Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-24 21:45

@cariena1

Dat is toch geen ergernis?
Dat is toch gewoon mega tof.

cariena1

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-24 21:47

daantjuhhh schreef:
@cariena1

Zwembad was net vol 2 weken gestaan maar anders past het niet

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-24 21:48

denisesilver schreef:
Ze komen morgen tussen 4:30 en 5:30 de mestcontainer legen. Nee joh jongens, kan dat niet nog ff wat eerder? 8)7

:\ 8)7 :Z

Succes!

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-24 21:52

Wat een tijden Denise :=

Ik heb twee kussens gewassen paar dagen terug want dat moest echt. Ik heb geen droger maar he, sochtends vroeg wassen en direct op de lijn en hele dag in de zon (paar keer keren). Maar helaas niet droog genoeg dus dag erna weer. Maar het binnenste js nog steeds wat vochtig en nu stinken ze dus... grmbl. Dus dan maar naar m'n moeder brengen voor een nieuwe wasbeurt en 100 uur in de droger. Het gaat om voedingskussens met soort van harde bolletjes erin. Dat moet toch gewoon goed te wassen en drogen zijn? We zijn nu dagen Verder -O- En ik mis ze want heb ze eigenlijk nodig om goed te slapen en nu dus al paar dagen niet ;(

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-24 21:53

cariena1 schreef:
daantjuhhh schreef:
@cariena1

Oh zo.

Nou ja er staat wel iets anders erg leuks tegenover gelukkig

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-24 22:03

Hooi wordt elke maand steeds n stukje duurder :(
Ik heb onverpakte, giga balen van bijna 600 kg. Fantastisch hooi, weinig stof, heerlijke kruiden erdoor, paarden doen het er geweldig op. Dus zomaar wisselen durf ik niet zomaar. Het valt nu nog meer qua prijs maar elke keer nieuwe balen halen is weer duurder en er zijn steeds leveringsproblemen omdat het niet aan te slepen is dit spul. Voordat het in de schuur staat is het alweer verkocht.

Polarize

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-24 22:34

Nou aan de geluiden te horen is er een race bezig in mijn dorp :') ik hoor alleen maar auto's/motoren (en dan niet bepaald standaard aan het geluid te horen) en piepende banden.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-24 23:09

Ik hou meestal wel van m'n boerenleventje maar er staat nu een koe al heel de dag zo ontiegelijk hard te brullen, dat ik er nu wakker van lig ^)

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-24 23:09

Mijn vriend heeft het sinds een week over caravans en kamperen enzo. Hij zegt dat het grapjes zijn en ik lach wel mee, maar ergens huil ik om het idee dat hij dat misschien wel echt zou willen :')

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-24 23:19

Dat iemand met een kind met down zijn kind als een baby behandeld.Denk aan voeren enz.Terwijl zijn kind dat zelf heel goed kan,want als het kind bij iemand anders gaat eten en drinken kan het kind het wel zelf.

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-24 23:21

Niobe schreef:
Mijn vriend heeft het sinds een week over caravans en kamperen enzo. Hij zegt dat het grapjes zijn en ik lach wel mee, maar ergens huil ik om het idee dat hij dat misschien wel echt zou willen :')

In elk geintje zit een seintje.
Unlucky you.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-24 23:47

Toch echt een hoop onzin gehoord tijdens dat gesprek met een collega. Blijkbaar hebben anderen zich er aan geïrriteerd hoe ik omga met mijn trauma. Heel duidelijk gemaakt dat ik zelf bepaal wat voor weg ik daar in wil vinden en dat het mij echt niet kan schelen wat mensen denken over mijn aanpak. Ik moet ermee dealen en hun niet.

Waar het om ging is dat ik niet wou kijken bij een overleden persoon met een aantal collega's. Ik heb ook uitgelegd dat die collega's waaronder de collega die met mij in gesprek ging dat zij nog te onbetrouwbaar zijn voor mij en een nare reactie kunnen geven wat ik niet op dat moment kan gebruiken. Ook voelde dat voor mijzelf het teveel op dat moment en was het na 4 weken stress voor mij even klaar. Ik koos we uiteindelijk voor om met een collega te gaan kijken die nooit een mening zal vormen over mijn angst en mij daarin ondersteunt. Daardoor is het stukje trauma wat ik heb toch minder heftig geworden waar ik heel blij mee ben want het heeft dus gewerkt.

Ik snap niet dat er mensen zijn die zich druk maken over dat soort zaken. En vooral slap dat we dat na 3 maanden nog gaan aanhalen. Maar tijdens een vergadering durven ze niet met de manager erbij. Ik heb iedereen uitgebreid gesproken hierover wat ze ervan vonden en hoe ze het hebben ervaren en nu is het achteraf nog even banketstaaf doen.

Collega bleef erbij dat ze zich irriteerde. Ik heb maar gezegd dat we van mening verschillen maar ik niet mijn eigen aanpak die heeft gewerkt naar beneden ga halen.

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-24 00:11

Jeetje, fotolijstje, wat een ellende. Sterkte.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-24 05:05

Wat een getrut van die collega's, Zebrastreep.

Nou, mestcontainer is leeg. Ze waren er uiteraard precies om 4:30. Nog even getwijfeld om dan maar gelijk te gaan werken, maar toch maar even terug mijn bed in gedoken.

Ik heb zin in de herfst :+

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-24 06:37

cariena1 schreef:
daantjuhhh schreef:
@cariena1

Niet een grasveldje in de buurt waar je even kan oefenen? Zie dat hier regelmatig op een buurtveldje tent oid opzetten, wij hebben ook een dagcampeerplaats in het dorp, daar mag je overdag kamperen , daar oefenen ook veel mensen.

Froukje_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-24 06:46

Een wesp in de slaapcabine van de vouwwagen... ik haat wespen!
Cariena leuk vouwwagen is vaak ff puzzelen maar als je het 1x door hebt

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-24 07:13

rien10 schreef:
Er ging iets fout met mijn post.

Dit heeft niets te maken met waar je vandaan komt. Asociaal gedrag bestaat overal. In de Randstad. In Friesland. In Brabant. In de Achterhoek. Overal.

Klopt hoor, daar heb je helemaal gelijk in. We hebben op dit moment alleen een opvallende hoeveelheid 'vakantiegangers' uit Zuid-Holland die hier permanent zijn neergestreken, vandaar dat ik die benoemde. Maar het is overal aan de orde.

cariena1

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-24 07:30

Afbeelding

cariena1

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-24 07:31

Afbeelding
Trampoline verplaatst vanavond de caravan halen moet genoeg ruimte zijn in de tuin nu

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-24 07:58

denisesilver schreef:

Nou, mestcontainer is leeg. Ze waren er uiteraard precies om 4:30. Nog even getwijfeld om dan maar gelijk te gaan werken, maar toch maar even terug mijn bed in gedoken.

Ik wil me graag verontschuldigen aan iedereen die vandaag naar buiten moet :+

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-24 08:28

Hutcherson schreef:
Hooi wordt elke maand steeds n stukje duurder :(
Ik heb onverpakte, giga balen van bijna 600 kg. Fantastisch hooi, weinig stof, heerlijke kruiden erdoor, paarden doen het er geweldig op. Dus zomaar wisselen durf ik niet zomaar. Het valt nu nog meer qua prijs maar elke keer nieuwe balen halen is weer duurder en er zijn steeds leveringsproblemen omdat het niet aan te slepen is dit spul. Voordat het in de schuur staat is het alweer verkocht.

Ja echt he... ik heb vorig jaar het dubbele betaald aam hooi dan 2 jaar ervoor.....

Een skippy was hier van 21 naar 35 euro gegaan. Ik hou mijn hart vast voor dit jaar... en dan straks ook nog een hogere btw begreep ik -O-

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-24 09:00

denisesilver schreef:
denisesilver schreef:

*\o/*

Okay lijf vind het niet leuk, maar planten buiten hebben water gehad. :+

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-24 09:15

denisesilver schreef:
denisesilver schreef:

Nee hoor ik deed een vreugde dansje vanochtend, ik ga veel liever met dit weer naar buiten als met die warmte :D

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-24 09:33

Ik vond het juist mega vies en benauwd buiten. Regen en wind, prima, maar dan wel graag met bijbehorende (lage) temperatuur en niet van dat natte washandjes gedoe :=

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-24 10:09

Net 5 weken geleden mn oude pony laten inslapen en vandaag krijgt de andere de diagnose checkligament blessure

I love horses I love horses I love horses

:') Mijn portemonnee does not love horses