Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
En ik mis ze want heb ze eigenlijk nodig om goed te slapen en nu dus al paar dagen niet

ik hoor alleen maar auto's/motoren (en dan niet bepaald standaard aan het geluid te horen) en piepende banden.
cariena1 schreef:daantjuhhh schreef:@cariena1
Dat is toch geen ergernis?
Dat is toch gewoon mega tof.
Zwembad was net vol 2 weken gestaan maar anders past het niet
rien10 schreef:Er ging iets fout met mijn post.
Dit heeft niets te maken met waar je vandaan komt. Asociaal gedrag bestaat overal. In de Randstad. In Friesland. In Brabant. In de Achterhoek. Overal.
denisesilver schreef:Wat een getrut van die collega's, Zebrastreep.
Nou, mestcontainer is leeg. Ze waren er uiteraard precies om 4:30. Nog even getwijfeld om dan maar gelijk te gaan werken, maar toch maar even terug mijn bed in gedoken.
Ik heb zin in de herfst![]()
Hutcherson schreef:Hooi wordt elke maand steeds n stukje duurder
Ik heb onverpakte, giga balen van bijna 600 kg. Fantastisch hooi, weinig stof, heerlijke kruiden erdoor, paarden doen het er geweldig op. Dus zomaar wisselen durf ik niet zomaar. Het valt nu nog meer qua prijs maar elke keer nieuwe balen halen is weer duurder en er zijn steeds leveringsproblemen omdat het niet aan te slepen is dit spul. Voordat het in de schuur staat is het alweer verkocht.
denisesilver schreef:denisesilver schreef:Wat een getrut van die collega's, Zebrastreep.
Nou, mestcontainer is leeg. Ze waren er uiteraard precies om 4:30. Nog even getwijfeld om dan maar gelijk te gaan werken, maar toch maar even terug mijn bed in gedoken.
Ik wil me graag verontschuldigen aan iedereen die vandaag naar buiten moet
denisesilver schreef:denisesilver schreef:Wat een getrut van die collega's, Zebrastreep.
Ik wil me graag verontschuldigen aan iedereen die vandaag naar buiten moet