Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Castilja schreef:Ik heb gisteren op de Parade een enorm leuke avond gehad en echt een leuke jongen ontmoet. Hij had alleen een dusdanig ingewikkelde naam dat ik keer- op keer vergat hoe hij heette. We zagen elkaar echt wel zitten maar uiteindelijk ben ik 'm kwijt geraakt, en nu kan ik hem dus ook niet online opzoeken omdat ik wederom z'n naam ben vergeten. Echt sad. Ik ben niet zo snel onder de indruk van gasten maar deze keer dacht ik echt "OK BOIIII TOT DE VOLGENDE KEER" en nu kan dat dus niet.
Cayenne schreef:Castilja schreef:Ik heb gisteren op de Parade een enorm leuke avond gehad en echt een leuke jongen ontmoet. Hij had alleen een dusdanig ingewikkelde naam dat ik keer- op keer vergat hoe hij heette. We zagen elkaar echt wel zitten maar uiteindelijk ben ik 'm kwijt geraakt, en nu kan ik hem dus ook niet online opzoeken omdat ik wederom z'n naam ben vergeten. Echt sad. Ik ben niet zo snel onder de indruk van gasten maar deze keer dacht ik echt "OK BOIIII TOT DE VOLGENDE KEER" en nu kan dat dus niet.
Weet hij jouw naam wel? Misschien zoekt ie jou wel op
Castilja schreef:Ik heb gisteren op de Parade een enorm leuke avond gehad en echt een leuke jongen ontmoet. Hij had alleen een dusdanig ingewikkelde naam dat ik keer- op keer vergat hoe hij heette. We zagen elkaar echt wel zitten maar uiteindelijk ben ik 'm kwijt geraakt, en nu kan ik hem dus ook niet online opzoeken omdat ik wederom z'n naam ben vergeten. Echt sad. Ik ben niet zo snel onder de indruk van gasten maar deze keer dacht ik echt "OK BOIIII TOT DE VOLGENDE KEER" en nu kan dat dus niet.