Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

hagelslag

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-21 23:17

En we hebben weer flink pijn in de benen -O-
Morgen weer er. Afspraak bij de orthopeed...
Ben 't zo zat

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-21 23:19

In een spoiler met een reden!

Mensen die bang zijn voor spinnen en vanavond nog willen slapen, klikken beter niet op deze spoiler :+

Spoiler:
Ik lig in mijn nest en voel opeens een scherpe pijn in de binnenkant van mijn elleboog.. Dikke spin :') in mijn bed nog wel, onder de dekens, en het kreng beet! BRRRRR ik ben meteen klaarwakker, heb een plek van 2cm op de plek van de beet en het prikt. This means war

Heftige dingen hierboven, sterkte en liefs voor jullie Arethe en xpablobokt :knuffel:

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-21 23:27

@telpeva

:oo :=

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-21 23:35

Loeky01 schreef:
Ik had vandaag een soesje gegeten op de groep en een van de jongens zei; nee die moet je niet eten je wordt dan nog dikker. En uitgelegd dat dat niet aardig is om te zeggen en dat het best pijn kan doen maar het zelf nu maar weglachen. Maarja, dan kijk je in de spiegel en komen die woorden verdomd hard binnen.

:knuffel:

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-21 23:42

MarlindeRooz schreef:
Het hele schreeuwende drugsgebruiker probleem wordt steeds mooier. Het bijkt dus een dakloze te zijn die hier op het terrein kampeert met een tentje. Dat weet de politie en die heeft hem er gewoon laten liggen. Ten eerste is dat hartstikke gevaarlijk want hij gebruikt en het is langs het water, straks valt hij er in. Ten tweede wil ik vannacht gewoon slapen. Ten derde is het illegaal en had de politie dat niet mogen toelaten.

Net dus even langs de beheerder / verslaafdenopvang op het plein / de ggz-buren gelopen om het te bespreken. En ze zijn er allemaal mee bezig en de wijkagent wordt ingelicht. Wat een gezeik hier altijd. Echt een briljant idee om zoveel zwakke groepen op een klein oppervlakte te plaatsen (leger des heils zit om de hoek). Dat geeft dus de hele tijd dit gezeik.

De horror en helaas vreselijk herkenbaar. Ik woon in een driehoek van HvO, Leger des Heils en verschillende (onder daklozen) populaire parken. In ons oude huis (twee straten verderop) hadden we regelmatig last van (geluids)overlast, bedelaars en agressieve van het padje af mensen. In onze huidige woning niet meer gek genoeg, dit is een doodstil straatje. Maarja, lopen we de straat uit staan we er weer middenin.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-21 23:48

Loeky01 schreef:
xPabloBokt schreef:
Dat ik morgen mijn stagebegeleider moet gaan bellen en daarna naar stage toe moet om te gaan vertellen dat ik ga stoppen omdat het te stressvol is nu met alles wat er privé speelt..

Ik weet dat hij het 100% gaat begrijpen maar dat maakt het nog moeilijker.

Ik ben trots op je dat je voor jezelf kiest nu. Hoe dubbel ook :knuffel:

Ik had vandaag een soesje gegeten op de groep en een van de jongens zei; nee die moet je niet eten je wordt dan nog dikker. En uitgelegd dat dat niet aardig is om te zeggen en dat het best pijn kan doen maar het zelf nu maar weglachen. Maarja, dan kijk je in de spiegel en komen die woorden verdomd hard binnen.

Wat lief van je dat je dat zegt. Mijn moeder zei niets meer dan "oké, prima", dus je weet niet half hoe fijn ik dit vind <3

Niet luisteren naar die jongens. Je bent goed zoals je bent :(:)

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-21 23:50

@Pablo: super lastige beslissing maar heel goed dat je nu voor jezelf kiest. Hoeveel afleiding opleiding/ stage ook gaven, van de situatie privé neem je nu eenmaal geen afstand.
Ik hoop oprecht dat je rust kan krijgen maar ook dat je, ondanks je situatie privé alsnog dingen kan blijven doen/ ondernemen waarmee je je aandacht af en toe wat afleidt. Anders wordt je wereld wel heel erg klein.
Sterkte :*

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-21 00:05

Over 4 uurtjes gaat de wekker weer om zoon zijn volgende pil te geven, maar de hele avond zit ik te knikkebollen op de bank en nu ben ik over mijn slaap heen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-21 04:30

Nachtmerries.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-21 05:37

Knuf voor iedereen die het nodig heeft.

Hier kan ik eindelijkuitslapen vandaag. En wie is er wakker, juist ja -O- en lig nu ook al meer dan 10 minuten naar een wekker van iemand in de straat te luisteren. Kreng blijft maar afgaan _-:( nu weer 10 minuten later nog steeds. Aargh |o

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-21 06:42

Misschien meer verdriet dan ergernis maar toch.

Mijn vader is onverwachts overleden op maandag. Ik had al geruime tijd, een jaar of 10, geen contact meer met hem maar hoorde nogal eens wat over hem via via. En nu is hij er niet meer. Ik heb ook echt wel goede herinneringen aan hem hoor maar de gevoelens zijn heel dubbel.

Ik erger mij eigenlijk aan mijzelf, dat ik niet goed weet hoe en wat nu. Moet ik de komende dagen wel gaan werken, of toch thuis blijven ook al kan ik niets doen? Ik werk in het onderwijs.
Omdat de situatie nogal complex is kunnen we de komende dagen nog niets doen zoals huis opruimen etc. de uitvaart is grotendeels geregeld dus er is waarschijnlijk weinig tot niks wat nog gedaan moet worden. Dus dan kan ik ook gaan werken denk ik dan, maar is dat wijsheid?

tirzasarah10

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-21 06:57

Ik heb de complete nacht wakker gelegen... we zitten nu in een huisje(chalet) die mega gehorig is en letterlijk iedereen snurkt, zelfs de hond. Ik doe geen oog dicht en heb na 2 uurtjes al super veel last van mijn rug op het matras. Ik kamp met veel gewrichtspijn klachten en mijn rug is compleet versleten. Wetende dat ik dit nog 30 nachten moet gaan volhouden maakt mij heel erg verdrietig.

xJen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-21 07:27

Te vroeg wakker

98xsophiex98

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-21 07:56

Dat mijn trein niet rijd

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-21 07:58

98xsophiex98 schreef:
Dat mijn trein niet rijd

Enschede en omstreken?

Altijd gezeik met de NS. Maandag al een uur staan kijken op Utrecht. Vanmorgen serieus om 6:00 opgestaan om te checken of de treinen wel reden. Heb zo een presentatie. :=

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-21 08:06

xPabloBokt schreef:
Dat ik morgen mijn stagebegeleider moet gaan bellen en daarna naar stage toe moet om te gaan vertellen dat ik ga stoppen omdat het te stressvol is nu met alles wat er privé speelt..

Ik weet dat hij het 100% gaat begrijpen maar dat maakt het nog moeilijker.

Knap van je.
Maar dit kan niemand vol houden. Dapper dat je het zelfs maar hebt geprobeerd :knuffel:

mirna6308

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-21 08:06

xPabloBokt schreef:
Mensen die me op gelezen laten staan op marktplaats.

Wil je nou wat verkopen of niet :+

Precies!
Ben nu aan het zoeken naar een cadeutje voor een paardenfan. 9 van de 10 mensen reageren niet (meer) en de rest West geen bedrag wat ze er voor willen of hebben een hoge prijs

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-21 08:42

Geweldig wakker worden en met pijn. Nek, rug, schouders en knieën.

En dat we een week verder zijn, maar nog steeds niks op papier heb van het UWV. Maar ook nog niks gehoord van de sociale dienst betreffende werkzaamheden. Maar denk dat het afwachten gaat worden betreffende keuren. Verwacht er niks van, maar zou graag wat meer zekerheid willen hebben dan een telefonisch toezegging.

Oh en oud werkgever waar ik binnenkort via teams een sollicitatie gesprek ga hebben. Weet even niet of ik hiermee door moet gaan.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-21 08:46

AmyII schreef:
@Pablo: super lastige beslissing maar heel goed dat je nu voor jezelf kiest. Hoeveel afleiding opleiding/ stage ook gaven, van de situatie privé neem je nu eenmaal geen afstand.
Ik hoop oprecht dat je rust kan krijgen maar ook dat je, ondanks je situatie privé alsnog dingen kan blijven doen/ ondernemen waarmee je je aandacht af en toe wat afleidt. Anders wordt je wereld wel heel erg klein.
Sterkte :*

Ik stop niet helemaal met school gelukkig, ik heb van vorig jaar stage nog 10 studiepunten en het plan is om die met een alternatieve opdracht te vervullen. En ik ga een dag of 2-3 werken. De rest van de tijd neem ik rust / werk ik aan ons huis.

Dankjewel :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-21 08:51

Amandavd schreef:

Mijn vader is onverwachts overleden op maandag. Ik had al geruime tijd, een jaar of 10, geen contact meer met hem maar hoorde nogal eens wat over hem via via. En nu is hij er niet meer. Ik heb ook echt wel goede herinneringen aan hem hoor maar de gevoelens zijn heel dubbel.

Ik erger mij eigenlijk aan mijzelf, dat ik niet goed weet hoe en wat nu. Moet ik de komende dagen wel gaan werken, of toch thuis blijven ook al kan ik niets doen? Ik werk in het onderwijs.
Omdat de situatie nogal complex is kunnen we de komende dagen nog niets doen zoals huis opruimen etc. de uitvaart is grotendeels geregeld dus er is waarschijnlijk weinig tot niks wat nog gedaan moet worden. Dus dan kan ik ook gaan werken denk ik dan, maar is dat wijsheid?

Sterkte :(:) . Je mag best verdriet hebben he, ondanks dat je geen contact meer had....

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-21 08:55

Amandavd schreef:

Sterkte! gewoon naar je lichaam proberen luisteren, gaat het niet meer goed gewoon thuisblijven en bijkomen van de situatie. Het is niet niks als iemand overlijdt en je mag echt verdriet hebben Y;(

PineApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-21 09:19

Amandavd schreef:

Sterkte! Je mag ook gewoon verdriet hebben om de persoon die het was, aan wie jij de goede herinneringen had.

Luister naar je lichaam en doe wat voor jou goed voelt op dat moment

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-21 09:56

Ik erger me aan het weer.... Ik was van alles van plan nondeju. Alles in de soep

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-21 10:08

1st world problem vergeleken met sommige andere issues hier, maar de constante stroom aan doorstuur plaatjes die ik op mijn telefoon binnen krijg met ik wens je een fijne maandag, dinsdag, weekend, werkweek, ochtend, avond etc. Bleeeh

Wpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-21 10:11

Het weer :x

Gisteren hele dag gewerkt en was het mooi weer. Vandaag vrij en is het k*tweer |o