Morgen weer er. Afspraak bij de orthopeed...
Ben 't zo zat
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Loeky01 schreef:Ik had vandaag een soesje gegeten op de groep en een van de jongens zei; nee die moet je niet eten je wordt dan nog dikker. En uitgelegd dat dat niet aardig is om te zeggen en dat het best pijn kan doen maar het zelf nu maar weglachen. Maarja, dan kijk je in de spiegel en komen die woorden verdomd hard binnen.
MarlindeRooz schreef:Het hele schreeuwende drugsgebruiker probleem wordt steeds mooier. Het bijkt dus een dakloze te zijn die hier op het terrein kampeert met een tentje. Dat weet de politie en die heeft hem er gewoon laten liggen. Ten eerste is dat hartstikke gevaarlijk want hij gebruikt en het is langs het water, straks valt hij er in. Ten tweede wil ik vannacht gewoon slapen. Ten derde is het illegaal en had de politie dat niet mogen toelaten.
Net dus even langs de beheerder / verslaafdenopvang op het plein / de ggz-buren gelopen om het te bespreken. En ze zijn er allemaal mee bezig en de wijkagent wordt ingelicht. Wat een gezeik hier altijd. Echt een briljant idee om zoveel zwakke groepen op een klein oppervlakte te plaatsen (leger des heils zit om de hoek). Dat geeft dus de hele tijd dit gezeik.
Loeky01 schreef:xPabloBokt schreef:Dat ik morgen mijn stagebegeleider moet gaan bellen en daarna naar stage toe moet om te gaan vertellen dat ik ga stoppen omdat het te stressvol is nu met alles wat er privé speelt..
Ik weet dat hij het 100% gaat begrijpen maar dat maakt het nog moeilijker.
Ik ben trots op je dat je voor jezelf kiest nu. Hoe dubbel ook
Ik had vandaag een soesje gegeten op de groep en een van de jongens zei; nee die moet je niet eten je wordt dan nog dikker. En uitgelegd dat dat niet aardig is om te zeggen en dat het best pijn kan doen maar het zelf nu maar weglachen. Maarja, dan kijk je in de spiegel en komen die woorden verdomd hard binnen.
xPabloBokt schreef:Dat ik morgen mijn stagebegeleider moet gaan bellen en daarna naar stage toe moet om te gaan vertellen dat ik ga stoppen omdat het te stressvol is nu met alles wat er privé speelt..
Ik weet dat hij het 100% gaat begrijpen maar dat maakt het nog moeilijker.
AmyII schreef:@Pablo: super lastige beslissing maar heel goed dat je nu voor jezelf kiest. Hoeveel afleiding opleiding/ stage ook gaven, van de situatie privé neem je nu eenmaal geen afstand.
Ik hoop oprecht dat je rust kan krijgen maar ook dat je, ondanks je situatie privé alsnog dingen kan blijven doen/ ondernemen waarmee je je aandacht af en toe wat afleidt. Anders wordt je wereld wel heel erg klein.
Sterkte
Amandavd schreef:Misschien meer verdriet dan ergernis maar toch.
Mijn vader is onverwachts overleden op maandag. Ik had al geruime tijd, een jaar of 10, geen contact meer met hem maar hoorde nogal eens wat over hem via via. En nu is hij er niet meer. Ik heb ook echt wel goede herinneringen aan hem hoor maar de gevoelens zijn heel dubbel.
Ik erger mij eigenlijk aan mijzelf, dat ik niet goed weet hoe en wat nu. Moet ik de komende dagen wel gaan werken, of toch thuis blijven ook al kan ik niets doen? Ik werk in het onderwijs.
Omdat de situatie nogal complex is kunnen we de komende dagen nog niets doen zoals huis opruimen etc. de uitvaart is grotendeels geregeld dus er is waarschijnlijk weinig tot niks wat nog gedaan moet worden. Dus dan kan ik ook gaan werken denk ik dan, maar is dat wijsheid?
Mijn vader is onverwachts overleden op maandag. Ik had al geruime tijd, een jaar of 10, geen contact meer met hem maar hoorde nogal eens wat over hem via via. En nu is hij er niet meer. Ik heb ook echt wel goede herinneringen aan hem hoor maar de gevoelens zijn heel dubbel.
Ik erger mij eigenlijk aan mijzelf, dat ik niet goed weet hoe en wat nu. Moet ik de komende dagen wel gaan werken, of toch thuis blijven ook al kan ik niets doen? Ik werk in het onderwijs.
Omdat de situatie nogal complex is kunnen we de komende dagen nog niets doen zoals huis opruimen etc. de uitvaart is grotendeels geregeld dus er is waarschijnlijk weinig tot niks wat nog gedaan moet worden. Dus dan kan ik ook gaan werken denk ik dan, maar is dat wijsheid?