoe krijg ik dit grote lerp zonder auto bij een pakketpunt, en bedankt he.

JustMe8484

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-25 11:36

fleurtjeuh schreef:
Ik woon in deze regio....
Om de paar minuten vliegt er wat over...
[ Afbeelding ]

Wij wonen ook op de routes. De kinderen genieten er hier elk jaar weer van. Staan op vrijdag de hele middag buiten, dan vliegt er altijd a super veel over ons huis. En nu is de rest van het gezin op de heide kijken.

Edit: sorry dit was het ergernissen topic... Na vandaag weer voorbij, het programma duurt tot 15u geloof ik wat betreft de parachute droppingen....

Mijn ergernis is dat ik weer eens moet werken als het gezin wat leuks doet. Nou heb ik ook zin om te werken hoor, maar het is deze hele maand raak...

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-25 11:46

verkouden, dus heel slechte nacht gehad, half flesje neusspray heeft niet geholpen, steeds weer wakker worden en naar adem happen, droge bek. :(

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-25 11:48

Schip met zure appels wat eraan komt. :=

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-25 11:49

Ik ben zenuwachtig voor vandaag. En dan moet ik elke 15 minuten plassen.

En ik moet zo een uur in de auto. Zou bijna een luier regelen en omdoen. :+

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-25 11:51

JEUK over hele gezicht..

Vanmorgen mijn speciale zalf er al opgesmeerd, voor mijn gevoel werkt het nu even niet..
Maar denk dat ik sowieso rustig moet afwachten dat het gaat werken..

Heb ook zichtbare uitslag in het gezicht, en het trekt zelfs onder het haar door.. -O-

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-25 12:38

Gisteren kreeg ik de melding van de PostNL dat ze onderweg waren. Tijdsframe van een half uur. Vlak erna kreeg ik een telefoontje van school dat mijn dochter erge hoofdpijn en buikpijn had. Dus die moest opgehaald worden. (Zeker met haar gezondheidsproblemen) Maar school is 20 min rijden enkele reis. Dus ik aan mijn buurman gevraagd of hij mijn pakketten kon aannemen, was geen probleem, briefje op de deur geplakt.

Vandaag kwam de postbode weer, of ik mijn pakketten wel had gekregen en of ik dat niet meer wilde doen. Want er moest een handtekening op en de volgende keer zou hij ze gewoon mee terug nemen. Maar blijkbaar had hij ze dan ook gewoon meteen naar een pakketpunt gebracht.
Dacht je er goed aan te doen om even de buurman te vragen….
Ik vind het trouwens ook een belediging voor de buurman als of hij de pakketten zou achterhouden. Ik was nog niet eens binnen of hij kwam er al mee aanlopen.
En dan zullen we het maar niet hebben over de pakketten die gewoon voor de deur worden gezet.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-25 12:46

Vriendin die mijn auto-rij angst niet snapt en het maar niet wil accepteren. Oké, ik snap dat je het niet begrijpt maar stop met me telkens te triggeren om te vragen of ik tóch wil rijden.

Oh en verzendkosten. Zo'n hekel daar aan. Product van €10 wat ik moet hebben en dan €6 verzendkosten...
Meerdere online bestellingen gedaan en gewoon 20 euro kwijt aan verzendkosten en dat voelt echt als weg gegooid geld.

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-25 12:47

Mijn klanten op het werk zijn allemaal zó vervelend _-:( echt, ik snap dat je baalt van bezorgdiensten enzo maar als ik binnen een dag antwoord en regel dat het de volgende dag bezorgd wordt dan is dat het allerbeste wat er kon gebeuren. Hou gewoon op

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-25 12:48

Shenavallie schreef:
Mijn hemel, laten we kinderen nog dommer maken. Moet AH dan een app maken om die dingen voor de kinderen te vouwen? Kunnen ze ze via een 3D printer uitdraaien... 8)7

Mijn ergernis ligt bij de apotheek. Voorheen kon je je etiket in de speciale brievenbus doen en lag het medicijn de volgende dag of een van de volgende dagen voor je klaar. "Uit hygiëne-oogpunt" wordt dat niet meer gedaan en gaat alles digitaal. Als ik ergens een *********** hekel aan heb, dan is het dat. Vooral omdat die van onze apotheek zo onnodig ingewikkeld is. Maar goed, ze hadden een automatische herhaalservice, maar die werkt blijkbaar niet. Dus moest ik het net digitaal aanvragen. Mijn stressniveau ligt momenteel mijlen hoger dan de Himalaya, want het lukte niet. Besloten om een mail te sturen, kan ook niet. Na veel omwegen een contactformulier weten te vinden, maar Katrien Duck was al aardig in mijn hoofd aan het huishouden. Laat staan dat ouderen hun herhaalrecept moeten aanvragen...

Ik vind het ook niet positief dat altijd alles verplicht meer en meer digitaal en via allerlei apps moet.

Men zou op zijn minst de keuze moeten hebben.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-25 12:49

Nyaleti schreef:
Vriendin die mijn auto-rij angst niet snapt en het maar niet wil accepteren. Oké, ik snap dat je het niet begrijpt maar stop met me telkens te triggeren om te vragen of ik tóch wil rijden.

Oh en verzendkosten. Zo'n hekel daar aan. Product van €10 wat ik moet hebben en dan €6 verzendkosten...
Meerdere online bestellingen gedaan en gewoon 20 euro kwijt aan verzendkosten en dat voelt echt als weg gegooid geld.

Dan haal je t in een fysieke winkel?

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-25 13:01

Als ze het daar zouden hebben wel ja :o?

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-25 13:04

Nou, dan heb je 't geld niet weggegooid, toch? Iemand komt je brengen wat in jouw buurt niet te krijgen is.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-25 13:47

En als je zelf rij angst hebt is het toch fijn dat een ander het toch komt brengen?

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-25 14:13

Nieuwe Kamado in elkaar gezet en twee uurtjes laten branden. AH leeg gekocht aan lekkere dingen voor er op. Vriendje van de puber uitgenodigd om mee te eten.

Gaat het gvd de hele middag regenen :x ^) Dat wordt in m’n eentje onder de overkapping BBQ’en :')

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-25 14:17

Alja schreef:
En als je zelf rij angst hebt is het toch fijn dat een ander het toch komt brengen?

Ja want die ergernissen waren ook echt aan elkaar gelinkt ja.

Ik mag me er toch aan ergeren dat verzendkosten zo duur zijn? En dat het voelt als weg gegooid geld.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-25 14:21

Even snel Haven festival braderie gelopen. Zonde van de tijd geweest. Okay wel een paar dingen gezien, maar als ik niemand zie staan ben ik weer weg.

Maar nu lig ik dus kapot op bed en moet nog iets eten klaarmaken.

Met benauwd.

Trippelstoel is leuk, maar op zijn hoogst nog te laag.

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-25 14:26

Ik had gerekend op een droge dag om mijn was buiten te drogen.

Not.

Nu hangt het binnen op allerlei plekken in de weg met de kachel aan om de luchtvochtigheid naar beneden te krijgen, en deur en ramen open om het niet snotheet te laten worden binnen.

Way to go :')

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-25 14:49

Mijn buitenrit duurde tot de ingang van het bos, toen kwam de regen ineens zo hard uit de lucht dat we maar zijn omgedraaid en in draf terug naar stal gereden :')

Nu zit ik vast op stal, want het is not steeds aan het hozen en ik was op de scooter