OleJon schreef:Dat mag jij vinden, als jij de zogenaamde experts van het omt en regering gelooft. Die met belangenverstrengeling aan elkaar zit. En met een regering die leugen na leugen verteld. En zulke fouten als met de toeslagen affaire gelooft is je goed recht.
Ik geloof niet in die manupaltive hypnoseshow.
Wat betreft vakantie in buitenland, beetje krom. Land in lockdown en grenzen open. Ze hadden beter grenzen dicht en vliegtuigen aan de grond gehouden. En de horeca en winkels open. Maar ja, regering heeft teveel aandelen in klm
Die "zogenaamde experts" hebben meer kennis van virussen en SARS-COV-19 dan jij of andere angstige misinformatie-roeptoeters in één enkele lichaamscel hebt zitten
. Ik weet wel wie ik blijf geloven.
Welke belangenverstrengeling.. en welke leugens van de regering.. bijstellen van mening heet voortschrijdend inzicht, dat zijn geen leugens.
De toeslagenaffaire is inderdaad flink fout gegaan, maar voor zover ik begrijp grotendeels uit gewoon prutswerk en niet logisch & empathisch nadenken, dan doelbewust achterstellen/pesten van mensen.
Hoe wil je in een handelsland met geen duidelijke grenzen, de grenzen dichtgooien? En ik neem aan dat het aantal (thuis)besmettingen toch wel flink hoger ligt dan de mensen die het virus vanuit reisverkeer meebrengen. Neemt niet weg dat het verhaal wat hier werd gedeeld met de dochter, niet heel netjes is. Verre van...
Ik vraag me uberhaupt ook af hoe je reizen van Nederland naar het buitenland compleet wil verbieden. Ik denk dat de kosten/moeite-baten analyse niet positief uitvalt, wil je dat goed uitvoeren.