Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-24 19:33

Ik stuur over het algemeen niks naar mijn breezedate vooraf. Als ik een berichtje vooraf van de breezedate ontvang, dan is het vaak iets in de trant van "heb je er zin in?". Voor mij voelt het altijd een beetje alsof je vooraf aan een klein kind vraagt of ze zin hebben om naar het pretpark te gaan en het kind weet dat ze die dag naar het pretpark gaan.

Snap je wat ik bedoel :')

Voor mij is het hele idee van Breeze juist niet appen, maar face to face meeten.

Ik app alleen maar als ik, om wat voor rede ook, iets later ben om te laten weten hoe laat het wel word.

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-24 20:14

leeslampje schreef:
Maitestar: klinkt wel een beetje ingewikkeld omdat je vriend het nu anders ervaart. Toevallig zit ik al een tijdje aan de andere kant (fwb met een man in een open relatie). Reuze gezellig. Heel tof ook hoe open en direct hij is. Hij weet dat ik wat serieus zoek, dus zodra ik een date heb weet hij dat en hebben we even minder contact zodat ik m’n date een goede kans kan geven :)

Daarover gesproken.

Help, straks mijn eerste Breeze date! De chat is net open. Sturen jullie van tevoren een berichtje naar je date? Totale verwarring hier. Niets sturen voelt gek, maar wel wat sturen ook _O-

Veel plezier.
Ik app alleen vooraf als er iets wijzigt in de tijd én om te melden dat ik er (bijna) ben.

Maitestar wat lastig dat jouw man er anders in staat. Kunnen jullie het er wel goed over hebben? Het samen ontdekken lijkt me wel heel interessant.

maitestar23

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-24 23:08

F_Orumster schreef:
Wat een interessante ontdekkingstocht samen. Misschien even met hem meekijken naar zijn profiel? Of opereren jullie niet via een app? Doet me erg denken aan dit filmpje https://youtu.be/Uun055eC178

Hahaha dat filmpje :+ Maar het is helaas echt zo... Vrouwen hebben het zo makkelijk wat dat betreft...
Ik heb al eens meegekeken met zijn profiel, maar de meeste vrouwen vallen over het feit dat hij in een relatie zit. Dat het 'maar' voor een fwb relatie is maakt ze niet uit, snap er niks van. Waarom zou je perse alleen een fwb willen met een vrijgezelle man?

leeslampje schreef:
Maitestar: klinkt wel een beetje ingewikkeld omdat je vriend het nu anders ervaart. Toevallig zit ik al een tijdje aan de andere kant (fwb met een man in een open relatie). Reuze gezellig. Heel tof ook hoe open en direct hij is. Hij weet dat ik wat serieus zoek, dus zodra ik een date heb weet hij dat en hebben we even minder contact zodat ik m’n date een goede kans kan geven :)

Doordat hij het anders ervaart is het inderdaad inmiddels ingewikkeld aan het worden. Het afspreken wordt voor mij daar ook wel wat minder leuk door helaas, want dat gaat toch weer wat gedoe opleveren...
Maar dat kan ik tijdens een date gelukkig loslaten, ik kan er immers niks aan doen.

Wat fijn dat je zo'n leuke fwb hebt, het kan zo'n fijne aanvulling zijn op je leven. Helemaal als ze dan ook nog zo met je begaan zijn en rekening met je houden.

assie schreef:
Maitestar wat lastig dat jouw man er anders in staat. Kunnen jullie het er wel goed over hebben? Het samen ontdekken lijkt me wel heel interessant.

Het is erg leuk, nou ja alleen aan mijn kant dus hahaha :P
Maar we kunnen er goed over praten en als hij een periode heeft dat het wat minder goed gaat dan hou ik daar ook rekening mee en spreek dan even niet af.

Ik vind het erg leuk om te ontdekken hoe verschillende mannen, en dus persoonlijkheden, andere dingen in je wakker kunnen maken.
Maar ik moet zeggen dat ik met mijn mannen ook echt wel verwend ben. Ze zijn alledrie ontzettend lief, attent en lekker natuurlijk.
Ze hebben allemaal een relatie dus dat voelt voor mijn man iets fijner. Als ik met een nieuw iemand afspreek heeft hij het toch altijd wat lastiger, ook op gebied van veiligheid.

leeslampje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-24 01:26

De Breeze date was een groot succes. We waren de laatsten die rond sluitingstijd de kroeg uit werden gebonjourd, haha. Heb best wel kriebels, dit was wel de leukste date die ik de afgelopen maanden heb gehad.

Dat filmpje over die open relatie _O-

Hhilde

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-24 08:06

Oh wat leuk Leeslampje!! :):)

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-24 08:59

maitestar23 schreef:
F_Orumster schreef:
Wat een interessante ontdekkingstocht samen. Misschien even met hem meekijken naar zijn profiel? Of opereren jullie niet via een app? Doet me erg denken aan dit filmpje https://youtu.be/Uun055eC178

Hahaha dat filmpje :+ Maar het is helaas echt zo... Vrouwen hebben het zo makkelijk wat dat betreft...
Ik heb al eens meegekeken met zijn profiel, maar de meeste vrouwen vallen over het feit dat hij in een relatie zit. Dat het 'maar' voor een fwb relatie is maakt ze niet uit, snap er niks van. Waarom zou je perse alleen een fwb willen met een vrijgezelle man?

In mijn Tinder-tijd (lang geleden :+ ) waren er ook veel mannen die een fwb zochten. Maar als je hun dan ging opzoeken op Facebook enz dan bleken ze te tinderen onder een vals profiel en vond je het echte profiel met vrouw en kind. Als je hen ermee confronteerde werd je uiteraard geblokkeerd/verwijderd. Dus ik begrijp dat veel vrouwen argwanend zouden zijn, je kan niet met zekerheid zeggen dat het om een open relatie gaat of dat de man gewoon zijn vrouw bedriegt en de open relatie als leugen gebruikt...
Of een vrouw single of in een relatie zit, maakt voor een man die een fwb zoekt minder uit (volgens mij) :o

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-24 10:00

Wat heerlijk leeslampje! Klinkt super.

@maitestar: ik vind een man met een echt open relatie voor fwb niet erg, maar ik ben inmiddels wel zoveel heren tegengekomen die zeiden in een open relatie te zitten, terwijl hun partner daar niets van bleek te weten. Ik geloof het dus niet direct als iemand zegt in een open relatie te zitten. En ik vind heel veel prima maar ik faciliteer liever niet het vreemdgaan van een ander.
Toppunt was wel de kerel die zei dat hij in een open relatie zat, dat zijn vriendin er wel wat moeite mee had, maar ze moest niet zo zeuren. Toen ik vroeg of hij dan ook moeite had als zij op date was zei hij dat zij dat niet mocht. Tot zover de open relatie :=

Mijn fwb zag er gisteren zo enorm aantrekkelijk uit, alleen we hadden eigenlijk beide geen tijd, dus we hebben keurig thee gedronken ipv de wat meer horizontale activiteiten. Beetje jammer wel haha.
Hij is trouwens echt heel erg leuk, echt wel relatiemateriaal, maar ik heb totaal geen kriebels voor hem (en hij niet voor mij), dus we houden het mooi bij een fijne fwb.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-24 10:50

Leeslampje wat leuk! <3

charootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-24 13:42

Leeslampje wat leuk!

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-24 15:33

Leeslampje dat is wel een verrassing en heel erg leuk! Zo gegund.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-24 15:37

Wat leuk Leeslampje!

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-24 16:03

Precies dat mannen liegen gewoon heel vaak en dan is de open relatie een eenzijdige open relatie.

Ik heb er ooit een gehad die zei: dat is mn overleden zusje op mn WA foto….. was toch echt zn vriendin en snel erna zijn ex. Tot zover de eerlijkheid van mannen :+

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-24 16:05

Wat leuk lees lampje, geniet ervan <3

Maitestar: lijkt me toch erg moeilijk voor je man eerlijk gezegd. Dat jij volop geniet snap ik volkomen, ook het feit dat je nooit terug wil naar een monogame relatie. Maar om je man zo te zien worstelen? Niet alleen qua gevoelens van jou ‘moeten’ delen, maar ook het stukje van ‘zij wel en ik niet’. Daar heeft ie toch wat problemen mee zo te lezen ipv dat voorop staat dat ie het jou zo gunt.

Ik snap het ook wel, want ik date zelf ook niet met mannen in relatie. Tenzij het echt duidelijk open was. Maar in principe swipe ik die standaard al weg.

Nou, hier ook een leuke update: wij zijn echt helemaal verliefd, gister zelf uitgesproken dat we van elkaar houden :+: . Ik heb dit echt nog nooit gevoeld en het is heerlijk.. zo bijzonder, alles klopt gewoon.

Vandaag hebben we uitgesproken dat we een open relatie relatie hebben <3 :+: (ik zag dat al zo, maar nu echt duidelijk en hij heeft dit ook aangepast op zijn dating apps).

We doen het wel rustig aan qua anderen daten, hij zal ook meer daten dan ik. Mede om de simpele reden dat hij een eigen plek heeft en veel sociale contacten heeft. Ook viavia wordt ie vaak benaderd (hij is een Dominant en daar is veel interesse in in het noorden :Y)) Daarnaast ligt ie gewoon erg goed in de markt maar is (gelukkig!) ook zeer selectief. Ook date ie pas wanneer het voor mij ook goed voelt, dus dat is heel fijn. Voor mij is dit natuurlijk allemaal nieuw, hij komt uit een lange relatie waarvan 5 jaar open.. Maar hoe alles nu gaat, heb ik er echt vertrouwen in <3

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-24 16:09

Marocje schreef:
Wat leuk lees lampje, geniet ervan <3

Maitestar: lijkt me toch erg moeilijk voor je man eerlijk gezegd. Dat jij volop geniet snap ik volkomen, ook het feit dat je nooit terug wil naar een monogame relatie. Maar om je man zo te zien worstelen? Niet alleen qua gevoelens van jou ‘moeten’ delen, maar ook het stukje van ‘zij wel en ik niet’. Daar heeft ie toch wat problemen mee zo te lezen ipv dat voorop staat dat ie het jou zo gunt.

Ik snap het ook wel, want ik date zelf ook niet met mannen in relatie. Tenzij het echt duidelijk open was. Maar in principe swipe ik die standaard al weg.

Nou, hier ook een leuke update: wij zijn echt helemaal verliefd, gister zelf uitgesproken dat we van elkaar houden :+: . Ik heb dit echt nog nooit gevoeld en het is heerlijk.. zo bijzonder, alles klopt gewoon.

Vandaag hebben we uitgesproken dat we een open relatie relatie hebben <3 :+: (ik zag dat al zo, maar nu echt duidelijk en hij heeft dit ook aangepast op zijn dating apps).

We doen het wel rustig aan qua anderen daten, hij zal ook meer daten dan ik. Mede om de simpele reden dat hij een eigen plek heeft en veel sociale contacten heeft. Ook viavia wordt ie vaak benaderd (hij is een Dominant en daar is veel interesse in in het noorden :Y)) Daarnaast ligt ie gewoon erg goed in de markt maar is (gelukkig!) ook zeer selectief. Ook date ie pas wanneer het voor mij ook goed voelt, dus dat is heel fijn. Voor mij is dit natuurlijk allemaal nieuw, hij komt uit een lange relatie waarvan 5 jaar open.. Maar hoe alles nu gaat, heb ik er echt vertrouwen in <3

Ik ben zo blij voor en dat je een fijne vent hebt gevonden <3 het is je zo gegund!

Komen jullie hier een keer koffie drinken? :)

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-24 16:15

Je begint aan een nieuwe relatie die je meteen open gooit? Gewoon een vraag hoor. Lijkt me best tricky.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-24 16:31

Zonnetje81 schreef:
Je begint aan een nieuwe relatie die je meteen open gooit? Gewoon een vraag hoor. Lijkt me best tricky.

Haha, jep. Maar wij wilden allebei helemaal geen relatie. We hebben elkaar ontmoet op een swingersdiscord en ik heb hem meegenomen naar de swingersclub. Dat klikte zo leuk, dat ik na 2 keer club bij hem ben geweest. Met wederom beide als intentie: sekspartners. Dus dat we toen nog wat met anderen deden wisten we ook van elkaar en was ook helemaal prima.

Maar vanaf kerst tot nu zijn we al zoveel bij elkaar geweest (10 praktisch aangesloten dagen) dat dit al snel veel meer werd dan ‘sekspartners’.

En nogmaals: ik heb na mijn lange (monogame) relatie al gezegd geen relatie meer te willen en anders zou dit open zijn..
Hij dus hetzelfde maar heeft al jaren een open relatie gehad en hier dus ervaring in.

@fleurtjuh: of we zien jullie een keer in de UD? Aangezien hij helemaal in Groningen woont is ff op de koffie 200 km verderop niet zo praktisch :Y)

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-24 16:34

Zonnetje81 schreef:
Precies dat mannen liegen gewoon heel vaak en dan is de open relatie een eenzijdige open relatie.

Ik heb er ooit een gehad die zei: dat is mn overleden zusje op mn WA foto….. was toch echt zn vriendin en snel erna zijn ex. Tot zover de eerlijkheid van mannen :+
Misschien iets minder generaliseren, er valt ook behoorlijk wat (negatiefs) te melden wat doorgaans vaker betrekking heeft op vrouwen. Lijkt me niet altijd de bedoeling, toch?

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-24 19:03

Ailill schreef:
Zonnetje81 schreef:

Misschien iets minder generaliseren, er valt ook behoorlijk wat (negatiefs) te melden wat doorgaans vaker betrekking heeft op vrouwen. Lijkt me niet altijd de bedoeling, toch?

Uh het ging over dat de vrouwen niet openstaan voor mannen met open relatie en niet vrouwen. En daarbij is dit mijn ervaring en schrijf ik nergens alle mannen. Volgens mij mag ik daarover zeggen wat ik wil.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-24 21:37

Typisch vrouwen om zo te reageren.

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-24 21:44

~~}> waar is dat popcorn etende mannetje..

Feit is, er zijn mensen die de boel beflikkeren. En dat zijn gewoon stomme mensen.

leeslampje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-24 21:56

Thx voor de lieve reacties. Ik ben er nog een beetje van ondersteboven, had niet gedacht dat ik dit nog kon voelen. Komende week vervolgdate :D

Marocje ook zo'n heerlijke update, ik vind het interessant hoe jullie je relatie vormgeven.

<knip, toch te prive :o >

MarjanB schreef:
Feit is, er zijn mensen die de boel beflikkeren. En dat zijn gewoon stomme mensen.
Amen!

charootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-24 22:50

MarjanB schreef:
~~}> waar is dat popcorn etende mannetje..

Precies dat ja..

Marocje wat ontzettend leuk dat het deze vorm aanneemt, lekker van genieten!

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-24 21:40

Wat leuk Marocje! Toch fijn om een vertrouwensband met iemand op te kunnen bouwen. Heb je ook weleens een vrouw geïntroduceerd op een erotisch feestje? Dit vraagt ik voor een vriend O:)

Leeslampje wat een lief verhaal :)

Ik momenteel met wat matches aan het kletsen, en een flirt op mijn werk. Even een tijdje geen interesse in gehad wegens leuke scharrel, en dat scharrelt ook maar we zijn op dit moment 'open'.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-24 21:46

F_Orumster schreef:
Wat leuk Marocje! Toch fijn om een vertrouwensband met iemand op te kunnen bouwen. Heb je ook weleens een vrouw geïntroduceerd op een erotisch feestje? Dit vraagt ik voor een vriend O:)

Leeslampje wat een lief verhaal :)

Ik momenteel met wat matches aan het kletsen, en een flirt op mijn werk. Even een tijdje geen interesse in gehad wegens leuke scharrel, en dat scharrelt ook maar we zijn op dit moment 'open'.

Pas maar op, als single of alleen datende vrouw ben je in high demand ;)
Straks wil je niet anders meer :P

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-24 21:51

Haha ja, dat maakt het extra eng als je voor het eerst gaat kijken en nog niet weet wat je durft.