Secret Santa Surprise 2020

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

KM_Ris

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-20 22:17

Rambogirl, Graag gedaan! fijn dat je er blij mee bent! :D :D

Charaz, ben jij mijn secret santa? ik zie ineens een onderschrift voorbij komen met Regenbogen, glitters en eenhoorns :+
Ik was vooral opzoek naar een bokker die regenbogen,glitters en eenhoorns als avatar had.. maar dit kan niet missen denk ik :D

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-20 22:18

Dat wilde ik net ook zeggen! Mooi om te zien! <3

Charaz jouw kat lijkt op die van mij!
Ik liet je foto aan mn vriend zien en zei dat ik die een paar jaar terug van mijn pakket en Noa had gemaakt en hij geloofde me. :))

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-20 22:19

Ja klopt, ik ben jouw secret santa km_ris :D

KM_Ris

Re: Secret Santa Surprise 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-20 22:20

Jeejj! Dan heel erg bedankt voor het pakket! ik vind hem top :D :D

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-20 22:26

Jaa!!! *\%/*

Het was zo moeilijk om een hint te maken die niet te moeilijk was maar ook niet te makkelijk. :+

Je vroeg idd om praktische dingen. Best lastig om geen eten te kopen maar dankzij je linkjes toch wat kunnen vinden.

Ik kom uit Achterveld, naast Leusden idd. Het andere niet gezien? Pagina's uit het AVS magazine , Arabieren...die ik dus fotografeer.

Sorry voor de mok, je had er al genoeg. :+

Adamootje

Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-20 22:33

NikkiDeKerf schreef:
Leuke pakketjes!! Haha arm plantje van J00P :(:)

Ik heb even lekker gepuzzeld en (voeg zo foto's toe aan dit bericht vanaf mijn telefoon) kwam op de volgende hints: Fitness, katten, wintersport & spinnen... die passen toevallig (of hopelijk niet toevallig :D) heel goed bij Adamootje. Ben jij mijn Secret Santa? :):)

[ [url=m/IKTJ2J.jpg]Afbeelding[/url] ] De woordzoeker. Nog leeg voor wie zich erg verveelt :p De oplossing: fitnessjunkie.

[ [url=m/aExiw4.jpg]Afbeelding[/url] ]
ik weet niet of ik deze puzzel helemaal had moeten oplossen, maar daar ontbraken de skills echt voor haha :') Gelukkig genoeg om de associatie met wintersport te hebben!

[ [url=m/0DFAFR.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dan was er nog de muis, met als hint 'welk dier is hier erg blij mee?'

En als laatste een verwijzing naar Man van Louise Bourgeois.

Yes, helemaal goed! Ik was inderdaad je Secret Santa. :D Dat heb je aardig snel geraden, zeg. :) Veel plezier met je cadeautjes. De rietjes waren eigenlijk een gokje. Ik las dat roze jouw kleur is en omdat je vegan bent, dacht ik dat je herbruikbare rietjes ook wel zou gaan waarderen.

NikkiDeKerf

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-20 22:40

Adamootje schreef:
Yes, helemaal goed! Ik was inderdaad je Secret Santa. :D Dat heb je aardig snel geraden, zeg. :) Veel plezier met je cadeautjes. De rietjes waren eigenlijk een gokje. Ik las dat roze jouw kleur is en omdat je vegan bent, dacht ik dat je herbruikbare rietjes ook wel zou gaan waarderen.

Heb sinds het avondeten zitten puzzelen erop haha, dus snel is misschien relatief, maar wel een erg leuke bezigheid. En goed bedacht dus van die rietjes, de kleur was ook helemaal goed ja haha! Nogmaals heel erg bedankt voor je pakket <3

Miesemuisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-20 22:47

Zo, kind in bed en zelf ook in bed, tijd om even een verslag te doen *\o/*

Ook hier stond de postbode dan eindelijk voor de deur! Was net begonnen met koken, maar prioriteiten stellen, dus vuur snel weer uit :+ gelukkig had ik goede hulp
Afbeelding

Lief kaartje :D
Afbeelding

Het eerste wat ik zag was twee cadeautjes voor Kyan, hij is ook verwend <3
Afbeelding

Alles bij elkaar :D thee, kerstboompje met lampjes, gedroogde banaan en appel (of m’n ss denkt dat ik gezond eet, of vindt dat ik juist gezonder zou moeten gaan eten _O- maar sowieso wel lekker!) en een stekje van een plant? Geen idee nog welke! Wel heel leuk! En rucola om te zaaien, leuk om te proberen
Afbeelding

Kyan vond zijn cadeaus ook heel leuk! Al was het papier ook al een groot succes :+
Afbeelding

En de hint, ik ga eens even zoeken :D
Afbeelding

speechless ben jij mijn Secret Santa? :D

DonDon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-20 22:58

Leuk om alle cadeaus te zien!! Ik zie heel vaak de Hema inpakpapier langs komen haha, die heb ik ook gebruikt.

@Boterbloem90 de chocolade is al op hier hahahah

sunny44

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-20 23:20

Hier na 9 uur ook nog een pakketbezorger. Die mensen maken lange dagen :(:)
Maar ik vet blij natuurlijk, want het was mijn sss pakket *\o/* 8-)

De doos
Afbeelding

Uitgepakte doos (zou de plakband strip ook een hint zijn :)* )

Afbeelding

Alle kadoos ingepakt

Afbeelding

En uitgepakt

Afbeelding
<3 <3

De binnenkant van het kaartje met hints

Afbeelding

Echt super blij met het pakket!!! Dank je wel SSS. De kadobon heel lief maar vond de rest van het pakket al top hoor!

Mermaid plaid direct in gebruik genomen, geweldig! <3 8-)

Afbeelding

Wie je bent ga ik morgen verder op puzzelen, ben nu niet scherp genoeg om verder te komen dan vast een mede Groningse :)F

:z

SpeechLess

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-20 23:42

Miesemuisje schreef:

Jaaa *\o/*
Het gedroogde fruit is voor de cavia's :j Maar je mag het natuurlijk ook zelf opeten :')
De plant is een Epipremnum. Die kun je als hangplantje hoog neerzetten, zodat ie veilig is voor je zoontje :)) Hopelijk heeft ie de reis een beetje overleefd, had het pakket maandag al verzonden dus hij moest een tijdje zonder water.
Had speciaal de happiness thee genomen, omdat je zei dat het mentaal wat minder ging eerder in het topic. Wie weet helpt het ;) En hij is ook heel lekker vind ik :))
Fijn dat ik je zoontje ook blij heb gemaakt met het papier :+ Hopelijk ben je blij met het pakket :)

Dyphusion

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-20 06:27

Gisteren niet meer aan toegekomen, dus dan nu maar even via de telefoon.

Vlak voordat we weg moesten stopte er een witte bus voor de deur. Mam had iets besteld, dus ik dacht er niet verder niet over na, totdat ik zag dat meneer de PostNL medewerker 2 pakketjes in zijn handen had, waarvan 1 mooi ingepakt. :D

Afbeelding

Alles aan de kant op de tafel en snel begonnen met uitpakken, waarna ik dit aantrof.

Afbeelding

Afbeelding

Bovenop lag eerst een leuk kaartje.

Afbeelding
Afbeelding

Ondertussen wachtte deze ongeduldig op de grond of zij ook iets kon gebruiken :')

Afbeelding
Sorry voor de gedraaide foto en eventuele nekhernia :')

Alle pakketjes bij elkaar.

Afbeelding

En alles uitgepakt.

Afbeelding

De hint:
Afbeelding

Zoals eerder al gezegd dacht ik hierbij meteen aan de Sultana pup. Daarnaast waren er nog meerdere hints die richting een woonplaats midden in het land hintte. Daarbovenop gerekend een van de specifieke cadeautjes die in het pakket zat, en het kon eigenlijk niet meer missen dat Bienotje mijn niet meer zo Secret Santa was. Bienotje, nogmaals heel erg bedankt voor het leuke pakket, het was een schot in de roos. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-20 09:08

Afbeelding

Pakketje! *\o/*

Afbeelding

Cadeautjes! *\o/*

Sorry, vanaf hier zaten mijn kleine helpers continu op de cadeautjes.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Een boek van Stephan king wat ik nog niet gelezen heb! <3
Tony chocolade!
Muffinvormpjes van siliconen, altijd handig.
Cookies mix.
Twee spelletjes, wel al gespeeld maar nog niet zelf in de collectie dus altijd welkom!
Een kookboek.
Een rompertje van Peter Pan. (Met een goed advies)
En een unicorn knuffel.

En dan vooral de hint:

Afbeelding

Hmm. M_D_H, ben jij mijn Santa?

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-20 09:22

Wat een leuke pakketen weer :))

Rambogirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-20 09:28

OMG!! Ik wilde net mn ontbijt pakken en pakte naar de koekjestrommel uit mn pakket.
Jongens ik heb dit jaar echt misschien wel de beste SS. Kijk nou wat er in de koektrommel zat. 2 zakken nog wel!

Afbeelding

Nog nooit zo lekker ontbeten :+

Pikkepor

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-20 09:33

Zo'n leuke pakketten!!
Nu wordt ik toch ook wel een beetje nieuwsgierig naar de mijne... en wanneer ie komt.

@Judith wat doet mijn kat bij jou? Afbeelding

Miesemuisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-20 09:48

SpeechLess schreef:
Miesemuisje schreef:

Jaaa *\o/*
Het gedroogde fruit is voor de cavia's :j Maar je mag het natuurlijk ook zelf opeten :')
De plant is een Epipremnum. Die kun je als hangplantje hoog neerzetten, zodat ie veilig is voor je zoontje :)) Hopelijk heeft ie de reis een beetje overleefd, had het pakket maandag al verzonden dus hij moest een tijdje zonder water.
Had speciaal de happiness thee genomen, omdat je zei dat het mentaal wat minder ging eerder in het topic. Wie weet helpt het ;) En hij is ook heel lekker vind ik :))
Fijn dat ik je zoontje ook blij heb gemaakt met het papier :+ Hopelijk ben je blij met het pakket :)

Ohh wat stom :') hahahah! Dat krijg je als je t snel moet wegleggen met een grijpgrape dreumes haha! Lief dat je ook aan hun hebt gedacht :D dat lusten ze vast wel!

De plant ga ik even opzoeken! Hangplanten zijn echt een uitkomst nu :j

Lief idee acht de thee <3 zal hem proeven straks!

Tnx voor je leuke pakket! <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-20 09:54

Hahaha pikkepor. Jij bent ook al baasje van zo'n knappe maar eigenwijze kat? :dD

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-20 09:59

Leuke pakketten weer!

Judith, leuk ook dat Fokke en sukke kookboek! Staan leuke dingen in.

Rambogirl heeft een lekker ontbijt :D

Jodym

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-20 10:19

SpeechLess schreef:
Jaaa *\o/*

Sorry, maar dit vond ik grappig :')

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-20 10:21

Rambogirl schreef:
OMG!! Ik wilde net mn ontbijt pakken en pakte naar de koekjestrommel uit mn pakket.
Jongens ik heb dit jaar echt misschien wel de beste SS. Kijk nou wat er in de koektrommel zat. 2 zakken nog wel!

[ [url=m/08VkQB.jpg]Afbeelding[/url] ]

Nog nooit zo lekker ontbeten :+

Oehhh dat is zeker een goed ontbijt! :oo <<)

nanoukkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-20 10:27

Ik vind dit altijd zo leuk! Zijn er ook Belgen die mee doen aan het topic, en gekoppeld worden aan andere Belgen? Zo ja, doe ik volgende keer heel graag mee!!!

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-20 10:35

Volgens mij kan je als Belg ook gewoon meedoen :j Een aantal jaar terug had ik een lootje uit België, ik woon in NL maar een pakketje van NL naar BE sturen en andersom is niet superveel duurder dan binnen NL. Dus of het is veranderd of je kan gewoon meedoen volgend jaar.

Ik heb trouwens niet alle pagina's bijgelezen want ik had een behoorlijk intense week dus ik ben blijven steken bij het begin van alle pakketten ergens rond pagina 210 ofzo :+ maar wat ik af en toe voorbij zag komen en wat er de laatste pagina's nog bijkomt ziet er echt heel leuk uit <3

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-20 10:36

Deden dit jaar ook mensen uit België mee toch? :D

snoopydogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-20 10:37

weer mega veel leuke pakketen voor bij zien komen
vandaag laatste verzend dag