Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marcella schreef:Groot gelijk Siggislief grond knuffelen is niet leuk.
Zebrastreep schreef:Het is echt ontzettend glad , op straat ligt gewoon overal ijs. En het vriest nu ook. Als je er op loopt voel je ook gewoon ijs onder je voeten knappen.
Wordt nog wat morgenochtend gelukkig hoef ik maar naar de andere kant van de stad te rijden. Alleen het terrein bij mijn werk is altijd zo glad.
Polarize schreef:Zebrastreep schreef:Het is echt ontzettend glad , op straat ligt gewoon overal ijs. En het vriest nu ook. Als je er op loopt voel je ook gewoon ijs onder je voeten knappen.
Wordt nog wat morgenochtend gelukkig hoef ik maar naar de andere kant van de stad te rijden. Alleen het terrein bij mijn werk is altijd zo glad.
Schaatsen onder binden?? Ik heb ergens nog een foto uit 2016 ofzo dat ik op straat aan het schaatsen ben...
Mijn hond zat zonet te janken en te doen..dacht dat ze moest plassen maar nee mevrouw had de sneeuw gezien en wou een paar rondjes in de sneeuw rennen voordat ze op bed ging..sta ik daar in mn pyjama
Winged schreef:Ik werk voor een gemeente.. en hoeveel mensen niet begrijpen dat zout strooien niet direct zorgt dat de weg niet meer glad is. En dat he he snelheid moet aanpassen.... elke keer weer gezeik op sociale media