Maar wil wel iets kerstigs in huis anders is het zo karig ik hou wel van de gezelligheid.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
CharxHebe schreef:Wij durven de kerstboom dit jaar niet te zetten met onze lieve dochter van bijna 10 maanden. Na jaren durfden we het vorig jaar eindelijk aan met onze katten (die de hele boom negeerden
) en nu dus weer niet.
Maar wil wel iets kerstigs in huis anders is het zo karig ik hou wel van de gezelligheid.
Menino schreef:CharxHebe schreef:Wij durven de kerstboom dit jaar niet te zetten met onze lieve dochter van bijna 10 maanden. Na jaren durfden we het vorig jaar eindelijk aan met onze katten (die de hele boom negeerden
) en nu dus weer niet.
Wij hebben (nep)guirlandes opgehangen. 1 hele mooie volle (een Swag heet dat geloof ik) van de koof naar de aanbouw, en die versierd met kleine kerstballetjes, en van die klemvogels, en lichtjes.
Echt een feestjeEn het hangt in de lucht. Dus geen katten of baby's die erbij kunnen
![]()
Zal eens kijken of ik een foto kan maken haha.
suusje26 schreef:Ik snap het niet zo goed. Als ik via PostNl verstuur zien ze dan de afzender? Dan kan je toch nooit anoniem dat pakket versturen?
candalisa schreef:germie schreef:Op postNL punt is wel duurder als zelf een label printen.
Scheelt 50cent en in de OP is al aangegeven dat het verzenden gewoon via PostNL punt hoort te gaan.