Ik houd me nog warm aanbevolen voor leuke tips op welk gebied dan ook. Op advies van Urbanus ga ik al Indiaas eten op Brick Lane

Mooie slang, black_kelpie!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
black_kelpie schreef:Paulien is ook prachtigIk heb een jaar of 18 geleden een T. radix radix gehad, ze zijn echt vreselijk leuk!
Mijn regenboogje heeft nog geen officiële naam. Het wisselt tussen Impulsaankoopje, Snek en Waldo (als ik hem weer eens niet kan vinden).
Gaby schreef:Als je er de zestiende nog bent: schaatsen bij Somerset House.Ik doe mee met de gat-in-hand-club: Ik ga straks lekker op vakantie, ook al ben ik nog geen maand terug nog geweest![]()
. Lekker 4 dagen (plus aankomstdag en vertrekdag) Londen.
Ik houd me nog warm aanbevolen voor leuke tips op welk gebied dan ook. Op advies van Urbanus ga ik al Indiaas eten op Brick Lane.
Mkango schreef:Gaby schreef:Als je er de zestiende nog bent: schaatsen bij Somerset House.Ik doe mee met de gat-in-hand-club: Ik ga straks lekker op vakantie, ook al ben ik nog geen maand terug nog geweest![]()
. Lekker 4 dagen (plus aankomstdag en vertrekdag) Londen.
Ik houd me nog warm aanbevolen voor leuke tips op welk gebied dan ook. Op advies van Urbanus ga ik al Indiaas eten op Brick Lane.
Vjestagirl schreef:Murder Spugurder!