Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mkango schreef:Magrathea schreef:Dan zou ik juist net erna gaan en hopen dat de gynaecologen zó klaar zijn met baby's eruit trekken dat ze een zucht van verlichting slaken als jouw mededeling is: "ik wil er een knoop in laten leggen" in plaats van "ik wil graag mijn 20-wekenecho in full-colour HD, interactieve 3D, live gestreamd naar ouders en schoonouders, dus óók compatibel met een Blackberry uit het jaar 1830, met het geslacht van het kind geblurd, de Imperial March eronder en een CGI T-rex."Je zou evengoed even kunnen bellen, al is het zodat je weet wanneer je wél terecht kan. Al schijnt er een covid babyboom te komen dus dan heeft gynaecologie het misschien juist wel weer druk
StellaMay schreef:Vooral als het om kinderen gaat. Dan kun je al helemaal niks zeggen of de mom-mob staat voor je deur met hooivorken en fakkels.Mars schreef:Iets met een kalender ofzo klopt dat?
Kon bepaalde namen ook slecht verteren, man man man
Ik zat mezelf ver-schrik-lelijk in te houden, maar het is gelukt, ik heb níet gereageerd. Tactvol zijn zit niet in mijn vocabulaire, en had dus daarna de gehele menigte over me heen gekregen
MarlindeRooz schreef:Ik vind foto’s sowieso niks. Zeker niet van mensen. Net als mensen die hun eigen kinderfoto’s aan de muur hebben???