en nee ik ga niet op dieet 
Ik ben een reus en zit nu in Thailand, alles is voor letterlijk 2x lichtere mensen gemaakt, het gaat dus weleens heel gênant mis. Die wc-bril heb ik niet eens gemeld want ik schaamde me er best heel erg voor
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
en nee ik ga niet op dieet 
Fly_high schreef:Urbanus schreef:Nooit, maar wat is dan de biecht? Dat jullie harde seks hebben gehad of op dieet moeten? Ik snap de biecht gewoon niet.
Sommige mensen vinden het al erg fout en stout dat ze harde seks hebben![]()
...ik heb laatst een wc-bril gebroken, zonder wat spannends uit te voerenda's pas triest
Fly_high schreef:Door erop te gaan zitten om te plassenen nee ik ga niet op dieet
Ik ben een reus en zit nu in Thailand, alles is voor letterlijk 2x lichtere mensen gemaakt, het gaat dus weleens heel gênant mis. Die wc-bril heb ik niet eens gemeld want ik schaamde me er best heel erg voor
Dioxide schreef:Realiseer me dat dit enorm "first world problem" is, maar het is tenslotte een biecht topic![]()
Ik heb een Dodge Challenger gevonden die qua look he-le-maal is wat ik zocht. Tot ik zag dat er een V6 motor in ligt in plaats van een V8 - en ik kan het echt niet over mijn hart verkrijgen om een "muscle car" met 2 cylinders te weinig te kopen puur vanwege het plaatje![]()
Urbanus schreef:Ik had plakBH's besteld voor een feestje. Vreselijke ondingen. Ze waren per ongeluk bij mijn buurvrouw geleverd en zij had ze open gemaakt dus ze vroeg net hoe ze bevallen en ik heb gezegd dat ze fantastisch zijn!
Sommige vallen er al af als je ernaar kijkt idd. Maar als je een goede hebt kun je die ook nog vaak hergebruiken, mits je hem goed opbergt! Ik heb er al één jaar 1 van de zalando die ik met regelmaat gebruik
Picopico schreef:Ik doe het wel als hij op is, maar niet als hij bijna op is. Wel leg ik in mijn huidige huis dan even een nieuwe wc-rol bovenop het reservoir van de wc, zodat de volgende niet misgrijpt.Nav een ander topic: ik vervang de wc-rol niet als deze (bijna) op is![]()
In my defence: bij mij thuis deed niemand dat. Ik ben er pas vrij recent dmv het internet achtergekomen dat dit een ergenis is van mensen![]()
Siersma schreef:Mijn biecht van vandaag. Ik ben jarig en doe er niks aan, al jaren niet. Nu heb ik gebak gehaald voor op mijn werk en hoop ik dat ik een cadeautje krijg van mijn baas. Ik krijg al jaren niks, maar ook geen kerstpakket ofzo. Hoop stiekem dat ie nu wel wat doet maar vrees dat ik teleurgesteld word

Siersma schreef:Mijn biecht van vandaag. Ik ben jarig en doe er niks aan, al jaren niet. Nu heb ik gebak gehaald voor op mijn werk en hoop ik dat ik een cadeautje krijg van mijn baas. Ik krijg al jaren niks, maar ook geen kerstpakket ofzo. Hoop stiekem dat ie nu wel wat doet maar vrees dat ik teleurgesteld word
Siersma schreef:Siersma schreef:Mijn biecht van vandaag. Ik ben jarig en doe er niks aan, al jaren niet. Nu heb ik gebak gehaald voor op mijn werk en hoop ik dat ik een cadeautje krijg van mijn baas. Ik krijg al jaren niks, maar ook geen kerstpakket ofzo. Hoop stiekem dat ie nu wel wat doet maar vrees dat ik teleurgesteld word
Toch nog even terugkomen hierop.
Niks gekregen van mijn baas. Echt de waardering is heel ver te zoeken, al jaren. Begin me steeds vaker af te vragen wat ik er nog doe
Wel stond er thuis een heel fijn doosje met heerlijke bonbons op mij te wachten. Mijn vent is een wel een lieverd
Urbanus schreef:Ik had plakBH's besteld voor een feestje. Vreselijke ondingen. Ze waren per ongeluk bij mijn buurvrouw geleverd en zij had ze open gemaakt dus ze vroeg net hoe ze bevallen en ik heb gezegd dat ze fantastisch zijn!
corinep schreef:Urbanus schreef:Ik had plakBH's besteld voor een feestje. Vreselijke ondingen. Ze waren per ongeluk bij mijn buurvrouw geleverd en zij had ze open gemaakt dus ze vroeg net hoe ze bevallen en ik heb gezegd dat ze fantastisch zijn!
Wat is hier nou precies de biecht aan? Dat je plakbh's hebt besteld of tegen je buurvrouw gejokt hebt? Vind dat echt niet smeuïg genoeg voor dit topic hoor