Charaz, ben jij mijn secret santa? ik zie ineens een onderschrift voorbij komen met Regenbogen, glitters en eenhoorns

Ik was vooral opzoek naar een bokker die regenbogen,glitters en eenhoorns als avatar had.. maar dit kan niet missen denk ik

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
NikkiDeKerf schreef:Leuke pakketjes!! Haha arm plantje van J00P
Ik heb even lekker gepuzzeld en (voeg zo foto's toe aan dit bericht vanaf mijn telefoon) kwam op de volgende hints: Fitness, katten, wintersport & spinnen... die passen toevallig (of hopelijk niet toevallig) heel goed bij Adamootje. Ben jij mijn Secret Santa?
[ [url=m/IKTJ2J.jpg]Afbeelding[/url] ] De woordzoeker. Nog leeg voor wie zich erg verveelt :p De oplossing: fitnessjunkie.
[ [url=m/aExiw4.jpg]Afbeelding[/url] ]
ik weet niet of ik deze puzzel helemaal had moeten oplossen, maar daar ontbraken de skills echt voor hahaGelukkig genoeg om de associatie met wintersport te hebben!
[ [url=m/0DFAFR.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dan was er nog de muis, met als hint 'welk dier is hier erg blij mee?'
En als laatste een verwijzing naar Man van Louise Bourgeois.
Adamootje schreef:Yes, helemaal goed! Ik was inderdaad je Secret Santa.Dat heb je aardig snel geraden, zeg.
Veel plezier met je cadeautjes. De rietjes waren eigenlijk een gokje. Ik las dat roze jouw kleur is en omdat je vegan bent, dacht ik dat je herbruikbare rietjes ook wel zou gaan waarderen.
Miesemuisje schreef:speechless ben jij mijn Secret Santa?
SpeechLess schreef:Miesemuisje schreef:speechless ben jij mijn Secret Santa?
Jaaa![]()
Het gedroogde fruit is voor de cavia'sMaar je mag het natuurlijk ook zelf opeten
De plant is een Epipremnum. Die kun je als hangplantje hoog neerzetten, zodat ie veilig is voor je zoontjeHopelijk heeft ie de reis een beetje overleefd, had het pakket maandag al verzonden dus hij moest een tijdje zonder water.
Had speciaal de happiness thee genomen, omdat je zei dat het mentaal wat minder ging eerder in het topic. Wie weet helpt hetEn hij is ook heel lekker vind ik
![]()
Fijn dat ik je zoontje ook blij heb gemaakt met het papierHopelijk ben je blij met het pakket
Rambogirl schreef:OMG!! Ik wilde net mn ontbijt pakken en pakte naar de koekjestrommel uit mn pakket.
Jongens ik heb dit jaar echt misschien wel de beste SS. Kijk nou wat er in de koektrommel zat. 2 zakken nog wel!
[ [url=m/08VkQB.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nog nooit zo lekker ontbeten