Snap je wat ik bedoel

Voor mij is het hele idee van Breeze juist niet appen, maar face to face meeten.
Ik app alleen maar als ik, om wat voor rede ook, iets later ben om te laten weten hoe laat het wel word.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
leeslampje schreef:Maitestar: klinkt wel een beetje ingewikkeld omdat je vriend het nu anders ervaart. Toevallig zit ik al een tijdje aan de andere kant (fwb met een man in een open relatie). Reuze gezellig. Heel tof ook hoe open en direct hij is. Hij weet dat ik wat serieus zoek, dus zodra ik een date heb weet hij dat en hebben we even minder contact zodat ik m’n date een goede kans kan geven![]()
Daarover gesproken.
Help, straks mijn eerste Breeze date! De chat is net open. Sturen jullie van tevoren een berichtje naar je date? Totale verwarring hier. Niets sturen voelt gek, maar wel wat sturen ook
F_Orumster schreef:Wat een interessante ontdekkingstocht samen. Misschien even met hem meekijken naar zijn profiel? Of opereren jullie niet via een app? Doet me erg denken aan dit filmpje https://youtu.be/Uun055eC178
leeslampje schreef:Maitestar: klinkt wel een beetje ingewikkeld omdat je vriend het nu anders ervaart. Toevallig zit ik al een tijdje aan de andere kant (fwb met een man in een open relatie). Reuze gezellig. Heel tof ook hoe open en direct hij is. Hij weet dat ik wat serieus zoek, dus zodra ik een date heb weet hij dat en hebben we even minder contact zodat ik m’n date een goede kans kan geven
assie schreef:Maitestar wat lastig dat jouw man er anders in staat. Kunnen jullie het er wel goed over hebben? Het samen ontdekken lijkt me wel heel interessant.
maitestar23 schreef:F_Orumster schreef:Wat een interessante ontdekkingstocht samen. Misschien even met hem meekijken naar zijn profiel? Of opereren jullie niet via een app? Doet me erg denken aan dit filmpje https://youtu.be/Uun055eC178
Hahaha dat filmpjeMaar het is helaas echt zo... Vrouwen hebben het zo makkelijk wat dat betreft...
Ik heb al eens meegekeken met zijn profiel, maar de meeste vrouwen vallen over het feit dat hij in een relatie zit. Dat het 'maar' voor een fwb relatie is maakt ze niet uit, snap er niks van. Waarom zou je perse alleen een fwb willen met een vrijgezelle man?
Marocje schreef:Wat leuk lees lampje, geniet ervan![]()
Maitestar: lijkt me toch erg moeilijk voor je man eerlijk gezegd. Dat jij volop geniet snap ik volkomen, ook het feit dat je nooit terug wil naar een monogame relatie. Maar om je man zo te zien worstelen? Niet alleen qua gevoelens van jou ‘moeten’ delen, maar ook het stukje van ‘zij wel en ik niet’. Daar heeft ie toch wat problemen mee zo te lezen ipv dat voorop staat dat ie het jou zo gunt.
Ik snap het ook wel, want ik date zelf ook niet met mannen in relatie. Tenzij het echt duidelijk open was. Maar in principe swipe ik die standaard al weg.
Nou, hier ook een leuke update: wij zijn echt helemaal verliefd, gister zelf uitgesproken dat we van elkaar houden. Ik heb dit echt nog nooit gevoeld en het is heerlijk.. zo bijzonder, alles klopt gewoon.
Vandaag hebben we uitgesproken dat we een open relatie relatie hebben![]()
(ik zag dat al zo, maar nu echt duidelijk en hij heeft dit ook aangepast op zijn dating apps).
We doen het wel rustig aan qua anderen daten, hij zal ook meer daten dan ik. Mede om de simpele reden dat hij een eigen plek heeft en veel sociale contacten heeft. Ook viavia wordt ie vaak benaderd (hij is een Dominant en daar is veel interesse in in het noorden) Daarnaast ligt ie gewoon erg goed in de markt maar is (gelukkig!) ook zeer selectief. Ook date ie pas wanneer het voor mij ook goed voelt, dus dat is heel fijn. Voor mij is dit natuurlijk allemaal nieuw, hij komt uit een lange relatie waarvan 5 jaar open.. Maar hoe alles nu gaat, heb ik er echt vertrouwen in
Zonnetje81 schreef:Je begint aan een nieuwe relatie die je meteen open gooit? Gewoon een vraag hoor. Lijkt me best tricky.
Zonnetje81 schreef:Misschien iets minder generaliseren, er valt ook behoorlijk wat (negatiefs) te melden wat doorgaans vaker betrekking heeft op vrouwen. Lijkt me niet altijd de bedoeling, toch?Precies dat mannen liegen gewoon heel vaak en dan is de open relatie een eenzijdige open relatie.
Ik heb er ooit een gehad die zei: dat is mn overleden zusje op mn WA foto….. was toch echt zn vriendin en snel erna zijn ex. Tot zover de eerlijkheid van mannen
Ailill schreef:Zonnetje81 schreef:Misschien iets minder generaliseren, er valt ook behoorlijk wat (negatiefs) te melden wat doorgaans vaker betrekking heeft op vrouwen. Lijkt me niet altijd de bedoeling, toch?Precies dat mannen liegen gewoon heel vaak en dan is de open relatie een eenzijdige open relatie.
Ik heb er ooit een gehad die zei: dat is mn overleden zusje op mn WA foto….. was toch echt zn vriendin en snel erna zijn ex. Tot zover de eerlijkheid van mannen
MarjanB schreef:Amen!Feit is, er zijn mensen die de boel beflikkeren. En dat zijn gewoon stomme mensen.
F_Orumster schreef:Wat leuk Marocje! Toch fijn om een vertrouwensband met iemand op te kunnen bouwen. Heb je ook weleens een vrouw geïntroduceerd op een erotisch feestje? Dit vraagt ik voor een vriend
Leeslampje wat een lief verhaal![]()
Ik momenteel met wat matches aan het kletsen, en een flirt op mijn werk. Even een tijdje geen interesse in gehad wegens leuke scharrel, en dat scharrelt ook maar we zijn op dit moment 'open'.