Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xPabloBokt schreef:Zooooo herkenbaar. Ik vertel mezelf dan maar: dit zijn ook dingen waarvoor je spaart, van alleen maar geld hoarden word je ook niet gelukkiger.Enorme stress om geld voor mijn stedentrip naar Kopenhagen. Ik heb het gewoon, maar het is zo veel en ik gun het mezelf gewoon niet.
Continu klagend schuldgevoel dat ik voor zo veel geld op vakantie ga terwijl het huis nog steeds niet af is.. terwijl iedereen om me heen zegt dat ik die vakantie wel verdiend heb na de afgelopen tijd. Maar nee, alleen maar continu stress en schuldgevoel..
Telpeva schreef:Stoer van je dat je toch bent gegaan Sushi, jammer dat je zo'n *** figuur voor je had
[***] schreef:Telpeva schreef:Stoer van je dat je toch bent gegaan Sushi, jammer dat je zo'n *** figuur voor je had
Ik was zo blij dat mijn buurman erbij was... op de fiets terug bleef hij gewoon kletsen over van alles en nog wat en toen we weer thuis waren ging het weer een beetje. De paniek kwam er daarna alsnog uit maar toen was ik in ieder geval veilig binnen.
Helaas was het de leidinggevende op deze locatie die ook nog moeilijk deed dus ik ga echt niet meer terug. Denk erover om een klacht in te dienen, want of ik heb zeer foute info gekregen aan de telefoon (het was hun eigen voorstel om alleen mijn keel te testen) of ze deden achterlijk op locatie. In ieder geval was ik al in paniek voor ik goed en wel dat stomme hokje binnen was.
Eapy schreef:[***] schreef:Ggd weet zelf niet waar ik de klacht in kan dienen...
Ik weet niet in welke regio je zit, maar een Google search “klacht indienen GGD” levert direct klachtenformulieren en contactinformatie op voor meerdere regio’s.