Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
elmiran schreef:Wie betaald de retourkosten?.
Verkoper heeft een bericht gestuurd met dat ik het verkeerde pakket heb. Heb hem nog niet op kunnen halen. Hij was er pas vandaag. Ze heeft gevraagd of ik hem retour kan sturen, en degene die mijn jurk heeft stuurt hem ook terug naar haar.
Alja schreef:elmiran schreef:Wie betaald de retourkosten?.
Verkoper heeft een bericht gestuurd met dat ik het verkeerde pakket heb. Heb hem nog niet op kunnen halen. Hij was er pas vandaag. Ze heeft gevraagd of ik hem retour kan sturen, en degene die mijn jurk heeft stuurt hem ook terug naar haar.
Of gewoon niet ophalen dat het terug gestuurd wordt
Tallie1979 schreef:Ik heb iets verkocht aan iemand die niet communiceert, niet aangeeft dat het pakket is ontvangen en kennelijk ook geen reviews plaatst.
Zag ik in haar reviews. Ik heb het gemerkt, want ik krijg ook geen reactie en ze heeft ook mijn pakket niet als ontvangen/oké gemeld (dat gaat Vinted vandaag automatisch doen)
Ik ga haar wel 5 sterren geven, maar denk ik toch een opmerking erbij plaatsen. Ben er nog niet over uit. Wat zouden jullie doen?
Alja schreef:Esther_ schreef:Ik doen zelden een automatische review, in ieder geval niet als iemand niet zelf op oké klinkt. Dan is mijn beoordeling minder positief met een opmerking.
Oprecht benieuwd waarom je dat hinderlijk vindt?